По някога се тресе двигателя яко преди да запали
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А някой може ли да ми каже защо винаги се сменят 4'те с нови ако имаш една проблемна , за да се набутам с повече пари ли ? Ако вземеш абсолютно същата марка , модел и същия волтаж , какъв е проблема ? А и каква роля играе тая пуста подгревна свещ , някой замислял ли се е ? Мога да ви снимам клип как се пали зимата камион IFA с заминали преди поне 10 години подгревни свещи , не споргрявна свещ а с запален парцал или вестник колкото да глътне топъл въздух .
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега , колко цилиндров ти е двигателяStiv написа:Не вярвам да е от свещите защото при мен също 3 свещи бяха изгоряли и нямаше никакви проблеми спаленето.Провери си ремъка.





- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Сменяш 4 щото скоро ще изгори и другата ако мотора ти е читав
ТДИ пали на студено/малко под нулата/,без нито една свещ, с преебан стартер-личен опит
.То за тва на ТДИ почват да бачкат чак под 5 градуса и идеята им е мотора да пали топъл да работи по-добре сутрин,да гори по-малко и да се троши по-малко 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 90 госта