голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот golf_td » Съб 15 окт 2016 19:18


https://www.youtube.com/watch?v=n572qMo3g0A Ето как се мери с точност Между другото гледам тук-там се спрягат части "Колбеншмит" - много немско звучи , вероятно качеството ще е добро ?




Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот Strosner » Съб 15 окт 2016 20:20


Добре, че не съм се учил да меря по ютуб, че не знам, докъде щях да стигна... :mhihi


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот radotom » Нед 16 окт 2016 12:48


Strosner написа:Един милиметър издълбано, буталото ще ходи пеш вътре, какво палене, какви 5 лева!

А ти да не мислиш, че чакаше трамвай? :mhihi
При компресия на дизел 16 бара, след нови сегменти и шлайф на глава, сам направи сметка колко е било износването :c020


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Нед 16 окт 2016 13:33


принципно така се мери цилиндрова втулка на три места, но като гледам този мерач държи индикатора като дърво.аз от 35 г работя с микрометри и индикатори и си личи когато имаш опит в такива измервания.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот ktamen » Нед 16 окт 2016 13:44


Ти как си имал нерви да го изгледаш цялото клипче на тоя аматьор. Аз цъкнах по средата на клипчето и издържах само десетина секунди.


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Нед 16 окт 2016 13:54


Нали очакваме да научим нещо от европейците, но в доста неща сме по-добри.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот muns61 » Нед 16 окт 2016 16:19


В тубата повечето клипчета са от абсолютни аматьори, професионалистите нямат време, пък и не им се занимава с елементарни за тях неща.
Колкото до цилиндрите - човек, дето е отворил известно количество мотори, може само с пипане с пръст на ръбчето на цилиндъра да прецени нещата.


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Нед 16 окт 2016 17:10


Напълно съгласен с твоето мнение. понеже двигателите които съм правил са с 6 и 8 цилиндъра и доста железа са ми минали през ръцете много пъти пръста е бил близо до индикатора.


Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: въпроси , относно оферта за основен ремонт на двигател-голф 2 , 1,6тд, 91година

Мнениеот Strosner » Нед 16 окт 2016 18:30


radotom написа:
Strosner написа:Един милиметър издълбано, буталото ще ходи пеш вътре, какво палене, какви 5 лева!

А ти да не мислиш, че чакаше трамвай? :mhihi
При компресия на дизел 16 бара, след нови сегменти и шлайф на глава, сам направи сметка колко е било износването :c020


Казвам, че е невъзможно да е било издълбано милиметър, то нямаше и цилиндър да има, да не говорим, че буталото щеше да е на парчета! Само за сравнение, луфтът при обикновена панта за врата, пак в зависимост от диаметъра, е от порядъка на някоя и друга десета от милиметъра, не повече, а какво остава за цилиндър на двигател, където допуските са много по-малки! И става дума за "диаметрален" милиметър, не "линеен"!


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот ktamen » Нед 16 окт 2016 18:33


Ладата имаше ръб поне милиметър, не съм го мерил, ама окото ми е доста точно. И я стъргаха направо за трети ремонтен размер.


Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот Strosner » Нед 16 окт 2016 19:00


Тая лада, колко мм циментация е имала? Че да свалят милиметър, ми се вижда множко?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот ktamen » Нед 16 окт 2016 20:49


Силно се съмнявам да е имала циментация.
Всъщност има ли изобщо цилиндри с циментация :gruebel


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7912
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот goppa » Нед 16 окт 2016 21:31


Циментция се прави на стомана, а блоковете обикновено са от чугун.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот muns61 » Нед 16 окт 2016 21:56


На чугунените блокове се прави накатка - уплътняване чрез натиск.
На Лада-Жигули 76 мм ремонтните размери са през 0,2 мм:
Първи - 0,2
Втори - 0,4
Трети - 0,6
Четвърти - 0,8
Първи ремонт обикновено се прескачаше и се стържеше направо на втори.
На 79 мм размерите бяха 0,4 - 0,8 - 1 мм. Този трети ремонт беше нормален за някои Фиат-и.

Та ръб милиметър е доста преувеличено.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2, 1,6тд, 91 година въпроси относно оферта за основен ремонт на двигател

Мнениеот ktamen » Нед 16 окт 2016 22:03


Тези десети се прибавят към радиуса или към диаметъра?
Ладата беше точно като твоята, диаметърът май беше около 76мм.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта