бензинов регулатор на моноинжекцион
- vwtuner
- Мнения: 409
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
бензинов регулатор на моноинжекцион
мога ли да набия един регулируем и да го надупя да пуска повече бензин и ще стане ли нещо всъщност?
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
малко размисли и страсти ..може и да съм в грешка ... но
....... в компира е заложено колко гориво влиза в употреба ...... защото налягането е константа и дебита е известен ..следователно ЕКУ-то праща сигнал за колко и през колко време да е отворена дюзата
........ добре ама ако го увеличим този дебит.. какво става .... компира мисли, че знае какво количество пуска...обаче ще е в грешка защото тои е отворил дюзата за време X и си мисли, че е изпръскал гориво Y, но реално е изпръскал Y+нещо си, защото е повишено налягането ...... и тук ламбдата ще му даде информация, че е прекалено богата сместта и той понеже няма какво да направи ще почне да отваря инжекторите или по рядко или за по кратко време ........ и така както го виждам решението е или да се увеличи притока на въздух за да е горе долу добро съотношение и да не ебава ламбдата, или да се смени софтуера на ЕКУ-то........ така теоритично може и да работи........
.....добре ама пък ако пропикае дюзата ..... бензин в маслото не е добре ... а и помпата в резервоара ще насмогва ли....... така си мисля аз
....... в компира е заложено колко гориво влиза в употреба ...... защото налягането е константа и дебита е известен ..следователно ЕКУ-то праща сигнал за колко и през колко време да е отворена дюзата
........ добре ама ако го увеличим този дебит.. какво става .... компира мисли, че знае какво количество пуска...обаче ще е в грешка защото тои е отворил дюзата за време X и си мисли, че е изпръскал гориво Y, но реално е изпръскал Y+нещо си, защото е повишено налягането ...... и тук ламбдата ще му даде информация, че е прекалено богата сместта и той понеже няма какво да направи ще почне да отваря инжекторите или по рядко или за по кратко време ........ и така както го виждам решението е или да се увеличи притока на въздух за да е горе долу добро съотношение и да не ебава ламбдата, или да се смени софтуера на ЕКУ-то........ така теоритично може и да работи........
.....добре ама пък ако пропикае дюзата ..... бензин в маслото не е добре ... а и помпата в резервоара ще насмогва ли....... така си мисля аз
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vwtuner написа:реално нямам гърнета, филтър сложен така че да дърпа въздух през дупка в калника, орязан таралеж и малко тръкнах колектора ама не съм се заигравал с щкурката... а да и чип
ама да питам де може да има некъв ефект
Колега, твоя двигател не е ли пълен инжекцион...за какви моноинжекциони и таралежи говориш...

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vwtuner написа:Та може ли да се сложи и ще има ли файда да надуя бензина?
Ако обогатиш леко сместа, може да има положителен ефект, но по принцип като вкарваш повече гориво трябва да вкарваш и въздух, за да може това гориво да изгори...
Или с други думи - трябва да се пробва, за да се каже със сигурност, пък и не се знае ламбдата как ще реагира на подаването на повече гориво

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта