


АФН 110 проблем с турбото
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
АФН 110 проблем с турбото
Здравейте колеги.Днес реших да си отида до селото ми което е на 70 км от Плевен.По средата на пътя при изпреварване турбото ми заби на 3000 оборота и след това колата изгуби мощност форсираше се но много бавно все едно е чист дизел 70 коня,не забиваше при дадени обороти,а просто набираше много бавно.След като пристигнах реших,че е заседнал клапана полях малко разтоварващата вилка с машинно масло(това имах под ръка ,не си бях взел спрея ВД40)разкарах вилката с продълговати клещи и колата се оправи веднага.Пробвах я след това набираше си както трябва.Прибрах се без никакви проблеми на връщане все едно,че нищо не се е случвало.Въпросът ми е правилна ли е манипулацията която съм извършил или просто след гасенето клапана се е оправил сам.Вие как процедирате при такива случаи.След тази случка се возих няколко пъти в града нямаше проблеми.На какво отдавате тази аномалия и как се лекува,удачно ли е да се пръска с ВД 40 вилката,а само да вметна никакви чекове не са ми светели.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с турбото на АФН 110
Турбото не прави налягане, защото няма от какво.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 25 юни 2014 17:41
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с турбото на АФН 110
Геометрията е за чистене и профилактично може да се погледне актуатора в какво състояние е. Когато изключиш от контакт и запалиш е нормално да заработи до следващото "забиване".
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с турбото на АФН 110
Ба писна ми от тая геометрия,не знам инжинера който е измислил тая турбина да ходи да се гръмне. Два пъти за 4 месеца ми я чистят вече ми писна от нея.Първите два пъти пренадуваше сега пък ще ми забива бахти.Следващия път ще почиста геометрията с чука по корпуса и да наместя лопатките пък да става каквото ще.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 25 юни 2014 17:41
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с турбото на АФН 110
"Забива" точно от пренадуване. Ако скоро е чистена и то качествено значи имаш и друг проблем. Износване на геометрията, неправилно изгаряне, лоша нафта...
Последна промяна от Favorite777 на Чет 30 юни 2016 5:38, променено общо 1 път.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с турбото на АФН 110
Колега,и аз имах подобен проблем като твоя ,преди 2 години.Накрая излезе спукан вкуум (под оплетката) маркуч . Смени си вакумите,и ако има спукан и дърпа въздух-пак ще трябва да чистиш и геометрията.
След като си отстраниш проблема ,прави един път в седмицата следното: Излизаш на подходящ прав участък.Тръгваш от място и настъпваш на 1-ва до 3500об,след това включваш 2-ра и пак до 3500об.,така и с 3-та,след което включваш 4-та ,но вече си караш нормално.
Тая гимнастика се прави за да не запичат лопатките ,особенно ако колата се кара предимно градско.
Да чукам на дърво от около 2 години нямам проблеми с геометрията.
М/у другото ако си от Плевен -имате точния майстор-Добри.
След като си отстраниш проблема ,прави един път в седмицата следното: Излизаш на подходящ прав участък.Тръгваш от място и настъпваш на 1-ва до 3500об,след това включваш 2-ра и пак до 3500об.,така и с 3-та,след което включваш 4-та ,но вече си караш нормално.
Тая гимнастика се прави за да не запичат лопатките ,особенно ако колата се кара предимно градско.
Да чукам на дърво от около 2 години нямам проблеми с геометрията.
М/у другото ако си от Плевен -имате точния майстор-Добри.
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с турбото на АФН 110
Днес свалих колектора от дебитомера до турбото,пипах перката на турбината на студен мотор въртеше се добре с лекота разклатих оста за луфтове имаше но съвсем малък според мен не повече от милиметър два.Направи ми впечатление,че имаше като разлята капка масло преди перката но то ми се струва нормално(преди време имах голф2 ТД и там винаги беше омаслено ,пък нямаше проблеми)нормално ли е според вас да е омаслено малко там.Напръсках с ВД 40 обилно покрай оста раздвижих я на ръка движише се с умерено усилие на горе(не с лекота)дори и след напръскването.Проверих дали е здрав вакума от клапан Н75 до акуатора(здрав беше)после запалих колата и при подаване на газ наблюдавах,че се движи лосчето с около 1-1.5 сантиметра на горе меря го на око,добре ли е според вас.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: проблем с турбото на АФН 110
Да,добре е .
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с турбото на АФН 110
Карайте ги над 2000 оборота тия коли. Няма да изгорят много повече, а ще си спестите проблеми.
Като видя някой икономист да кара с 1200 оборота и толкова ми става смешно като знам, че ще му излезе през носа икономията.
Като видя някой икономист да кара с 1200 оборота и толкова ми става смешно като знам, че ще му излезе през носа икономията.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с турбото на АФН 110
'ма тия AFN-и над 2к оборота летят, бре!




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта