


VW Passat B3 2.0 16V не държи обороти и не може да се изфорсира
VW Passat B3 2.0 16V не държи обороти и не може да се изфорсира
Здравейте, от изветсно време имам проблем с колата. Сутрин, когато я запаля не държи обороти, когато подам газ изобщо не може да се изфорсира. При натиснат докрай педал на газта от към механичния инжекцион се чуват звуци подобни на "гърмежи" на кола с метан. След като запали нормално си върви без проблем, ускорява много добре, няма притривсания, щом загрее не го прави този проблем, само при студен старт. Ясно е, че имам проблем с механичния инжекцион, може ли да ми дадете съвети или мнения, за евентуалното му отстраняване?
- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat B3 2.0 16V
Изключи ламбда сондата и пак опитай би трябвало да бачка по добре на бензин а за Метана не ти трябва тая сонда. Такива ядове имах и това бе решението при мен, също съм изключил и стъпковото а оборотите заспаха на 1000
Re: VW Passat B3 2.0 16V не държи обороти и не може да се изфорсира
Здравейте, пробвах с изключването на ламбда сондата, но колата продължава със същия проблем.
Ситуацията е следната, колата пали без проблем още от първият път, и докато е на празни обороти всичко е наред.
Веднага щом подам газ започва проблемът - изфорсиране не може да се направи, при натиснат до край педал на газта оборотите максимум достигат 1500 (но те така или иначе играят от 100 до 1500 при натиснат докрай педал на газта, не можеш да поддържаш обороти). Когато правя опити да я изфорсирам от механичния инжекцион се чува здраво припукване - гърмене като кола на метан, моята няма метан или газ. В същото време, от ауспуха пуши страшно много, направо си става димна завеса и мирише много на пресен бензин. Колата не губи антифриз и масло, така че вариантът за гарнитура на главата отпада. Друг вариант е да вкарва въздух в системата, но нямам идея от къде, или трети вариант да вкарва повече гориво в системата, защото ми се струва, че се дави. Интересното е, че след като загрее нямам проблеми с паленето и с вървежа на колата, студеният старт и е проблемен.
Колеги, ще ви бъда благодарен да ми кажете от какво може да е, не изключвам да е тотално развален механичен инжекцион?
Благодаря предварително за помощта и съдействието !
Ситуацията е следната, колата пали без проблем още от първият път, и докато е на празни обороти всичко е наред.
Веднага щом подам газ започва проблемът - изфорсиране не може да се направи, при натиснат до край педал на газта оборотите максимум достигат 1500 (но те така или иначе играят от 100 до 1500 при натиснат докрай педал на газта, не можеш да поддържаш обороти). Когато правя опити да я изфорсирам от механичния инжекцион се чува здраво припукване - гърмене като кола на метан, моята няма метан или газ. В същото време, от ауспуха пуши страшно много, направо си става димна завеса и мирише много на пресен бензин. Колата не губи антифриз и масло, така че вариантът за гарнитура на главата отпада. Друг вариант е да вкарва въздух в системата, но нямам идея от къде, или трети вариант да вкарва повече гориво в системата, защото ми се струва, че се дави. Интересното е, че след като загрее нямам проблеми с паленето и с вървежа на колата, студеният старт и е проблемен.
Колеги, ще ви бъда благодарен да ми кажете от какво може да е, не изключвам да е тотално развален механичен инжекцион?
Благодаря предварително за помощта и съдействието !
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: VW Passat B3 2.0 16V не държи обороти и не може да се изфорсира
Колега,мисля че двигатепят се дави...Опитай да изключиш петата дюза за студения старт... 

- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat B3 2.0 16V не държи обороти и не може да се изфорсира
Прегледай също всички въздушни пътища към колекторите, при най малкия пробив почват магариите с мотора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта