Проблем с парното
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблем с парното
Здравейте колеги, парното тази година духа хладно, даже леко да загрее като тръгна и охлажда. Дали е термостат а? Става въпрос за Венто тди
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Проблем с парното
Ако радиатора за охлаждането се затопля едновременно с двигателя, е термостат.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с парното
Ок.
Благодаря
Благодаря
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Проблем с парното
В тази ситуация ,какво значение има какъв е мотора и модела на автомобила ?
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с парното
Ами като няма значение ква е колата, значи проблемът ти е ясен и можеш да му обясниш на колегата как да си оправи колата. Има 1000 подобни теми, разгледай ги да видиш колко подробни отговори има в тях, защото се знае каква е колата, а в тази има само спам.
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем с парното
В тази ситуация ,какво значение има какъв е мотора и модела на автомобила ?
А има ли значение,че е кола,т.е. автомобил?Няма ,нали.Ами тогава звани на Валю "топлото" да ти го пусне от софийския ТЕЦ.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Проблем с парното
Вие тъпи ли сте, или
на тъпи се правите ?
Стелките в колата имат ли значение?
на тъпи се правите ?
Стелките в колата имат ли значение?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното
slavei2003 написа:Вие тъпи ли сте, или на тъпи се правите ?
Това беше грозно....
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Проблем с парното
Съжалявам !Ама невежи писарушки без опит , а само писане...........
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Проблем с парното
ktamen написа:Ами като няма значение ква е колата, значи проблемът ти е ясен и можеш да му обясниш на колегата как да си оправи колата. Има 1000 подобни теми, разгледай ги да видиш колко подробни отговори има в тях, защото се знае каква е колата, а в тази има само спам.
Ясен е!
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с парното
Значи проблемът е решен и може да я заключват тази тема
А може ли да попитам тази червената думичка що си я писал, а не си написал директно да сменя термостата. Ами ако водата обикаля край термостата, заради липсващо уплътнение, прецакана пластмаса или нещо от този сорт
Ами ако антифризът си е с нормална температура, а липсата на парно се дължи да заседнало моторче на климатроника или на съвсем тривиалното изчезване на дунапрена от клапите? Ами ако още 1000 подобни причини?
По твоята желязна логика трябва да напишат най-отгоре една тема, че при проблем с парното да се смени термостата и ако не се оправи да се купува нова кола. Къде беше досега, че да не си губим времето с хилядите подобни течи, като имало толкова лесен начин.
ПП Причината да се искат данните за колата още в заглавието е утре, ако някой има подобен проблем, с един поглед върху заглавията да попадне на подходящата за него тема, а не да чете със дни много полезни теми, ама отнасящи се за други коли и които "много полезни теми" не са му никак полезни.
ПП2
Добре, че се появи ти, за да го оправиш този тъп форум.
slavei2003 написа:Ако радиатора за охлаждането се затопля едновременно с двигателя, е термостат.
А може ли да попитам тази червената думичка що си я писал, а не си написал директно да сменя термостата. Ами ако водата обикаля край термостата, заради липсващо уплътнение, прецакана пластмаса или нещо от този сорт
Ами ако антифризът си е с нормална температура, а липсата на парно се дължи да заседнало моторче на климатроника или на съвсем тривиалното изчезване на дунапрена от клапите? Ами ако още 1000 подобни причини?
По твоята желязна логика трябва да напишат най-отгоре една тема, че при проблем с парното да се смени термостата и ако не се оправи да се купува нова кола. Къде беше досега, че да не си губим времето с хилядите подобни течи, като имало толкова лесен начин.
ПП Причината да се искат данните за колата още в заглавието е утре, ако някой има подобен проблем, с един поглед върху заглавията да попадне на подходящата за него тема, а не да чете със дни много полезни теми, ама отнасящи се за други коли и които "много полезни теми" не са му никак полезни.
ПП2
slavei2003 написа:Съжалявам !Ама невежи писарушки без опит , а само писане...........
Добре, че се появи ти, за да го оправиш този тъп форум.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парното
apolon написа:В тази ситуация ,какво значение има какъв е мотора и модела на автомобила ?
А има ли значение,че е кола,т.е. автомобил?Няма ,нали.Ами тогава звани на Валю "топлото" да ти го пусне от софийския ТЕЦ.
apolon президент! С глас съм се смял на този пост
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното
dobrin написа:Сега едно кратко пояснение за всички, относно причината за задължително използване на тези шаблони за заглавия в Техническите раздели.
1. Информацията във форума е толкова много, че търсенето в нея е далеч по-лесно, ако основната част от същността на темата фигурира още в заглавието. Така за всеки, който има проблем, ще е много по-лесно да отсее нужните за него теми, а не да рови безкрайно в необятното пространство от теми (за Голфове например). Освен това, особено в по-натоварените раздели, броят на темите дори за един ден е голям (почти цяла страница) и е далеч по-лесно човек да се ориентира в тях при правилно написано заглавие.
2. От особено значение е заглавието да започва с името на модела (Пасат, Голф, Поло, Туарег и т.н.), след това година и двигател (ако има значение) и най-накрая проблема, за който става въпрос. Това се налага отново във връзка с оптимизиране на резултатите от търсене, при това не само с търсачката на форума, а най-вече с големите общи търсачки (чичко Гугъл например). По този начин, при търсене в тях има много по-голяма вероятност темите от нашия форум да излизат на по-предни позиции. От там повече хора ще могат да ги прочетат, което води след себе си две ползи:
- повече хора ще могат да достигнат лесно до съответна тема, съдържаща решение на техния проблем;
- повече хора, които имат решение на проблема (мнение по конкретен въпрос), могат да достигнат до съответната тема и да дадат решение, което те са намерили. По този начин, възможността да се намери решение на даден проблем се увеличава значително.
3. Имайте предвид, че тези шаблони отдавна са зададени като препоръка в раздел Добре дошли, но сега използването им става задължително.
Специално за професорите дето ги боли патката за идеята на правилата.
Ганьовци сте и това си е "он че ми кае кво да праа я"...
Съжалявам че ще ви го кажа, но не виждате по далеч от носовете си.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното
Автора на темата явно няма да редактира заглавието. Също така има много писано по темата а тази е само спам...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Alexspade и 48 госта