голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
https://www.youtube.com/watch?v=n572qMo3g0A Ето как се мери с точност Между другото гледам тук-там се спрягат части "Колбеншмит" - много немско звучи , вероятно качеството ще е добро ?
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
Добре, че не съм се учил да меря по ютуб, че не знам, докъде щях да стигна... 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
Strosner написа:Един милиметър издълбано, буталото ще ходи пеш вътре, какво палене, какви 5 лева!
А ти да не мислиш, че чакаше трамвай?

При компресия на дизел 16 бара, след нови сегменти и шлайф на глава, сам направи сметка колко е било износването

-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
принципно така се мери цилиндрова втулка на три места, но като гледам този мерач държи индикатора като дърво.аз от 35 г работя с микрометри и индикатори и си личи когато имаш опит в такива измервания.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
Ти как си имал нерви да го изгледаш цялото клипче на тоя аматьор. Аз цъкнах по средата на клипчето и издържах само десетина секунди.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
Нали очакваме да научим нещо от европейците, но в доста неща сме по-добри.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
В тубата повечето клипчета са от абсолютни аматьори, професионалистите нямат време, пък и не им се занимава с елементарни за тях неща.
Колкото до цилиндрите - човек, дето е отворил известно количество мотори, може само с пипане с пръст на ръбчето на цилиндъра да прецени нещата.
Колкото до цилиндрите - човек, дето е отворил известно количество мотори, може само с пипане с пръст на ръбчето на цилиндъра да прецени нещата.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
Напълно съгласен с твоето мнение. понеже двигателите които съм правил са с 6 и 8 цилиндъра и доста железа са ми минали през ръцете много пъти пръста е бил близо до индикатора.
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година
radotom написа:Strosner написа:Един милиметър издълбано, буталото ще ходи пеш вътре, какво палене, какви 5 лева!
А ти да не мислиш, че чакаше трамвай?![]()
При компресия на дизел 16 бара, след нови сегменти и шлайф на глава, сам направи сметка колко е било износването
Казвам, че е невъзможно да е било издълбано милиметър, то нямаше и цилиндър да има, да не говорим, че буталото щеше да е на парчета! Само за сравнение, луфтът при обикновена панта за врата, пак в зависимост от диаметъра, е от порядъка на някоя и друга десета от милиметъра, не повече, а какво остава за цилиндър на двигател, където допуските са много по-малки! И става дума за "диаметрален" милиметър, не "линеен"!
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател
Ладата имаше ръб поне милиметър, не съм го мерил, ама окото ми е доста точно. И я стъргаха направо за трети ремонтен размер.
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател
Тая лада, колко мм циментация е имала? Че да свалят милиметър, ми се вижда множко?
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател
Силно се съмнявам да е имала циментация.
Всъщност има ли изобщо цилиндри с циментация
Всъщност има ли изобщо цилиндри с циментация

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател
Циментция се прави на стомана, а блоковете обикновено са от чугун.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател
На чугунените блокове се прави накатка - уплътняване чрез натиск.
На Лада-Жигули 76 мм ремонтните размери са през 0,2 мм:
Първи - 0,2
Втори - 0,4
Трети - 0,6
Четвърти - 0,8
Първи ремонт обикновено се прескачаше и се стържеше направо на втори.
На 79 мм размерите бяха 0,4 - 0,8 - 1 мм. Този трети ремонт беше нормален за някои Фиат-и.
Та ръб милиметър е доста преувеличено.
На Лада-Жигули 76 мм ремонтните размери са през 0,2 мм:
Първи - 0,2
Втори - 0,4
Трети - 0,6
Четвърти - 0,8
Първи ремонт обикновено се прескачаше и се стържеше направо на втори.
На 79 мм размерите бяха 0,4 - 0,8 - 1 мм. Този трети ремонт беше нормален за някои Фиат-и.
Та ръб милиметър е доста преувеличено.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател
Тези десети се прибавят към радиуса или към диаметъра?
Ладата беше точно като твоята, диаметърът май беше около 76мм.
Ладата беше точно като твоята, диаметърът май беше около 76мм.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта