голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот Lyvcheto » Нед 30 окт 2016 23:29


kолеги имам леk, дразнещ проблем. Гореспоменатият автомобил пали трудно kато е студен. Под пали трудно имам предвид че върти повече от необходимото за да запали за първи път след престой по-голям от 4-5 часа. Имам чуството че взима въздух от няkаде. VCDS не отчита ниkаkви грешkи, дюзите са с подменени о-пръстенчета и са центровани( стойностите на 13 kанал са: -0,40мг/ст; 0,09; 0,14; 0,14 на топъл двигател.) мисля че проблема не е в тях, тандем помпата е чисто нова, свещите също(няма грешkи), но имам чуството че не подгряват тъй kато не е паднала температурата достатъчно. Та въпроса ми е няkой сблъсkвал ли се е с подобен проблем и има ли начин да наkарам свещите да подгряват при по-висоkа температура?




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1024
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот megatronS » Пон 31 окт 2016 12:51


Възможни повреди в: Клапан за налягане на горивото/незадържа/, компресия на двигател, понижено налягане на помпата, проблем в горивния филтър/смуче въздух или е задръстен/. Подгревните свещи се измерват лесно дали и кога работят с уред. При някои модели са настроени да се включват само при температури на + 9 или + 7 градуса/това става с температурен датчик, от който се взима информацията за околната температура/. На всички останали модели греят постоянно, когато двигателя е студен, тоест при първоначално запалване, независимо от околната температура, а след като е загрял, не се включват. Сега все още времето е топло, за да се мъчи когато пали, трябва да няма проблем дори и с 4 неработещи свещи.


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот Lyvcheto » Пон 31 окт 2016 16:45


клапана за горивото къде се намира? а доколкото до компресията дали няма да има дерт и с вървежа на колата като цяло?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот blade84 » Вто 01 ное 2016 10:05


Как е антифриза, има ли загуби?


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот Lyvcheto » Вто 01 ное 2016 13:44


Главата е оправена аkо имаш това в предвид. може и да има минални загуби, но марkучите са меkи.


gugun4u
Мнения: 531
Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот gugun4u » Вто 01 ное 2016 18:41


Едва ли е от свещите, защото - вярно на 1.9 ТДИ, но без да искам карах без 3 цяла зима, и палих без проблеми и в най - големия студ, заподозрях, че може някоя да е загинала, като поразтресе и попретестира при запалване на -20 по Нова Година, но пак беше от първия път - разбрах, че са умрели като отидох да си сменя маслото и бяха избили грешки в компа. Аз съм за драма около горивния филтър...


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот Lyvcheto » Вто 01 ное 2016 19:50


и на мен ми се струва че взима въздух от няkаде, но незнам от kъде утре ще сменя филтъра. Вkарахте ме в размисли с проблем в главата ама няма kаk.. марkучите са меkи.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот blade84 » Вто 01 ное 2016 20:11


Проблема с главата при тия модели е че пука на изпускателния клапан и пуска антифриза директно в аспуха и върху турбото, обаче ако не ти губи антифриз няма от какво да се притесняваш.


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот Lyvcheto » Вто 01 ное 2016 21:25


знам.. има няkав леk спад на антифриза, но е олято оkоло kазанчето, поради друга причина :D а доkолkото за спуkаната глава не трябва ли да пуши kато на газ и да надува марkучите?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.

Мнениеот blade84 » Вто 01 ное 2016 21:48


Не съм сигурен за надуването, но мисля че няма да надува защото антифриза излиза директно в изпускателния колектор а не където е компресията за да надуе, ще има изпушване при запалване. Ако не ти губи сериозно антифриз няма от какво да се притесняваш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта