Golf 4 1.8Т Blow Off

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dimitur.petkov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 08 мар 2016 16:42
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот dimitur.petkov » Пон 23 май 2016 19:24


Здравейте. Карам Golf 4 1.8T 150 к.с. Преди няколко месеца имах проблем с оригиналния клапан на турбината и ми спука маркуч. Казаха ми, че е от високо налягане. Замених маркуча с нов, но ми препоръчаха да сменя клапана. Бих искал някой да ми препоръча читав сервиз в София в който могат да ми свършат работа. Благодаря предварително ! :)




Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот ilian. » Вто 24 май 2016 5:53


Слагай клапан от АУДИ TT 225 к държи на по голямо налягане ако имаш чип или решиш да слагаш.Доволен съм от 0888 60 78 62 Жоро.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот nuri_3556 » Вто 24 май 2016 7:53


Колега не е някаква философия да се смени този клапан,незнам защо търсиш майстор само за това


Потребителски аватар
dimitur.petkov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 08 мар 2016 16:42
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот dimitur.petkov » Вто 24 май 2016 12:37


Защото ми казаха, че като се смени трябва да се настрой на какво налягане да изпуска.. Не знам колко е вярно това и затова искам да се видя с човек, който разбира и да ми каже как стоят нещата. :)
Имам и едно пукане в ауспуха. Когато откриха спуканкя маркуч ми казаха, че де дължи на него защото се получавало друга смес в двигателя. След смяната пукането продължи, но по рядко....

Последна промяна от IvanMan на Вто 24 май 2016 13:00, променено общо 1 път.
Причина: Не пускай две поредни мнения! Използвай бутон "Промени"!


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот Tipsy » Вто 24 май 2016 13:15


Ти сигурен ли си, че за блоу оф са говорили, да не е било уестгейт?


Потребителски аватар
dimitur.petkov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 08 мар 2016 16:42
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот dimitur.petkov » Сря 25 май 2016 4:31


Да сигурен съм. Ставаше на въпрос за разтоварващ клапан на турбото (blow off). Но не знам с какъв клапан трябва да се замени оригиналния и как стоят нещата с монтажа, настройването и т.н.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот Tipsy » Сря 25 май 2016 11:11


Както твоя, така и едно 80% от блоу оф клапаните, които се продават нямат опция за настройване. Има няколко модела с кранче и с различни по твърдост пружини, но в книжката си пише кое за какво налягане е. От друга страна уесгейта също е разтоварващ клапан и той трябва да се настройва кога да разтоварва. Но щом си сигурен, че за блоу оф са говорили най-добре приеми съвета на колегата по-горе за такъв от тт 225 коня - към 80лв е нов, монтажа е 2 скоби и един малък маркуч.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот nuri_3556 » Сря 25 май 2016 13:19


Уестгейта няма какво да се настройва колега,стига там да няма луфтове и вратичката да не е отворена.И да не е стегната докрай че да не може да разтоварва.Слагал съм външна допълнителна пружина,но уви налягането пак си беше толкова колкото преди,е да имаше разлика във високите като не падаше много във високите


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Golf 4 1.8Т Blow Off

Мнениеот Tipsy » Сря 25 май 2016 14:33


Изобщо няма нужда от настройка, то затова по дължината на лоста има оставено толкова резба, колкото да се притегне гайката да не пада.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта