бензинов регулатор на моноинжекцион

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

бензинов регулатор на моноинжекцион

Мнениеот vwtuner » Съб 10 фев 2007 3:24


мога ли да набия един регулируем и да го надупя да пуска повече бензин и ще стане ли нещо всъщност?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 10 фев 2007 10:27


доста несериозно звучиш...
предлагам ти да поразровиш и да попрочетеш. не става бучни пръчка-точи вино.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 10 фев 2007 10:48


малко размисли и страсти ..може и да съм в грешка ... но

....... в компира е заложено колко гориво влиза в употреба ...... защото налягането е константа и дебита е известен ..следователно ЕКУ-то праща сигнал за колко и през колко време да е отворена дюзата

........ добре ама ако го увеличим този дебит.. какво става .... компира мисли, че знае какво количество пуска...обаче ще е в грешка защото тои е отворил дюзата за време X и си мисли, че е изпръскал гориво Y, но реално е изпръскал Y+нещо си, защото е повишено налягането ...... и тук ламбдата ще му даде информация, че е прекалено богата сместта и той понеже няма какво да направи ще почне да отваря инжекторите или по рядко или за по кратко време ........ и така както го виждам решението е или да се увеличи притока на въздух за да е горе долу добро съотношение и да не ебава ламбдата, или да се смени софтуера на ЕКУ-то........ така теоритично може и да работи........

.....добре ама пък ако пропикае дюзата ..... бензин в маслото не е добре ... а и помпата в резервоара ще насмогва ли....... така си мисля аз


Потребителски аватар
mavro1978
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот mavro1978 » Съб 10 фев 2007 11:01


Значи ако няма някакви подобрения по мотора НЯМА СМИСЪЛ да слагаш регулатор Или трябва промяна в ЕКУ-то Чипче това онова
А и за моното не съм сигурен ама май няма никакъв смисъл да слагаш регулатор :D


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Съб 10 фев 2007 18:03


реално нямам гърнета, филтър сложен така че да дърпа въздух през дупка в калника, орязан таралеж и малко тръкнах колектора ама не съм се заигравал с щкурката... а да и чип
ама да питам де може да има некъв ефект :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 10 фев 2007 18:28


vwtuner написа:реално нямам гърнета, филтър сложен така че да дърпа въздух през дупка в калника, орязан таралеж и малко тръкнах колектора ама не съм се заигравал с щкурката... а да и чип
ама да питам де може да има некъв ефект :roll:

Колега, твоя двигател не е ли пълен инжекцион...за какви моноинжекциони и таралежи говориш... :hmmmm


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Нед 11 фев 2007 0:54


не


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 11 фев 2007 1:00


vwtuner написа:не

Щото гледам си написал 1800-PB в гаража - сменена му е главата с инжекцията ли... :?


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Нед 11 фев 2007 5:52


главата и тя е pb просто отгоре има боднато моно


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 11 фев 2007 9:01


Дупката за топленето на колекторите от моно с вода...как са решили проблема, запушили са дупката на самия колектор при главата ли?


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Нед 11 фев 2007 14:18


запушили са дупката на главата доколкото разбрах


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Нед 11 фев 2007 16:29


Та може ли да се сложи и ще има ли файда да надуя бензина?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 11 фев 2007 17:59


vwtuner написа:Та може ли да се сложи и ще има ли файда да надуя бензина?

Ако обогатиш леко сместа, може да има положителен ефект, но по принцип като вкарваш повече гориво трябва да вкарваш и въздух, за да може това гориво да изгори...
Или с други думи - трябва да се пробва, за да се каже със сигурност, пък и не се знае ламбдата как ще реагира на подаването на повече гориво ;)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 12 фев 2007 10:34


С други думи е напълно излишно според мен.


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пон 12 фев 2007 15:14


vwtuner написа:запушили са дупката на главата доколкото разбрах
На главата на ПБ-то няма такава "дупка".Незнам какво са запушили. :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта