VW Bora 1.6 16V 2000 -AUS (105 k.c) - Често светкане на "енджин" чека на дълъг път.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

VW Bora 1.6 16V 2000 -AUS (105 k.c) - Често светкане на "енджин" чека на дълъг път.

Мнениеот barutchiev » Пон 02 яну 2017 12:34


Здравейте колеги . Честита Нова Година на Вас и Вашите семейства.Нека тя ви донесе много радост,щастие,успехи и по-малко проблеми на пътя,а както се казваше в рекламата "За всичко останало си има MASTER CARD"
Та по проблема ми...Миналата пролет имах проблеми с катализатора.Цялата пита се беше отлепила и при резонанс (особенно на ниски обороти) дрънчеше здраво.Отидох на майстор,като махнахме катализатора и сложихме хубаво резонансно гърне с т.нар. "ПЕПЕРУДА" в него.Тъй като колата е с две л.сонди,тази която е след гърнето беше преместена от него(доста културно),за да се избегнат грешки.До тези дни -никакви проблеми! Нито на дълъг път,нито градско. Преди около 1 месец на дълъг път ми светна енджин чека.Никакви проблеми с работата на колата. Имам VCDS и при качването и на него ми излезе грешка 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold . Разгледах по форума,но там излезнаха доста мнения,но и проблемите на колегите бяха по-различни.Колата при мен не влиза в авариен режим и никакъв друг датчик не свети.Имаше колега,който имаше проблеми с карането много на ГАЗ и сондата изсъхвала,но трябва да отбележа,че аз не съм имал никога ГУ и се кара само на бензин.Изчистих я и нямах проблеми цял месец,като да отбележа,че я карах много,но само градско.Вчера обаче при ходене до селото на жената( знаех си,че не ми е писано да ходя там,че предния път като светна пак бях тръгнал към него :11 ) , пак се повтори същата работа и същата грешка. Смятате ли,че л.сондата е проблема и ако е тя е тази местената нали (след катализатора).Какво според Вас е решението-Не работи коректно и трябва нова или трябва да се смени мястото и?

Последна промяна от barutchiev на Пон 02 яну 2017 12:34, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20273
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Bora 1.6 16V 2000 -AUS (105 k.c) - Често светкане на

Мнениеот Vlad777 » Пон 02 яну 2017 12:56


Когато има 2 ламбда сонди и се махне катализатора, втората трябва да се постави по специален начин, така че да не отчита изгорелите газове толкова точно. Това се прави като просто главата й се поставя така, че да стърчи съвсем малко навътре в тръбата на генерацията.


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: VW Bora 1.6 16V 2000 -AUS (105 k.c) - Често светкане на

Мнениеот barutchiev » Пон 02 яну 2017 20:18


Майсторът така я направи.Дори я постави в една тръбичка и досега нямах никакви проблеми.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20273
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Bora 1.6 16V 2000 -AUS (105 k.c) - Често светкане на

Мнениеот Vlad777 » Вто 03 яну 2017 1:54


Значи някоя от сондите най-вероятно е станала мудна и си заминава. Трябва някой да им направи диагностика, но това не съм сигурен точно как става.


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: VW Bora 1.6 16V 2000 -AUS (105 k.c) - Често светкане на "енджин" чека на дълъг път.

Мнениеот barutchiev » Вто 03 яну 2017 9:29


Благодаря.Може и това да е.Ще дерзая и ще пиша какво е станало.Предполагам,че е втората след резонансното гърне.Ако беше първата би трябвало да оказва влияние на вървенето.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта