Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13401
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 26 юни 2016 13:56


Dagestan написа:
Радвам се за Занков, че намери съмишленик най-накрая.

Ако си чел внимателно, а не избирателно, ще си видял че още доста хора пишат положителни неща за този прословут мотор.
Ако пак беше чел внимателно, щеше да разбереш, че проблема не е в поддръжката.
А относно поддържаните екземпляри, в такъв случай и един Голф 1.4 ще вози собственика си без проблеми.




z_chakarov
Мнения: 197
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот z_chakarov » Нед 26 юни 2016 15:10


За частите компромис не правя.Винаги най-скъпото.Просто съм пропуснал да спомена , че това са цени с 40% отстъпка.

Откакто я взех съм на мнение , че вече ще си купувам коли само от UK. Имам доста познати там и колите винаги се поддържат и изискванията при преглед са строги.Отделно има сайт където по номера на колата можеш да провериш откакто е регистрирана , когато е минавала технически прегледи, дати,километри, евентуално проблеми , за който е била върната. Бората ми излезна 2700лв с докарване и регистрация до БГ в изключително състояние.Салона няма забележка, 4 нови гуми и всичко налично, касетофон,CD + changer , резервна гума , която не е монтирана , куки , аптечки , триъгълници + оригинални коректори за боята.


Просто тук джамбазите гледат най-евтините коли замаскирват дефекти и после защо били толкова калпави колите. Предпочетох кола от UK с десен волан, отколкото австрийски или италиански боклуци. Имам познати , който внасят коли от Австрия, кола на под 400К не е дошла и всичкото му се вдъхва нов живот тук.

Просто хубавите коли са скъпи навън. Имам близки в Германия , и като сме си говорили примерно пасат Б5 98-2000 година в добро състояние за 1000 евро не може да се намери.

Братовчед ми си взе пасат Б5.5 1.9 130 коня уж хваления двигател , но той като е утрепан от каране..... хвърли едни 2К докато го стегне.Още първия месец се дадоха едни 1000лв за гарнитура глава,валове и още доста работи , поне колата я правеха при форумни майстори в Годеч май беше. След това джамбазите изолирали радиаторчето на парното било спукано , но лятото кой да пробва парното.И там още пари за сваляне на табло и смяна. И общо взето от 5500лв цена която го купи с обслужването и ремонтите му лежи на 9000лв ... Всичко е късмет....


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот tdi fen » Нед 26 юни 2016 15:22


единственият проблем на колите от UK е че волана е от грешната страна иначе отвсякъде има запазени коли,примерно от Швейцария също идват реални коли с пълна сервизна история но струват доста скъпо


Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот IceHeart » Нед 26 юни 2016 17:21


Какво имате в предвид "Идват доста скъпо"? Сякаш там са по-евтини? Няма такова нещо. Всичко струва, толкова колкото предлага пазара.
Ние сме много странен народ. Купува 2-ра ръка кола, за има няма 2400 лева, след 2 години, е набил още толкова по нея, и я пуснал да се продава за 5800 лева, защото колата била запазена и всичко сменено. Едва ли не, иска да и вземе пак същите пари за които я е купил, и парите за ремонтите. А никой не смята времето през което я е карал и амортизирал. Това не се брои. Но се брои когато я купува... но не и когато я продава.
Нямам нищо лично към никого, но това съм го забелязал в голяма част от нашенците.
В чужбина колите не са скъпи, /за тях не са/ а за нас са, защото нямаме достатъчно доходи. Ако взимаш 3к ЛЕВА заплата, ще мислиш по друг начин.
И да, всичко си е до кола. Било то от Англия, или Австрия. Сякаш в Англия няма баракудници.
Навсякъде ги има. Но само колите дошли в България внос, след това отиват във вторични суровини, просто няма къде да ги изнесем, защото сме по-големи мурдари от Италянците.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 26 юни 2016 17:44


Как по точно ще изнесеш кола без катализатор,без дпф,без половината гърнета,с измислени амортесиори с джанти и гуми несъответсващи за модела.С фарове светещи единия към луната,другия към земята,с някакъв афтърмаркет ксенон ,който може да убие антилопа и препарира заек от 200 метра :mhihi .Дам....70%от нашите коли,от нови до стари.
При истинско гтп,над 70% от автопарка си заминава.Твоята кола може ли да мине истинско Гтп? :11 ,ясно е че си я поддържаш,но можеш ли да минеш ГТП?
По темата-всяка кола на 15/16години си е риск,повече гледане и късмет,това е.
5000 за пасат на тия години са много пари,особено атмосферен 1.8


Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот IceHeart » Нед 26 юни 2016 18:15


Не знам дали може да мине ГТП, защото аз нашите не ги взимам на сериозно. Последния път, взеха да я вдигат с хидравлични крикове, и да тестват окачването с кози крак.......... :screwy Гледах ги като прецицал и си викам, край ще изтърбушат предния мост, барабар с двигателя.
Но за мое щастрие, минах без жертви. Не съм сигурен в колата си, защото е стара. Тук капе масло, там е поизкривена и т.н. Което в Германия не минава.
С нашите доходи /поне на повечето от нас/ няма как да си позволим да оправяме и най-малките дефекти, като "Сълзи гарнитурата на главата на клапаните'' или капе от хидр. рейка. Повечето караме докато не грохне. И то си личи, загледай се след някой легнал полицай, след него е навсякъде капки от масло, на всяко от платната. Значи, не само моята кола няма да мине ГТП. Това е ясно на всички.
Мисълта ми беше друга, че искаме да дадем една шепа пари, и да вземем с двете ръце. Което няма как да стане.
А относно темата, колегата да вземе по-запазената кола, или с две думи, тази която има по-малко неща за правене.
Дефакто плащаш на сервиз да я огледат и да ти кажат, кое как що. И ако те устройва я грабваш.
Но щом съчетаваш 1,8 и мощност, сериозно не вярваш в това.
Мощна кола, под 3.0 кубика не е мощна за мен, макър да карам асматик.
Грабвай някой ТДИ и си свиркай. АКо искаш мощност, даваш една чанта пари, и я турбинират и гласят поне 400 коня на колела.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот muns61 » Нед 26 юни 2016 18:44


IceHeart написа: Последния път, взеха да я вдигат с хидравлични крикове, и да тестват окачването с кози крак.......... :screwy Гледах ги като прецицал и си викам, край ще изтърбушат предния мост, барабар с двигателя.

Според теб как в Англия и Германия тестват окачването за луфтове? Инак големите сервизи са го измислили за прецицали - като се оплачеш от шум в окачването, сменят ти ВСИЧКО по предницата и си ОК. Плащай! :biggrin


Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот IceHeart » Нед 26 юни 2016 19:14


muns61 написа:Инак големите сервизи са го измислили за прецицали - като се оплачеш от шум в окачването, сменят ти ВСИЧКО по предницата и си ОК. Плащай! :biggrin

Да, така излиза по на далавера. А не тоя месец шарнирче, след 2 дена носач, после тампон на макферсона, и т.н. Излишно ходения до сервиза и записване на час. /поне в чужбина е така, за час е плаща еди колко си евра/ а не като при нас, да виси цял ден колата за амортисьори 2-ра ръка от морга/
И донякъде съм съгласен да сменя всичко накуп по предницата, и да съм спокоен поне 2 лета, че няма да пипам нищо по нея.
А малцина могат да си позволят такова нещо, затова правим всичко едно по едно, и накрая ни излиза по-скъпо.
Затова колегата да гледа кола според джоба. Утрешния ден, ако думне турбото или съединителя, да не се вайка и колата му да седи пред тях 2 месеца, защото няма пари да го смени. Поне за мен това е един от критериите когато избирам кола, да мога да я обслужа ако нещо недай си боже предаде бого дух!


venco_s_golfo
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 яну 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот venco_s_golfo » Нед 26 юни 2016 19:39


Колеги... Става ли да коментирате по темата, а другите неща на лично :confused Ако няма, какво да кажете по темата по-добре не спамете !


Потребителски аватар
Крисчън
Мнения: 147
Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот Крисчън » Нед 26 юни 2016 19:43


От личен опит съм установил, че ако искаш градска кола - Пасата не е вариант. Ем е дълъг, ем да ръчкаш 1-ва, 2-ра само си не е работа. Ако си вземеш ТДИ 1.9 на извънградско ще ти е гот. В града няма да ти е неприятно, ама няма да ти е много готино. Ако си в София - тръгнеш, тя колата тръгва да набира и трябва да спреш :biggrin А и на по-тесни паркинги си е кошмар, в смисъл не че е невъзможно, ама си е маневри майка...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 26 юни 2016 20:19


Карам В5.5 - 2000сс AZM 116hp 3 години и 3 месеца 90хил км , 8% от които на бензин, така показва газовия компютър. Не съм сменял нищо по окачването , имам един тампон на носач преден десен долен (задния) , поразлуфтил се е , но рядко тропва. Две външни карета, едното не му бях видял маншона, че е скъсан, другото му бяха дали грешен маншон , който 4 пъти се вадеше и каретата заминаха. Накладки предни, скоро, дисковете имаха лек ръб, но преценихме, че ще изкарат още едни накладки. Разход със 17" 225/45 градско София пикови часове 12-13л/100 газ. Пак пикови но с половината център и половината ботевградско до околовръстен път 10-10,6/100км газ. Извънградско минимум 7/100 сам с 80-100км , максимум 11л/100км с 5 човека и багаж колкото може на климатроник с 140-160км/ч. Разход на масло градско до 4-6хил км не доливам, после 1,5-2 литра до 10хил км. Извънградско с нормални скорости не доливам, с 140-160км съм стигал 4 литра на 10хил км. Не съм правил ремонт, по километраж е 210хил , не знам колко са в действителност. Части има нявсякъде, втора употреба колкото искаш. Голяма комфортна кола, стои добре на пътя, върви достатъчно. 200км/ч съм правил е така от келешлък да видя колко ще вдигне веднъж. 170-180 поддържа на равен път ако това е целта. Карам предимно със скорости около 100км и ми е ОК. Градско не ми е проблем, че е голяма колата, свикнал съм, сложих парктроник, защото седана не дава реална представа за разстоянието назад. Не знам комби версията как е.
Недостатъчци спроед мен са късите скорости, малкия отвор на багажника при седан версията, две гуми 17 се побират със зор и то само ако са спаднали и не са монтирани на джанти. Пожълтяват фаровете през 6 месеца си ги полирам. Лайстните на задните врати задържат песъчинки и драскат стъклата. Подхарчва масло, предните ми коли не съм доливал от смяна до смяна. Изгоря ми бензиновата помпа, защото бях оставил резервоара на резерва за доста време. Съединителя ми е твърд и отделя високо откакто съм я купил, мислех, че е заминал, но за почти 100хил км не се е променило поведението му.


jero82
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
Автомобил: BORA 2.0 115 hp
Двигател: APK
Местоположение: sofia/silistra

Re: Препоръка за Пасат до 5к след 2000-1

Мнениеот jero82 » Пон 27 юни 2016 20:22


Dagestan написа:Занков, аз нямам нужда да доказвам нищо, ама вие, които горещо препоръчвате 2.0 115к.с., много лошо ще наиграете бъдещи колеги да си купят автомобил с този двигател, докато ADR е в пъти по-добрия вариант. Я, кажи сега честно, след ремонта колко масло ти гори това чудо на немското инженерство и колко ти излезе ремонта?

....и защо си мислиш,че всички 2.0 115 к.с., са масларки..... ??????



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта