


Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Ами и Ники, и градският ми майстор ми казаха мембрана. Как точно са разбрали не зная, но им вярвам.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Има ли начин демонтиран ЕГР по някакъв начин да разбера дали е работещ? 

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Да,смучеш през шлауфката и гледаш дали се вдига стонжера.Иска яко смучене обаче-много е яка пружината.ако вдига работи ако смучеш и не можеш да направиш вакуум е спукана мембраната.
Нехерметичност от този род води до лошо ускорение както и липса на такова до 2000об.
Понижена макс. скорост.
Поради пропуска във вакуумната система геометрията неможе да се управлява коректно.Освен това си проверете и другите мембрани дали са здрави по клапаните.
При мене бяха спукани на егр и още на един клапан,както и щуцера на тандем помпата играеше кючек.
Сега ем спирачки има ем дърпа още от 1500-600 оборота.
Нехерметичност от този род води до лошо ускорение както и липса на такова до 2000об.
Понижена макс. скорост.
Поради пропуска във вакуумната система геометрията неможе да се управлява коректно.Освен това си проверете и другите мембрани дали са здрави по клапаните.
При мене бяха спукани на егр и още на един клапан,както и щуцера на тандем помпата играеше кючек.
Сега ем спирачки има ем дърпа още от 1500-600 оборота.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Мерси колега
.Дали няма да ме помислят за луд в Еконта като го занадувам 


- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7921
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
Ами носи си спринцовка и малко маркуч от тоя за вакуумните връзки по колата и няма да си помислят че целуваш егр-а щото го обичаш :)
Както на снимката но вместо помпичката слагаш спринцовката и дърпаш буталото, ако не се движи клапана(не отваря) или не ти създава съпротивление спринцовката(изпуска вакуума) - EGR-a е за боклука.
Както на снимката но вместо помпичката слагаш спринцовката и дърпаш буталото, ако не се движи клапана(не отваря) или не ти създава съпротивление спринцовката(изпуска вакуума) - EGR-a е за боклука.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан
streetracer1 написа: но пропуснах да поразпитам какви проблеми може да създава това. Пушене, лошо палене, загуба на бууст от турбото?Струва ли си да го затапя
Зависи къде омаслява, ако омаслява между колектора и ЕГР-а се е смачкал пръстена, ако омаслява горе е мембраната.
Какви проблеми може да създаде, зависи, но всичките проблеми които си изброил са възможни. Най-добре го затапи и ще спре да ти маца колекторите и колата става по-рязка в ниските обороти. Аз съм го затапил на моя голф от 2 години и като я чипосах исках да ми спрат ЕГР-а и дебитомера.
С чисти колектори съм и сега си търся маркуч от обикновенно ТДИ за да го премахна целия ЕГР, понеже съм с топлообменник на ЕГР-а.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта