freelancer написа:Ваското 1 казва следното "ако пускаш баир на скорост (ППХ) си определено по икономичен отколкото ако освободиш от скорост (ПХ)."
По икономичен означава, че двигателят харчи гориво, колкото да си поддържа празния ход, но не е 0!
Щом работи, значи загрява, а щом загрява значи парното духа топло.
Точно нула си е колега - ДЮЗИТЕ са затворени когато пускаш на скорост. Би ли ми обяснил как ще харчи бензин при затворени дюзи?
Единственото загряване при пускане на скорост се поражда от триенето в цилиндъра, а не от изгарянето на гориво в цилиндъра. То е доста по-малко отколкото при нормална работа на мотора (когато има изгаряне) и същевременно като прибавим пускането надолу и обдухващия студен въздух челно водния радиатор, паралелно с това и пуснато парно в купето ще изстине мотора до температура, при която термостата ще затвори втория кръг (това се има предвид под изстиване). Дори може и по-надолу да падне ако парното е на 4, външната температура е много ниска и спускането е продължително!