Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: основен ремонт на 2.0 аzm
А възможност за евентуално разстъргване и набиване на ризи има ли? Макар че, при тая кубатура едва ли, ама все пак?
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: основен ремонт на 2.0 аzm
Strosner написа:А възможност за евентуално разстъргване и набиване на ризи има ли? Макар че, при тая кубатура едва ли, ама все пак?
Този вариант не стоеше пред мен.
Сега си разгледах отново снимките,съмнявам се за това което си писал да е възможно.
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: основен ремонт на 2.0 аzm
Koлега , моята кола е точно както описваш твоята - перфектна , свежа , супер запазена , с добър палещ , работещ двигател , но маслото го яде вече литър на 500 км , при това говорим за кола на над 25 години , голф мк2 , в момента обсъждаме в моя тема , която пуснах наскоро, защото мисля да го давам за ремонт и аз като теб. Та ... има и такива коли , запазени , но с износени двигатели. Моята в момента е на 265 000 км , но реално може би е на около 400 000 (ако е превъртан километража) - и все пак не би трябвало да има такива проблеми , защото ги дават без проблеми поне до 5-600 000 км поне за моя модел , но няма как - нищо не е сигурно, имам един съсед с едно ръждиво рено 19 , 92-ра година , неподдържано , но като сме говорили винаги ми се е хвалил че не пипа грам масло от смяна до смяна... , има и други подобни случаи , даже хвърлят и бракуват коли със здрави двигатели , заради изгнили купета , в моя случай е точно обратното , ако ми видиш голфа от 5,6 метра разстояние ще кажеш че излиза от завода - но иначе 2 литра масло си хапва вече за 1000 км :D
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: основен ремонт на 2.0 аzm
Този вариант не стоеше пред мен.
Сега си разгледах отново снимките,съмнявам се за това което си писал да е възможно.
Разбира се, щом не е стоял този вариант, да го направиш както трябва и без него! И е логично, че тия двигатели не подлежат на разстъргване, все пак не са като тия от 70те и 80те, където вземаш комплект бутала и ризи, сменяш, и двигателят става буквално нов. Или пък, циментацията на цилиндрите е достатъчно дебела, за да издържи до 3 ремонта. Но пък ми е странно, защо точно тая модификация дава такъв дефект, като завишен разход на масло? Все пак, има доста двигатели от по-стари поколения, също чугунени, които нямаха този проблем, едва ли този не е можел да се направи като тях?
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: основен ремонт на 2.0 аzm
golf_td написа:... имам един съсед с едно ръждиво рено 19 , 92-ра година , неподдържано , но като сме говорили винаги ми се е хвалил че не пипа грам масло от смяна до смяна...
Има ги всякакви, веднъж чакам за ремонт ауспух и един с кола, като моята, се заприказвахме и му казвам, че моята си понагорява масло прилично, макар изобщо да не пуши или капе, тоя, аааа, моята вика никакво масло не гори, мотора чист и такива, ама след малко го вдигат на подемника, отдолу мазна тая кола, сякаш някой я е мазал, отвсякъде плува в масло... Ама не губела, де.
Re: основен ремонт на 2.0 аzm
От AZM/AQY се почва тенденцията на разтоварните цилиндри и завишения разход на масло. Странното в случая е износването на цилиндрите, обикновено те са перфектни точно заради меките сегменти и големия ключ на сегментите.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: купих аzm и направих основен ремонт
[quote="vanesto"] Проблемът е в дефектни сегменти и е при почти всички кодове, с изключение на един мисля, но той беше на Шаран. quote]
Новия 2л двигател при Шарана - ATM и той е лейка.
Новия 2л двигател при Шарана - ATM и той е лейка.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: основен ремонт на 2.0 аzm
DoH_KuXoT написа: и направихме една бора на колега, от литър на 1000 свалихме до 1 на 2000
А какви сегменти сложихте като марка?
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Gotze - може да е Gotze Delchev , марката е както съм го написал.
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Здр колеги,нека споделя резултата от ремонта-отново гори масло!!! Нещо от сорта на 500мл за 2000км. Сложил съм Кастрол 10/40. Направо не знам какво да кажа! Гори го извън градско на мн загрял мотор. В студеното на градско-не . Ще пробвам по нататък Мотул.
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Какво направихте по мотора? Какви сегменти и гъмичките сложихте?
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Замерихте ли за елипса?
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Сменени са сегменти гьотце, биелни лагери,гумички на кл. .Основни лагери и вал бяха ок. Не са пипани клапаните и повдигачите. Елипса до колкото помня нямаше но пак ще питам майстора.А какво ако е имало? Иначе промяна в мотора има.Изчезна почукването при потегляне, мотора утихна като нов, компресията и вървежа супер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта