Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан

Мнениеот streetracer1 » Нед 03 яну 2016 2:52


Ами и Ники, и градският ми майстор ми казаха мембрана. Как точно са разбрали не зная, но им вярвам.




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан

Мнениеот IRRITATING » Пон 01 авг 2016 13:08


Има ли начин демонтиран ЕГР по някакъв начин да разбера дали е работещ? :rolleyes


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан

Мнениеот Danny boy » Пон 01 авг 2016 16:31


Да,смучеш през шлауфката и гледаш дали се вдига стонжера.Иска яко смучене обаче-много е яка пружината.ако вдига работи ако смучеш и не можеш да направиш вакуум е спукана мембраната.
Нехерметичност от този род води до лошо ускорение както и липса на такова до 2000об.
Понижена макс. скорост.
Поради пропуска във вакуумната система геометрията неможе да се управлява коректно.Освен това си проверете и другите мембрани дали са здрави по клапаните.
При мене бяха спукани на егр и още на един клапан,както и щуцера на тандем помпата играеше кючек.
Сега ем спирачки има ем дърпа още от 1500-600 оборота.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан

Мнениеот IRRITATING » Пон 01 авг 2016 16:39


Мерси колега :th_up .Дали няма да ме помислят за луд в Еконта като го занадувам :mhihi


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7921
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан

Мнениеот goppa » Пон 01 авг 2016 17:31


Ами носи си спринцовка и малко маркуч от тоя за вакуумните връзки по колата и няма да си помислят че целуваш егр-а щото го обичаш :)

0900c152801daa3a.gif


Както на снимката но вместо помпичката слагаш спринцовката и дърпаш буталото, ако не се движи клапана(не отваря) или не ти създава съпротивление спринцовката(изпуска вакуума) - EGR-a е за боклука.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат 5.5 ТДИ 131 коня AVF проблем с ЕГР клапан

Мнениеот valiosport » Пон 01 авг 2016 17:48


streetracer1 написа: но пропуснах да поразпитам какви проблеми може да създава това. Пушене, лошо палене, загуба на бууст от турбото? :rolleyes Струва ли си да го затапя

Зависи къде омаслява, ако омаслява между колектора и ЕГР-а се е смачкал пръстена, ако омаслява горе е мембраната.
Какви проблеми може да създаде, зависи, но всичките проблеми които си изброил са възможни. Най-добре го затапи и ще спре да ти маца колекторите и колата става по-рязка в ниските обороти. Аз съм го затапил на моя голф от 2 години и като я чипосах исках да ми спрат ЕГР-а и дебитомера.
С чисти колектори съм и сега си търся маркуч от обикновенно ТДИ за да го премахна целия ЕГР, понеже съм с топлообменник на ЕГР-а.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта