Голф 2 1.8 GTI-PB - 89г. Проблем с 5-та предавка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kokito
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
Двигател: PB 1989
Местоположение: Асеновград

Голф 2 1.8 GTI-PB - 89г. Проблем с 5-та предавка

Мнениеот kokito » Вто 05 юли 2016 19:46


Здравейте колеги ! От известно време насам забелязвам ,че ми се появява един проблем,а именно:трудно влизане на 5-та скорост по време на движение на моменти невъзможно. :confused ......и само 5-та.На място и в началните моменти на шофиране -докато е още студена -проблеми няма включва много лесно ,загрее ли няма влизане.Маслото в ск.кутия се проверява задължително всяка година-масло има ! Другите скорости са на место и работят добре .Някакви идеи ?

Последна промяна от kokito на Нед 10 юли 2016 17:04, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот hooligans » Вто 05 юли 2016 20:20


Здравей, колега. Добави и годината в заглавието. Успех.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот freelancer » Вто 05 юли 2016 21:02


Съединител? Как е?
Един познат, който се занимава с ремонт на автомобили ми каза, че при проблем със съединителя започва да влиза трудно 5-та скорост.


Потребителски аватар
kokito
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
Двигател: PB 1989
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот kokito » Вто 05 юли 2016 21:57


Съединителя до сега не ми е създавал ядове ,пазя го и се държи добре ,не буксува . Възможно е времето да си казва думата.Колата я купих с този съединител и я карам вече 13-14 години .Знам ли ,за това питам ,защото не ми идва друга идея .Благодаря за мнението ,дава ми насока .....А годината е ноември 1989.

Последна промяна от hooligans на Вто 05 юли 2016 22:25, променено общо 1 път.
Причина: Добави годината в заглавието.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот freelancer » Вто 05 юли 2016 22:21


Колега, може да е скоростната кутия, лостов механизъм, синхронизатор, да не те подведа. Пробвай да включваш с подаване на газ и виж дали ще включва по лесно.
Изчакай да се изкажат хората с по голям опит и знания.


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот barutchiev » Сря 06 юли 2016 7:31


Маслото как ти е,защото при намаляване на маслото,обикновенно започва да страда първо най "високата" скорост.
Пробвал ли си превключването и чрез "двоен амбреаж"?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот ktamen » Сря 06 юли 2016 7:36


Имаш ли навик да си държиш ръката на лоста, докато караш? Жилото добре ли е опънато?


Потребителски аватар
kokito
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
Двигател: PB 1989
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот kokito » Сря 06 юли 2016 12:28


Маслото си е наред ,не мога да разбера защо го прави като загрее двигателя :eek Жилото е автоматично .


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот freelancer » Сря 06 юли 2016 13:27


Колега, не знам, доколко има връзка, но скоро си сменях жилото, също автоматично, това, което забелязах, беше, че в началото на студен двигател, педала си беше по лек и почти не скрибуцаше, а след, загряване на двигателя и продължително каране, започваше да скрибуца и се натискаше по трудно. След смяната на жилото, вече педала се натиска по леко и ефекта при загряване го няма, но пак си скрибуца, по слабо, но го има това скрибуцане и не се натиска супер леко, но за сега положението е задоволително, което означава, че след време трябва да сменям съединител.
Жилото си беше за смяна, затягаше, но не съм забелязал да ми влиза трудно 5-та предавка.
За по тегаво натискане на педала на съединителя след загряване на двигателя споделиха и други колеги, но нямам идея при теб, каква точно е причината. Ако нямаш проблеми със съединителя или жилото, най-вероятно причината за трудното влизане на 5 - та скорост не е там.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот Водния дух1 » Сря 06 юли 2016 19:39


Колега,с лостов механизъм ли е колата?


Потребителски аватар
kokito
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
Двигател: PB 1989
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка

Мнениеот kokito » Нед 10 юли 2016 13:42


С лостов механизъм е .Годината е ноември 89 г.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта