Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Една лека драскотинка на казанчето на радиатора проблем ли е? Докато го монтирах го подпрях някъде и съм го драснал леко на едно място.
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Сефте чувам, че радиаторчето си имало казанче
Я дай снимка да го видим това казанче, заедно с драскотината, разбира се.
Я дай снимка да го видим това казанче, заедно с драскотината, разбира се.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Абе човек,дай го по- кротко.
Нищо му няма.
Нищо му няма.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Zdravko Zankov написа:Абе човек,дай го по- кротко.
Ми нещо ме пере психозата да не сменям пак радиатор или зимата да остана на студено. Че мамата си тракало, облепях клапи, сменях вентилатор, който не пасна съвсем както исках, след това ремонтирах резисторната плочка и сменях радиатор, та така ми беше писнало, че малко бях изгубил търпение и внимание.
Радиаторчето е консуматив и е много тъпо, че от VW са го направили безкрайно недостъпно.
С тия клапи и това недостъпно радиаторче от VW развалят хубавата кола с откровени тъпотии.
ktamen написа:заедно с драскотината, разбира се.
То в колата бре, аз да не ги държа за сувенир? Плитка, повърхностна. Части от милиметъра.
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
инжектопляктор написа:Радиаторчето е консуматив и е много тъпо, че от VW са го направили безкрайно недостъпно.
Моето радиаторче е на 22 години, не бих го причислил към консумативите, повечето коли, изобщо не доживяват такава възраст, ама ти си знаеш...........
Щом вече си го монтирал, защо изобщо питаш? Ако ти кажем, че е проблем, да не би да разбишкаш отново колата за да го смениш
Не разбрах къде е драскотината, ама щом е толкова плитка, значи можеш да спиш спокойно.
И дано си късметлия.........
Ако не е китайско, значи е менте
Пък твоето уж не бил китайско.....
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
ktamen написа:Ако не е китайско, значи е менте...Пък твоето уж не бил китайско.....
Полско е. Термотек. Защо, да не би във ФРГ като са правили VW, да са произвеждали радиаторчета за парното в Китай?
ktamen написа: да не би да разбишкаш отново колата за да го смениш
Колко му е? Къде е драскотината - на пластмасата на казанчето, където се хващат и пластмасовите щуцери, къде се връзват маркучите му.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колеги, пиша в тази тема, че тръгнах да си сменям радиаторчето, всичко точно, както по темата. Но след като сглобих колата не пали и се държи като проблем с имобилайзер, пали 1-2 сек и гасне. Пробвах и с двата ключа, пробвах да махна допълнителна аларма (с нея/без нея няма разлика). От кутийката на фабричния имобилайзер се чува цъкане като от реле, но по-бързо. Вчера забелязах лампичката свети (за security check та таблото ми е изкарана) като дам на контакт свети, като завъртя и запаля гасне, след което колата угасва, чува се бензиновата помпа и лампичката започва да свети непрекъснато. Малка подробност е, че паля с бутон, не знам дали трябва да си разпознае ключа на някаква позиция, понеже давам само на контакт, пробвах да го задържа на позиция за стартер докато паля с бутон и не става.
Тук чуденето ми е да не съм объркал някоя букса, остана ми една червена с три пина, която мисля, че си висеше под запалката така или иначе. Възможно ли е да не съм включил нещо или слаби спойки на имобилайзера, за които има доста теми, или просто трябва да ми разпознае ключа. Опитах да я закача с vag com но не я разпознава.
Ще съм благодарен за идеи
Тук чуденето ми е да не съм объркал някоя букса, остана ми една червена с три пина, която мисля, че си висеше под запалката така или иначе. Възможно ли е да не съм включил нещо или слаби спойки на имобилайзера, за които има доста теми, или просто трябва да ми разпознае ключа. Опитах да я закача с vag com но не я разпознава.
Ще съм благодарен за идеи
- Jijooshu
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Виж дали черния кабел от имобилайзера е закачен на таралежа за масите, ако не е - закачи го. Такъв проблем имах на Б4 след смяна на радиаторче, 1 час му се чудих от какво е, накрая видях, че тоя кабел виси. Закачих го и запали без грижи.
- jabre
- Мнения: 317
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 16:15
- Автомобил: vw passat 35i vw golf mk1 1979
- Двигател: AAZ 1992
- Местоположение: Vlasotince - Србия (Serbia)
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Нещо и от мене
Старото беше лошо.....
Нямаше каде да намерим вртки от пасат и купи от голф 3......
Парно сега работи много добре...
Още и зимни обувки и това е за сега ;)
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
Старото беше лошо.....
Нямаше каде да намерим вртки от пасат и купи от голф 3......
Парно сега работи много добре...
Още и зимни обувки и това е за сега ;)
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
- Jijooshu
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Сложи си панелчето от старите врътки или си вземи от Б4 и го резни 5-6мм отгоре, за да пасне.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Моят въпрос е следният - за да започне да духа и в краката, трябва ли да се разглобява всичко и де се облеят разни клапи? Когато затворя да не духа срещу мен, започва да го прави към стъклото. Към краката ми е много слабо, независимо накъде в завъртяна врътката.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Към Колегата Valo! Провери дали си включил двете букси в кутийката на Имобилайзера(под ключа за фаровете).В едната букса са проводниците за Бобината на патрона,а в другата трябва да имаш 2бр. кафяви(маси,които вероятно си извадил и сега висят),два броя сив с бяла лента(комуникация към комп и обд букса) ,и един черен след контакт +12в.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Благодаря много на отзовалите се, седмица след като писах проблема беше намерен. Понеже като вадих таблото забравих кутийката на имобилайзера и неволно съм отскубнал двата кабела на масата му с пиновете и така се бях скрили (понеже са доста дребни), че една седмица ги търсих Ето схемата, която гледах, става въпрос за долните две маси.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Да дам и моите 5ст. към темата.
Намерете си акумулаторна отвертка и надпишете внимателно буксите.
Минах процедурата почивните дни. B4, 95, АЕК с климатик. Заключението на махалата след наблюдение на процеса беше, че съм луд мазохист, и никой не повярва, че колата вървеше след това пак. Аз също.
Има обаче едно нещо което сбърках, забравих, не успях да се сетя от къде е. Буксата на снимката. Някой може ли да даде жокер? Иначе колата си върви и не виждам нещо да не работи. Някъде около касетофона, централната конзола е, съдейки от дължината на кабела и докъде стига. Лепенката му беше паднала и не открих мястото му.
Намерете си акумулаторна отвертка и надпишете внимателно буксите.
Минах процедурата почивните дни. B4, 95, АЕК с климатик. Заключението на махалата след наблюдение на процеса беше, че съм луд мазохист, и никой не повярва, че колата вървеше след това пак. Аз също.
Има обаче едно нещо което сбърках, забравих, не успях да се сетя от къде е. Буксата на снимката. Някой може ли да даде жокер? Иначе колата си върви и не виждам нещо да не работи. Някъде около касетофона, централната конзола е, съдейки от дължината на кабела и докъде стига. Лепенката му беше паднала и не открих мястото му.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 11:14
- Автомобил: VW Golf Mk3 Variant 1995
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Велико Търново
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Това е захранваща Евро-букса за радио.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта