


Golf 4 1.8Т Blow Off
- dimitur.petkov
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 мар 2016 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 4 1.8Т Blow Off
Здравейте. Карам Golf 4 1.8T 150 к.с. Преди няколко месеца имах проблем с оригиналния клапан на турбината и ми спука маркуч. Казаха ми, че е от високо налягане. Замених маркуча с нов, но ми препоръчаха да сменя клапана. Бих искал някой да ми препоръча читав сервиз в София в който могат да ми свършат работа. Благодаря предварително ! :)
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Слагай клапан от АУДИ TT 225 к държи на по голямо налягане ако имаш чип или решиш да слагаш.Доволен съм от 0888 60 78 62 Жоро.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Колега не е някаква философия да се смени този клапан,незнам защо търсиш майстор само за това
- dimitur.petkov
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 мар 2016 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Защото ми казаха, че като се смени трябва да се настрой на какво налягане да изпуска.. Не знам колко е вярно това и затова искам да се видя с човек, който разбира и да ми каже как стоят нещата. :)
Имам и едно пукане в ауспуха. Когато откриха спуканкя маркуч ми казаха, че де дължи на него защото се получавало друга смес в двигателя. След смяната пукането продължи, но по рядко....
Имам и едно пукане в ауспуха. Когато откриха спуканкя маркуч ми казаха, че де дължи на него защото се получавало друга смес в двигателя. След смяната пукането продължи, но по рядко....
Последна промяна от IvanMan на Вто 24 май 2016 13:00, променено общо 1 път.
Причина: Не пускай две поредни мнения! Използвай бутон "Промени"!
Причина: Не пускай две поредни мнения! Използвай бутон "Промени"!
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Ти сигурен ли си, че за блоу оф са говорили, да не е било уестгейт?
- dimitur.petkov
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 мар 2016 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Да сигурен съм. Ставаше на въпрос за разтоварващ клапан на турбото (blow off). Но не знам с какъв клапан трябва да се замени оригиналния и как стоят нещата с монтажа, настройването и т.н.
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Както твоя, така и едно 80% от блоу оф клапаните, които се продават нямат опция за настройване. Има няколко модела с кранче и с различни по твърдост пружини, но в книжката си пише кое за какво налягане е. От друга страна уесгейта също е разтоварващ клапан и той трябва да се настройва кога да разтоварва. Но щом си сигурен, че за блоу оф са говорили най-добре приеми съвета на колегата по-горе за такъв от тт 225 коня - към 80лв е нов, монтажа е 2 скоби и един малък маркуч.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Уестгейта няма какво да се настройва колега,стига там да няма луфтове и вратичката да не е отворена.И да не е стегната докрай че да не може да разтоварва.Слагал съм външна допълнителна пружина,но уви налягането пак си беше толкова колкото преди,е да имаше разлика във високите като не падаше много във високите
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 1.8Т Blow Off
Изобщо няма нужда от настройка, то затова по дължината на лоста има оставено толкова резба, колкото да се притегне гайката да не пада.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта