Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ясно, ще ги прегледам и двете, ако не отварям мобилето и започват разходка из София! :)
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги. След последното посещение при майстор двата болта които държат кората върху двигателя са скъсани, по точно гумените тампони. Някаква идея от къде мога да си купя нови или да търся втора ръка?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз си взех от Ауто+ по 2 лв броя
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А как точно се води този болт да потърся в някой онлайн магазин?
- toni_tv
- Мнения: 174
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да как се водят че и при мен са прецакани ?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Незнам точното наименование,аз просто отидох казах,че търся тампоните които държат капака над двигателя и те ,извадиха няколко варианта и видях какви ми трябват,взех 2 пробвах ги станаха и ги платих....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Намерих си в едно магазинче по 3лв бройката, малко по дълги бяха болтовете но ги отрязах и паснаха перфектно.
Имам и още един въпрос. Понеже патрона за палене ми е сменен и в момента съм с 2 ключа възможно ли е пиновете на патрона да се пренаредят за оригиналния ключ и дали ще е скъпо това нещо?
Имам и още един въпрос. Понеже патрона за палене ми е сменен и в момента съм с 2 ключа възможно ли е пиновете на патрона да се пренаредят за оригиналния ключ и дали ще е скъпо това нещо?
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По 2-3 лв са ОЕМ в Порше.
Смених всичките на Фабията.
Смених всичките на Фабията.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Netasq
- Тресе и ти скача предницата при първоначално тръгване на студен мотор. Много твърд педал.
Презакаляване и разхлабване на маховика-разбит.
- После започва да кънти и причуква при празен ход и загасване на мотора.
Тотално разбиване.
Аз вчера го купих пълният комплект. Понеже първият път смених само притискател, феродо и лагер- ефекта беше -0- зеро.
Моят явно е в първа фаза и мислех че като сменя само притискателят и феродото че ми омекне педала поне, но не стана нищо.
Та поне разбрах защо струва 800 лева комплекта- тежи зверски тоя маховик. Понеже е от доста повече части спрямо обикновеният.
-------------------
tsvetoslav
Никой няма да ти каже нищо за него !![]()
Само аз, а сега и ти знаеме за съществуването на този клапан колега.
Той дърпа лост и отваря някакъв кръг на антифриза, а при загасен мотор го притваря. Аз лично с този клапан си гледам дали ми е плътна вакумната система. Гася мотора и го поглежда и ако лоста му отдолу остане горе за известно време- 5 минути примерно преди да се върне, значи вакума в системата е Ок.
При тебе от къде съска ? От мембраната му или от маркучето ?
Вероятно като загасиш мотора и лоста му пада веднага.
На студен мотор няма абсолютно никакъв проблем. Няма паразитни шумове и не тресе. На загрял мотор понякога се усещат вибрации в педала на съединителя и едно почукване подобно като АБС. Идеи ?
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,случи ми се няколко пъти,след продължително каране междуградско и добре загрян мотор,след кратко спиране да не иска да запали докато не изстине.Колата е пасат Б5 1.8Т 2000г APU.В годината се случва 3-4 пъти и не е болка за умиране,но ако бързаш
.Дали не е сигнал за нещо започващо да сдава багажа?

- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Диагностика. При мен правеше такива магарии от дефектирал G62, който подаваше коректни сигнали за температурата на антифриза на таблото, но грешни на ЕКУ- то.
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Диагностиката не показа никакви грешки 

- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Принципно е възможно и моторчето на дросела да прави магарии, но там не съм спец.
Следващия път като ти го направи пробвай да запалиш с подаване на газ, колкото и да не е препоръчително това. Ако запали, аз бих жертвал 30- 40 лв за друг Г62 и бих карал с него за проба.
Следващия път като ти го направи пробвай да запалиш с подаване на газ, колкото и да не е препоръчително това. Ако запали, аз бих жертвал 30- 40 лв за друг Г62 и бих карал с него за проба.
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Подавал съм с газ и не пали,чак като поизстине 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта