Здрасти
Сменях уплътненията на помпата и сега не може да се регулира аванса. Къде бъркам? Стои в максимално предварение и когато се опитам да я мръдна в закъснение прекъсва пуши на неизгоряла нафта и гасне.
Не сменям за първи път и до сега не е имало подобен проблем. Колата е на приятел и сега е крива работа. Колата работеше добре - след смяната - не.
Милиграмите се регулират перфектно, пали добре, но центровката не идва. Сменени са горните две уплътнения, о-пръстена на главата, авансатора, и дихтунгите на щуцерите на тръбите.
Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата. - решено!
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата. - решено!
Последна промяна от aradovanov на Сря 23 ное 2016 16:37, променено общо 1 път.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата.
Разчистих!
Придържайте се към темата.
Придържайте се към темата.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата.
Сваля ли помпата от колата за смяната на уплътненията?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата.
Да помпата я свалях.
Разголбявал съм 4-5 помпи и до сега не е имало проблем.
Мисля, че открих къде се крие заека, но утре ще потвърдя, че днес съм на работа.
Когато помпата е в голямо закъснение - на графиката излиза, че е в макс. предварение.
Предполагам, че тръбите на дюзите ми пречат да я дам в макс предварение. Утре ще ги развия и ще пробвам.
Разголбявал съм 4-5 помпи и до сега не е имало проблем.
Мисля, че открих къде се крие заека, но утре ще потвърдя, че днес съм на работа.
Когато помпата е в голямо закъснение - на графиката излиза, че е в макс. предварение.
Предполагам, че тръбите на дюзите ми пречат да я дам в макс предварение. Утре ще ги развия и ще пробвам.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата.
Провери си пак зацепването на ангренажа! И го направи както го пише в ръководството, с белега на маховика и с клина на разпределителния вал!
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата.
След второто сваляне на помпата го правихме точно така.
планката на вала, чопа на помпата и белега на маховика - всичко е точно.
планката на вала, чопа на помпата и белега на маховика - всичко е точно.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата.
Има и друга тема със същия проблем
viewtopic.php?f=24&t=461505
Явно и двамата правите някоя фундаментална грешка при монтажа, центровката или обезвъздушаването на помпата и тръбите.
viewtopic.php?f=24&t=461505
Явно и двамата правите някоя фундаментална грешка при монтажа, центровката или обезвъздушаването на помпата и тръбите.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата.
Проблемът е решен.
При паленето помпата беше с разхлабени болтове.
Ремъка я е завъртял в много голямо закъснение до упор.
Комп-а се шашка и показва много голямо предварение - почти зъб -255.
След опит за центровка, тръбите на помпата пречат помпата да отиде в макс. предварение защото са се поогънали.
Решение - развивате тръбите за дюзите на помпата - давате я в макс предварение (към главата), завивате си тръбите и натам е лесно
При паленето помпата беше с разхлабени болтове.
Ремъка я е завъртял в много голямо закъснение до упор.
Комп-а се шашка и показва много голямо предварение - почти зъб -255.
След опит за центровка, тръбите на помпата пречат помпата да отиде в макс. предварение защото са се поогънали.
Решение - развивате тръбите за дюзите на помпата - давате я в макс предварение (към главата), завивате си тръбите и натам е лесно

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата. - решено!
А беше ли ти записало грешка
00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference ?
00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference ?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5 AFN проблем с аванса на помпата. - решено!
Не.
Грешки нямаше.
Грешки нямаше.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта