Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
не са боядисвани апаратите.а могат да станат например червени,не бях мислил за тях
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Да отчетем присъствие,колеги :) Санти си е в движение,макар да няма много нови неща по него...Не можах да го боядисам този сезон.Вече почти 15 000км си е ок.Прибавям и една хубава снимка с есенен мотив от последната екскурзия.
- de4o07
- Мнения: 117
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 9:33
- Автомобил: VW Golf 5 GTI
- Двигател: BWA 2006
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
евалата бате!!!
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
След почти 8 месеца седене и търсене на бояджия (смяна на няколко такива) вече имаме нова боя! Колата е обработена където имаше нужда, изправиха се пораженията от градушката. Останаха още няколко интериорни елемента да се донаместят, но колата вече е в движение. Проблемно е таблото с оборотомера. Ако някой има идея къде мога да намеря, нека каже :)
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Харесва ми новия цвят :)
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Супер е колата и цвета е добър ! Много рядко се срещат вече Сантана на пътя . Колега , като боядисва колата , защо не премести зареждачката на газта от задния калник ?
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Мислех да го направя, но в разправиите с 3ма майстори забравих, после вече беше късно. Много се проточи във времето и още не мога да си намеря куп чарколяци.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Таблото на Голф Мк2 не е ли като на Пасат Б2? Много си приличат на външен вид, ако намериш някое от по-ранните преди 1988г. с двете букси дали няма да пасне? Даже може да му добавиш и МФА от Мк2 с по-старите тесните лостчета, да стане като оригинално.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
И аз се чудех дали няма да стане от Голф 2, но съм скептиче, понеже скоро имах друг пасат Б2, същия мотор,същото предавателно число, но буксите бяха различни- 2 големи. На Сантаната таблото е това на снимките- с една малка и голяма. Предавателно число 975...Идеи?
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Получаваш идея веднага :
1. Одометъра го местиш от таблото на Пасат на това на Голф с оборотомера (предполагам, щото е с надлъжен мотор, затова има разлика в кутията и респ.предавателното число?)
2. Намираш пин-дата на таблото на Пасат Б2 сравняваш и преправяш тази на Голф. Или по-доброто - вземаш от Мк2 ЦЕ1 направо цялата част от инсталацията с все букси към таблото и си готов. Бушониерите им би следвало да са същите.
1. Одометъра го местиш от таблото на Пасат на това на Голф с оборотомера (предполагам, щото е с надлъжен мотор, затова има разлика в кутията и респ.предавателното число?)
2. Намираш пин-дата на таблото на Пасат Б2 сравняваш и преправяш тази на Голф. Или по-доброто - вземаш от Мк2 ЦЕ1 направо цялата част от инсталацията с все букси към таблото и си готов. Бушониерите им би следвало да са същите.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
stefan4o написа:Получаваш идея веднага :
1. Одометъра го местиш от таблото на Пасат на това на Голф с оборотомера (предполагам, щото е с надлъжен мотор, затова има разлика в кутията и респ.предавателното число?)
2. Намираш пин-дата на таблото на Пасат Б2 сравняваш и преправяш тази на Голф. Или по-доброто - вземаш от Мк2 ЦЕ1 направо цялата част от инсталацията с все букси към таблото и си готов. Бушониерите им би следвало да са същите.
Благодаря за идеите. Сега ще трябва да говоря с хора по-компетентни от мен в тази области за да се реализира и да се надяваме скоро да стане.
- inspektora
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Супер е! Завиждам ти благородно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта