


Кой ,как запали тази сутрин?
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
На -9градуса с две подгрявания запали от четвърт,но съм с чисто нов акумулатор Banner.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Само се чудя какъв е смисъла от 2 и от 3 подгрявания на температура по висока от -10°?
Бащата има Мондео ТДЦИ 2004 на -18° съм го палил с едно подгряване и даже не се и замисля.
Бащата има Мондео ТДЦИ 2004 на -18° съм го палил с едно подгряване и даже не се и замисля.
- VW_passatOR
- Мнения: 229
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
При темп. -10 с две подгрявания, добавка в нафтата, акомулатор на около 1 год. първоначално мудно завъртане но от първия път пали. Чрез едно приложение за тел. което се свързва с колата преди запалване акомулатора показваше 11,3 волта., а колата не беше палена от 2 дни. Ако някой е наясно да сподели дали е нормален тоя волтаж при тези обстоятелства.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Не се мери с приложение, а с изправен мултицет.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Измери с мултицет на клемите на акумулатора преди да въртиш, и друг да върти, да видиш до колко ще падне, така се тества акумулатор в студ. Мани ги тия приложения, тестери за запалката и т.н.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Днес сутринта към 9:00 в София на -14 градуса показания по борд-а Пасат AFN запали от първия път. С малко повече въртене, но запали. Смятам, че температурата е била толкова, тъй като за 30мин.навън чистене на сняг ми замръзнаха мустаците.
Комшията с Мондео ТДЦИ не запали....дава ток 20мин с другата си кола, ама проблема не беше в АБ-то, а замръзнала нафта. Пръснах му малко обезмаслител и запали веднага.
Утре да видим, дават го по-студено.
Комшията с Мондео ТДЦИ не запали....дава ток 20мин с другата си кола, ама проблема не беше в АБ-то, а замръзнала нафта. Пръснах му малко обезмаслител и запали веднага.
Утре да видим, дават го по-студено.
- VW_passatOR
- Мнения: 229
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
vanesto написа:Измери с мултицет на клемите на акумулатора преди да въртиш, и друг да върти, да видиш до колко ще падне, така се тества акумулатор в студ. Мани ги тия приложения, тестери за запалката и т.н.
Не ми беше въпроса как се мери а колко трябва да бъде но намерих вече отговора сам. И не е приложение за запалката а информация от комп. в колата извлечена от OBD буксата, където е логично да е сравнително адекватна стойността. Благодаря за помощта редно е темата да продължи по същество а не да се отпесваме/отплесвате!
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
12,5 V поне!Горна граница-12,8 V.
Иначе печката запали от 'чакмак',при -9 градуса.
Иначе печката запали от 'чакмак',при -9 градуса.
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Пасат В5.5 2000сс бензин, 115к.с. AZM.
Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.
Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Сутринта при -14, с акумулатор на 2г подгрях 2 пъти и от втория път запали, като първият завъртя доста мудно и върнах ключа. При втория като запали изпуши малко черно. Половин резервоар нафта без добавки от по-скъпата.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
На -14 Боричката запали от третия път. И запали дападжийската първо на три после на два после на 4 цилиндъра заработи... А съм с нов акумулатор варта 77ач, нов горивен клапан. Днес смених подгревните свещи и "ремонтирах" окабеляването им и ще видим утре...
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Според мен втората подгрявка ----- мамата на акумулатора. силата му пада , започва да върти мудно и няма палене. ако всичко е наред по колата образно казано, макар че не винаги може да е така трябва да пали от първия път.От моят опит с дизелите, който не е малък в годините не помня да съм подгрявал два пъти един след друг. Преди карах джета 2 и съм палил при - 25 градуса.Така поне мисля аз.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
VW_passatOR написа:vanesto написа:Измери с мултицет на клемите на акумулатора преди да въртиш, и друг да върти, да видиш до колко ще падне, така се тества акумулатор в студ. Мани ги тия приложения, тестери за запалката и т.н.
Не ми беше въпроса как се мери а колко трябва да бъде но намерих вече отговора сам. И не е приложение за запалката а информация от комп. в колата извлечена от OBD буксата, където е логично да е сравнително адекватна стойността. Благодаря за помощта редно е темата да продължи по същество а не да се отпесваме/отплесвате!
Ясно ми, че е от OBD буксата приложението. Имах предвид това + онези китайци, дето се ръгат в запалката, че не са достоверни.
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
pa4o_ivanov61 написа:Според мен втората подгрявка ----- мамата на акумулатора. силата му пада , започва да върти мудно и няма палене. ако всичко е наред по колата образно казано, макар че не винаги може да е така трябва да пали от първия път.От моят опит с дизелите, който не е малък в годините не помня да съм подгрявал два пъти един след друг. Преди карах джета 2 и съм палил при - 25 градуса.Така поне мисля аз.
Утре ще пробвам с едно подгряване и ще кажа как е, защото и аз се изненадах акумулатор на 2г да заварти все едно "на ръка"

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
pa4o_ivanov61 написа:Според мен втората подгрявка ----- мамата на акумулатора. силата му пада , започва да върти мудно и няма палене. ако всичко е наред по колата образно казано, макар че не винаги може да е така трябва да пали от първия път.От моят опит с дизелите, който не е малък в годините не помня да съм подгрявал два пъти един след друг. Преди карах джета 2 и съм палил при - 25 градуса.Така поне мисля аз.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 41 госта