Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mario_ju
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998

Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот mario_ju » Пет 22 юли 2016 13:14


Здравейте! Тъй като Голфа изведнъж взе да пуши, се съмнявам за вчупен маслен сегмент и следва разфасовка. Въпросът ми е: От коя посока започва броенето на цилиндрите- откъм ангренажната верига, както си е принципа или откъм шайбата на коляновия вал? Питам, защото в две различни ръководства видях и двата варианта.
mGlunPpZtNTeFAPrfdW_V0A.jpg
mGlunPpZtNTeFAPrfdW_V0A.jpg (35.47 KиБ) Видяна 1076 пъти




Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот M3ntata » Пет 22 юли 2016 18:37


Колега смених си веригата преди седмица и от там съм убеден (на вала го пише), че при AGZ 1 цилиндър се намира от към шайбата на коляновия вал (ремъка) на снимката е отбелязано грешно с N5!

Ако си с оригиналните кабели за свещите (червени) на тях също пише: в края от към свещите пише кой цилиндър, а от другия край са обозначени с букви за бобината.


Потребителски аватар
mario_ju
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот mario_ju » Пет 22 юли 2016 20:47


Untitled.jpg


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот M3ntata » Пет 22 юли 2016 22:01


Виж тази тема на колегата която се отнася за основен ремонт хем ще ти е полезна. ЦЪК

Ако искаш 100% доказателство, както ти казах за кабелите. Аз съм с оригиналните все още, утре ще ти ги снимам да видиш къде влиза кабела който е обозначен с N1 (първи цилиндър).


Потребителски аватар
mario_ju
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот mario_ju » Съб 23 юли 2016 8:12


Ще ти бъда благодарен ако качиш снимка, още повече ако посочиш номер на цилиндър и буква на бобина за всички кабели. Благодаря предварително!


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот M3ntata » Съб 23 юли 2016 16:43


Ето ти колега да ти е полезно :cool
СНИМКА

Ето и клип, да се увериш.


Ако има друго питай, поздрави.


Потребителски аватар
mario_ju
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот mario_ju » Съб 23 юли 2016 18:43


Благодаря, колега M3ntata , главата вече е свалена и в понеделник ще я нося за обслужване а за номерата на цилиндрите от видеото е пределно ясно.


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот M3ntata » Съб 23 юли 2016 19:09


Чакаме подробности, дано скоро не ми се налага да свалям. Иначе щом е свалена главата да прегледат и по надолу за износване, ако трябва лагери,шлайф... понеже 150лв не ти мърдат за гарнитура и болтове дано да не ти се налага, но да не стане така след някоя друга година да стане някой фал надолу в блока :c020.

Успех :th_up


Потребителски аватар
mario_ju
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот mario_ju » Чет 28 юли 2016 10:33


Такаааа: Сегментите са здрави, но на 4 цилиндър са се завъртяли и " направили ключ". Износени са доволно, така че ще се сменят. Износени са малко и биелните лагери и също ще се сменят. Цилиндрите и буталата са в идеално състояние. До тук за сегменти, биелни лагери, гарнитури на глава, клапанна кутия и изпускателни колектори, масло, антифриз, пластмасовата термостатна кутия, обтегач на ангренажната верига- 550 лева ( благодарение на отстъпките на приятел в автосервиз). По главата ще се сменят водачи и гумички на клапани плюс напасване и шлайф- колко ще ми струва още не знам.


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите

Мнениеот M3ntata » Пет 29 юли 2016 20:54


Коляновия как е, защо сменяш биелни по нужда или за всеки случай, иначе второто е правилно. В тази цена влиза ли труда?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 145 госта