П.П. Моя голф е 1,6 моно 75 коня 95 година, дали ще стане бобина от голф 1,6 101 коня 97-ма ??
голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
- deadshark
- Мнения: 289
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
Здравейте колеги! Колата отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...), само когато е влажно времето съмнява ме бобината - в момента карам с 3-та подред за общо 4 години откакто имам голфа - 1,6 75 коня 95 година. Първата беше Беру, но влезна ли в локва, няма излизане
, втората Телефункен и тя сдаде багажа, за последната година и половина карам с някаква китайска, която отново беше втора ръка (като предните), но на външен вид беше бая запазена (според продавача карана месец-два) и сега отново влажно ли е трудно пали, запали ли трябва да я изчакам да загрее, иначе глъхне и придърпва.. От какво може да се прецакват така бобините или е просто лош късмет? Ако я пръсна с пулверизатор с вода има ли вероятност да изгори?
П.П. Моя голф е 1,6 моно 75 коня 95 година, дали ще стане бобина от голф 1,6 101 коня 97-ма ??
П.П. Моя голф е 1,6 моно 75 коня 95 година, дали ще стане бобина от голф 1,6 101 коня 97-ма ??
-
gadniqt
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
колега,бобините от Г3 всичките са едни същи...иначе това с бобините си е консуматив на Голфа(аз за последните 3-4 години,смених 3 на старо)..най-лесно е ,вземи си една резервна(така или иначе е добре да имаш резервна) и пробвай....струват 20-30лв на старо и си заслужава да имаш една под ръка. С глъхненето докато загрее има и други варианти,но не пречи да тръгнеш от бобина...лесно е за проба поне.
@..ами като ти глъхне когато е влажно,значи почти сигурно ти е бобина :)
@..ами като ти глъхне когато е влажно,значи почти сигурно ти е бобина :)
Последна промяна от gadniqt на Вто 24 май 2016 21:25, променено общо 1 път.
- deadshark
- Мнения: 289
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
Така е, но тя глъхне само, когато е влажно времето.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
Ако беше си купил нова бобина нямаше ли да ти е по-финансово изгодно
Вместо да сменяш 3-4 стари.
-
dimitars
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
Виж дали при последната смяна на въздушния филтър не се е извадил маркуча от моното до кутията на филтъра. Ако е така, като минеш през локва, от там засмуква вода и гасне. Бобината няма нищо общо. Още повече,че тя е доста високо и няма как да се намокри.
- kostik
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пон 23 яну 2012 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, жк.Люлин
Re: голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
Моята я смених преди 3 години и кара 4-та без проблем (около 40 000км). Не знам, колко да е консуматив? Взех си нова и то не някаква сериозна марка от евро07 за 50-60 лева, ако не ме лъже паметта.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 1,6 75 коня 95 г. отново почва да не пали (или пали, но мноого мнооогоо трудно...)
dimitars написа:Бобината Още повече,че тя е доста високо и няма как да се намокри.
Водата се удря от вътрешна страна на капака и облива всичко. Решението е кора под двигателяВърни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 67 госта