Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот ktamen » Нед 24 юли 2016 23:45


Предполагам, че е забучил сондите в буксата с кабелите, а не в датчика, мултицета се е шашнал и е показал температура 500 градуса, 2 - 3 ома май съответстват на такава температура :mhihi
А волтовете или са следствие от вече прецакан мултицет или всъщност са омове или и аз не знам.
При всички случаи за да има реален шанс за успех му трябва постоянна връзка за напътствия. Примерно скайп и камерата да гледа към жиците. А най-добре да си кара така, като се върне в Бг ще иде на майстор и ще се види къв е проблема.
Аз залагам 50ст за проблем в таблото.
Засега няма да е излишно да измери напрежението на акумулатора с този мултицет :exclaim




Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Megasquirt » Пон 25 юли 2016 0:43


Ама мултицета на снимката не мери температура. Пък и без това входа на мултицета мери напрежение, когато е в обхват температура. Правилно си е измерил и буксата и датчика, само дето на буксата може да е имал в предвид 12. Измерването на акумулатора е чудесна идея. И аз залагам 50 стотинки за датчика обаче :yahoo


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот ktamen » Пон 25 юли 2016 0:55


Megasquirt написа:Ама мултицета на снимката не мери температура.

Да, но датчика (обикновен термистор) мери температура. Ако съпротивлението му наистина е няколко ома, това отговаря на 500 градуса.
Така или иначе гадаем и двамата. Струва ми се неоправдано рисково да се дават съвети на автора, как да рови из жиците. Тези 20 - 30 волта на мен са ми предостатъчни.


Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Megasquirt » Пон 25 юли 2016 6:30


Той пичагата едва ли е погледнал графиките, че при съпротивлението на термисторчето, да си мисли че му показва 500 градуса. Бтв аз тоя термистор въобще не го знам какви му са характеристиките извън диапазона на графиката. А това за тези 20-30 волта и на мен много смешно ми стана, но го отдавам на калибровката на... абе няма да го наричам "измервателния уред". Аз винаги съм бил против сменянето на здрави оригинални части с нови, и ми е писнало от пичоуе дето за всичко казват първо да смени свещи, кабели, бобини, палец. Та иска ми се да се справи колегата с измерванията, иначе съм сигурен, че ако си даде време, ще напредне доста с джетарката.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот ktamen » Пон 25 юли 2016 8:40


Тези 500 градуса ги написах аз, а не автора. И разбира се ги написах на майтап, за да подчертая, че авторът не може да ползва мултицет. Не се хващай за тях.
Мултицетът, вероятно си е бил в пълна изправност, преди авторът да се опита да го ползва. А може още да е изправен.
И аз винаги съм бил против да се сменят чаркове, преди да се проверят по достатъчно надежден начин.
Така или иначе авторът не трябва да прави повече опити, без някой да го гледа в ръцете, пък дори и през камера.


Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Megasquirt » Пон 25 юли 2016 8:44


:th_up ще прочете и ще се научи. То и аз като съм бил малък не съм знаел. Ако си спомня от училище, че големината на тока се мери през товар, би трябвало да му върши работа дълго :icon_lol само да не бърза да действа. И аз предпочитам нагледно да се види/помага, и добре че в днешно време има безброй видео ръководства в тубата. Проверих има и точно за неговия случай, само човек да седне и да намери :beer


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот ktamen » Пон 25 юли 2016 8:56


Ще се научи, ама ако някой до него му показва и обяснява. Така от хиляда километра ще си прецака колата.


Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Megasquirt » Пон 25 юли 2016 9:04


И аз между другото така съм искал, но няма кой. И при мен опита е правопропорционален на съсипаното оборудване, след което си оправих и съсипаното оборудване, и сега има бая материал за съсипване. Само да има кой :icon_lol . Колегата ще се оправи, това е някакъв кирлив датчик. Джетата е хубава, имам сантимент точно към купе с този двигател. Само да и постне снимка после, може да е много запазена, без цигании. Да си я опази оригинална само.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот ktamen » Пон 25 юли 2016 9:20


Nasko-86 написа:На мен като спря да ми отчита вътре уреда,отидох при буксата, окъсих двете крачета на буксата и видях как уреда отива в позиция "прегряла". И си смених датчика. По-елементарно не успях да се досетя как да проверя кое не ми работи.

Понякога е добре да нямаш мултицет. Тогава даваш по-добри съвети.
Авторът да пробва и такава проверка.


Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Megasquirt » Пон 25 юли 2016 10:14


Да, колкото и да не ми се искаше, очаквах някой да пусне линк към подобен отговор. Това е вандалски начин, просто не виждам причина човек да прави подобно нещо, освена ако не го заплашват, че ако не го направи ще го убият. Човека има мутицет, може да се оправи културно с него. Въпрос на време е да намери например изхвърлен телевизор и да си откъсне от него някой подходящ резистор. Ама може и да не го прави. Прав си, че не би трябвало да ми пука за уреда на 25 годишна чужда кола. Хазартна работа си е това, която не одобрявам. По форума съдя, че много хора го правят това окъсяване, след което на много хора им се налага да калибрират уреда като последствие. Други тичат за табло от моргата. Инсталацията, таблото и електронния блок управление са железни на тези автомобили, и без външна намеса са практически вечни. Знам че себестойността на такъв уред е никаква, но защо да го правим, като може и да не го правим по този начин. Дано повече хора подхождат сериозно към това което правят, ако ли и да е на стар автомобил. Принципен е въпроса - ако се хвърля от третия етаж, може да оцелея, що да не го направя. Никого не ангажирам с мнението си, и разбирам ако мислите, че твърде много се захващам за състоянието на чужд стар автомобил.
От друга страна правете простотии, за да се научите от тях :beer
П.П. не е и нужно да търси резистор, ако иска да пробва така. Просто да свърже на конектора от инсталацията една обикновена домашна крушка например 60W. Или каквото се сети, незнам но 100% има нещо под ръка, което би му свършило работа и за този начин.

Последна промяна от Megasquirt на Вто 26 юли 2016 9:13, променено общо 1 път.


Shanista90
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RV

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Shanista90 » Пон 25 юли 2016 14:06


Днес замервах отново на студен двигател, след работа и трите датчика, черният и червеният на ОМметър от 200 - 200к не мръднаха седяха си на 1-ца, но синият показа резултати. Също така замерих и буксите на трите датчика отново на ОМметър и те дадоха резултати, с която смятам че имам два датчика за смяна, но Вие ще си кажете мнението.

Благодаря
Прикачени файлове
IMG_20160725_131205.jpg
Акумулатора го замерих без да е запален двигателя
IMG_20160725_132525.jpg
черната букса при 2000 ома
IMG_20160725_132541.jpg
черната букса при 20 Кома
IMG_20160725_132558.jpg
черната букса при 200 Кома
IMG_20160725_132703.jpg
червената букса


Shanista90
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RV

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Shanista90 » Пон 25 юли 2016 14:09


продължение
Прикачени файлове
IMG_20160725_132736.jpg
IMG_20160725_132945.jpg
IMG_20160725_133019.jpg
IMG_20160725_133229.jpg
синия датчик само той даде резултат
IMG_20160725_133245.jpg


Shanista90
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RV

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Shanista90 » Пон 25 юли 2016 14:10


замерванията на синия датчик при различни стойностти на омемтъра

Благодаря!
Прикачени файлове
IMG_20160725_133245.jpg
IMG_20160725_133300.jpg
IMG_20160725_133302.jpg


Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот Megasquirt » Пон 25 юли 2016 15:05


Ако ти пусна тема с обяснение на български как се ползва мултицет, ще имаш ли време да я прочетеш? Не че е трудно човек сам да си намери. Докато не ти стане ясно за какво са обхватите на метърчето, просто ще продължаваш да правиш откровени глупости и да си губиш времето. Не случайно пиша за измерване на датчика, и измерване на конектора от инсталацията. Не виждам да правиш разлика. Смело действаш, а дори не знаеш какво изобщо мериш. В такъв случай е добре да се почне само с 6V крушки и големите плоски батерии 4.5 волта. Не се шегувам, ще научиш много от опит. И то няма какво да се мери с дни, просто няколко часа трябва да си поиграеш с тях. BTW 100% си имал и упътване на мултиметъра. там също пише всичко, което трябва да знаеш.
П.П. тези свински опашки на кабелите на свещите, ако те кефят, поне следващия път ги отрежи с пейнта, да не ги гледаме. Иначе наистина добре, че постна снимки, за да разгадаем мистерията по измерените ти стойности.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. RP 91г. проблем с вратите и температура на таблото

Мнениеот ktamen » Пон 25 юли 2016 15:33


Поне стана ясно, че мултицетът е за боклука. Отвори го и потърси вътре подходящ резистор. Или поне пусни една снимка на платката му с добра разделителна способност да потърсим ние.
Най-вляво на дисплея, акумулаторче ли има? Ако е акумулаторче значи трябва да му смениш батерията. Ама не съм убеден, че само батерията му е проблема. В БГ са по 5лв, толкова струва и читава батерия. Аз направо бих си купил друг.
Бе твоя акумулатор е много интересен. Не стига че е 26 волта, ами и променлив ток дава :mhihi
Купи си друг мултицет, този е прецакан :mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта