Здравейте! Тъй като Голфа изведнъж взе да пуши, се съмнявам за вчупен маслен сегмент и следва разфасовка. Въпросът ми е: От коя посока започва броенето на цилиндрите- откъм ангренажната верига, както си е принципа или откъм шайбата на коляновия вал? Питам, защото в две различни ръководства видях и двата варианта.
Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
Колега смених си веригата преди седмица и от там съм убеден (на вала го пише), че при AGZ 1 цилиндър се намира от към шайбата на коляновия вал (ремъка) на снимката е отбелязано грешно с N5!
Ако си с оригиналните кабели за свещите (червени) на тях също пише: в края от към свещите пише кой цилиндър, а от другия край са обозначени с букви за бобината.
Ако си с оригиналните кабели за свещите (червени) на тях също пише: в края от към свещите пише кой цилиндър, а от другия край са обозначени с букви за бобината.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
Виж тази тема на колегата която се отнася за основен ремонт хем ще ти е полезна. ЦЪК
Ако искаш 100% доказателство, както ти казах за кабелите. Аз съм с оригиналните все още, утре ще ти ги снимам да видиш къде влиза кабела който е обозначен с N1 (първи цилиндър).
Ако искаш 100% доказателство, както ти казах за кабелите. Аз съм с оригиналните все още, утре ще ти ги снимам да видиш къде влиза кабела който е обозначен с N1 (първи цилиндър).
- mario_ju
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998
Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
Ще ти бъда благодарен ако качиш снимка, още повече ако посочиш номер на цилиндър и буква на бобина за всички кабели. Благодаря предварително!
- mario_ju
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998
Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
Благодаря, колега M3ntata , главата вече е свалена и в понеделник ще я нося за обслужване а за номерата на цилиндрите от видеото е пределно ясно.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
Чакаме подробности, дано скоро не ми се налага да свалям. Иначе щом е свалена главата да прегледат и по надолу за износване, ако трябва лагери,шлайф... понеже 150лв не ти мърдат за гарнитура и болтове дано да не ти се налага, но да не стане така след някоя друга година да стане някой фал надолу в блока
.
Успех

Успех

- mario_ju
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 31 май 2015 14:24
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: 2324ccm V5 AGZ 1998
Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
Такаааа: Сегментите са здрави, но на 4 цилиндър са се завъртяли и " направили ключ". Износени са доволно, така че ще се сменят. Износени са малко и биелните лагери и също ще се сменят. Цилиндрите и буталата са в идеално състояние. До тук за сегменти, биелни лагери, гарнитури на глава, клапанна кутия и изпускателни колектори, масло, антифриз, пластмасовата термостатна кутия, обтегач на ангренажната верига- 550 лева ( благодарение на отстъпките на приятел в автосервиз). По главата ще се сменят водачи и гумички на клапани плюс напасване и шлайф- колко ще ми струва още не знам.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2008г. 2,3L, V5, AGZ- номерация на цилиндрите
Коляновия как е, защо сменяш биелни по нужда или за всеки случай, иначе второто е правилно. В тази цена влиза ли труда?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта