не работи добре парното

Техническа и сервизна информация за Passat
dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Чет 04 яну 2007 9:25


Здравейте колеги и за много години! Живот, здраве и безаварийно шофиране.
Проверих всички тези неща за които писахте и за които Ви благодаря, наред са. Оказа се май, че и нивото на антифриза било ниско. Долях малко и за най-голямо разочарование се оказа, че от някъде сълзи радиатора. Мисля да сложа от тези течности за запъшване на течове или направо да сваля радиатора да го залепя. Някои има ли опит с това? Кое е по-удачно и сигурно, разбира се? Разубеждават ме за течностите защото запушвали радиатора на парното. Има ли нещо вярно? Благодаря предварително!!!




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 04 яну 2007 10:26


В Авто- свят има течности за 6-8 лева.Така си оправих радиатора на Вектрата.Наливат се при гореща охл.течност-през маркучето на радиатора до разширителния съд.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 04 яну 2007 10:47


Не ви съветвам да вземате от тези течности за запушване - да, ще оправят проблема /евентуално/, но може да запушат друго.
От моя личен опит:
Взехме на баща ми Б3; не се знае какво е имало в охладителната система; сменихме антифриза - протече радиатора /основния, не на парното/. Мнението на специалистите беше, че е безсмислено да се правят опити за запушване, или лепене, и т.н. Решението - нов радиатор.
Причината за това - предишния собственик е имал някакъв малък теч, който е отстранил с такива добавки. Те си действат, ама докато са в течността. Като им намалее концентрацията /поради смяна на антифриз, или доливане/, се премахва и действието им, и се отварят още по-големи дупки.
Успех !


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 04 яну 2007 16:21


Значи всички добавки са измислени за придвижване на автомобила до дома! Ама ако дупчицата е някаква малка и си беден българин може да изкараш дълго с няколко лева разход...
Все пак новото си е ново-плащаш и си свиркаш!


Davchev
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Davchev » Вто 23 яну 2007 18:07


Колега, не слагаи от тази течност. Аз така сглупих. Тя хубаво запуши дупката на радиатора ама запуши и този за парното и зимата ..... не емного конфортно


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 23 яну 2007 22:27


bobcho написа:скъсан дунапрен на клапите вътре в таблото....
:)

То това е болест нелечима на марката любима. : vw fen : vw fen : vw fen


Потребителски аватар
Коко
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Коко » Пет 02 фев 2007 13:16


aron1 написа:здрзвеите и 4нг на вси4ки някои може ли да ка4и снимка на този баипас

Виж тези снимки-на байпасния клапан.При мен същия беше заседнал отворен и топлата вода не минава през радиаторчето на парното а през него. Маха се, като се поставят две къси тръбички(за водни или парни инсталации-с вложка)
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2102633
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2102636[/img]


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пет 02 фев 2007 17:53


аз на моя старият пасат съм му слагал какви ли не добавки (вкл. чеврвен пипер,кафе и боза) за запушване на течове на радятора и не съм имал такъв проблем със запушване на радяторчето на парното,но това беше когато старият радятор течеше като лейка.След като го смених с друг 2-ра ръка се оказа,че и той сълзи и от тогава съм му слагал няколко пъти добавка за течове,но ефектът е:закрепваш го за определен период от време, след което пак започва да си сълзи от същото място.Моят съвет е- ако имаш малко парички инвестирай в нов,ако не се лъжа излизаше около 150лв.,ако нямаш достатъчно пари можеш да си пердашиш така с добавка и от време на време да си доливаш антифризец,като ти просълзи.Това е от мен :)


gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот gojco » Сря 07 фев 2007 16:06


Здравейте !
Радиатора ми сълзеше. Поцицих се и купих добавка от 3лв. Спря и парното също спря :cry: . Пасата е двойка-92г. 1,8 М. Извадих двата маркуча на парното, уплътних на изходния отвор на радиатора на парното един маркуч от чешмата и надух водата до дупка за около 10 минути. В началото едва течеше, но накрая тръгна яко :lol: . Сега и радиатора не тече, и парно има :wink: . Имам и Поло2-92г. Като просълзи радиатора, не се цицих, а взех течна присадка на Валволин - 9лв. Радиатора не тече и няма никакви странични проблеми. А със здраве. Г.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 71 госта