-Първото имам едно затрудняване (сякаш иска да хърка, но все още не може

-Другото нещо е когато маневрирам на полу-съединител напред или назад няма значение се усеща едно потропване сякаш много грубо зацепва нещо. Пример искам да дам назад (при маневриране ниска скорост) пускам съединителя до половината или "почти" до края след което го натискам пак за да коригирам примерно. В момента на натискане на педала на долу се усеща въпросното "потропване" аз си го обяснявах като маховик или лагер защото точно те тогава поемат силата (когато се използва съединителя). Но нека и вие да кажете.
1) Феродов диск- има ли още хляб иначе както се вижда на едната снимка феродото е 7мм. ЦЪК, ЦЪК, ЦЪК.
2) Притисквател- Не можах да намеря снимка от страната на лагера, ще снимам и ще кача иначе имаше надиране/износване по ръба на диафрагмата + това едната пластинка е изкривена леко навътре (изключвам варианта да е станало при демонтаж на кутията, само едната е крива. ЦЪК
3) Лагер- Нормално ли е да има такъв луфт или се подлъгвам нещо? КЛИП
4) DMF Маховик- От някъде се сещам, че луфта го даваха до 6 зъба, при мен са 4-ри. Така правилно ли е да го пробвам, както се вижда давам достатъчно сила защото ако натисна повече въртя мотора! КЛИП
Поздрави и очаквам вашите мнения, искам като я сглобя да я карам дълго време, не след някой друг месец нещо да дава фира и пак мостове, окачване и кутии да се свалят. (не че е гаранция сега ако е здраво, че след някой месец няма да сдаде, но все пак...)
