Кой ,как запали тази сутрин?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
buhata84
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
Местоположение: Чирпан

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот buhata84 » Съб 07 яну 2017 17:27


На -9градуса с две подгрявания запали от четвърт,но съм с чисто нов акумулатор Banner.




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот valiosport » Съб 07 яну 2017 17:34


Само се чудя какъв е смисъла от 2 и от 3 подгрявания на температура по висока от -10°?
Бащата има Мондео ТДЦИ 2004 на -18° съм го палил с едно подгряване и даже не се и замисля.


Потребителски аватар
VW_passatOR
Мнения: 229
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот VW_passatOR » Съб 07 яну 2017 17:57


При темп. -10 с две подгрявания, добавка в нафтата, акомулатор на около 1 год. първоначално мудно завъртане но от първия път пали. Чрез едно приложение за тел. което се свързва с колата преди запалване акомулатора показваше 11,3 волта., а колата не беше палена от 2 дни. Ако някой е наясно да сподели дали е нормален тоя волтаж при тези обстоятелства.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот muns61 » Съб 07 яну 2017 18:00


Не се мери с приложение, а с изправен мултицет.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот vanesto » Съб 07 яну 2017 18:13


Измери с мултицет на клемите на акумулатора преди да въртиш, и друг да върти, да видиш до колко ще падне, така се тества акумулатор в студ. Мани ги тия приложения, тестери за запалката и т.н.


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот instantaccess » Съб 07 яну 2017 18:19


Днес сутринта към 9:00 в София на -14 градуса показания по борд-а Пасат AFN запали от първия път. С малко повече въртене, но запали. Смятам, че температурата е била толкова, тъй като за 30мин.навън чистене на сняг ми замръзнаха мустаците.
Комшията с Мондео ТДЦИ не запали....дава ток 20мин с другата си кола, ама проблема не беше в АБ-то, а замръзнала нафта. Пръснах му малко обезмаслител и запали веднага.
Утре да видим, дават го по-студено.


Потребителски аватар
VW_passatOR
Мнения: 229
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот VW_passatOR » Съб 07 яну 2017 18:28


vanesto написа:Измери с мултицет на клемите на акумулатора преди да въртиш, и друг да върти, да видиш до колко ще падне, така се тества акумулатор в студ. Мани ги тия приложения, тестери за запалката и т.н.

Не ми беше въпроса как се мери а колко трябва да бъде но намерих вече отговора сам. И не е приложение за запалката а информация от комп. в колата извлечена от OBD буксата, където е логично да е сравнително адекватна стойността. Благодаря за помощта редно е темата да продължи по същество а не да се отпесваме/отплесвате!


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Благовест » Съб 07 яну 2017 18:50


12,5 V поне!Горна граница-12,8 V.
Иначе печката запали от 'чакмак',при -9 градуса.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 07 яну 2017 18:57


Пасат В5.5 2000сс бензин, 115к.с. AZM.
Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Slayera » Съб 07 яну 2017 19:25


Сутринта при -14, с акумулатор на 2г подгрях 2 пъти и от втория път запали, като първият завъртя доста мудно и върнах ключа. При втория като запали изпуши малко черно. Половин резервоар нафта без добавки от по-скъпата.


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 934
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот toraborat » Съб 07 яну 2017 19:45


На -14 Боричката запали от третия път. И запали дападжийската първо на три после на два после на 4 цилиндъра заработи... А съм с нов акумулатор варта 77ач, нов горивен клапан. Днес смених подгревните свещи и "ремонтирах" окабеляването им и ще видим утре...


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Съб 07 яну 2017 19:49


Според мен втората подгрявка ----- мамата на акумулатора. силата му пада , започва да върти мудно и няма палене. ако всичко е наред по колата образно казано, макар че не винаги може да е така трябва да пали от първия път.От моят опит с дизелите, който не е малък в годините не помня да съм подгрявал два пъти един след друг. Преди карах джета 2 и съм палил при - 25 градуса.Така поне мисля аз.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот vanesto » Съб 07 яну 2017 19:49


VW_passatOR написа:
vanesto написа:Измери с мултицет на клемите на акумулатора преди да въртиш, и друг да върти, да видиш до колко ще падне, така се тества акумулатор в студ. Мани ги тия приложения, тестери за запалката и т.н.

Не ми беше въпроса как се мери а колко трябва да бъде но намерих вече отговора сам. И не е приложение за запалката а информация от комп. в колата извлечена от OBD буксата, където е логично да е сравнително адекватна стойността. Благодаря за помощта редно е темата да продължи по същество а не да се отпесваме/отплесвате!

Ясно ми, че е от OBD буксата приложението. Имах предвид това + онези китайци, дето се ръгат в запалката, че не са достоверни.


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Slayera » Съб 07 яну 2017 20:01


pa4o_ivanov61 написа:Според мен втората подгрявка ----- мамата на акумулатора. силата му пада , започва да върти мудно и няма палене. ако всичко е наред по колата образно казано, макар че не винаги може да е така трябва да пали от първия път.От моят опит с дизелите, който не е малък в годините не помня да съм подгрявал два пъти един след друг. Преди карах джета 2 и съм палил при - 25 градуса.Така поне мисля аз.


Утре ще пробвам с едно подгряване и ще кажа как е, защото и аз се изненадах акумулатор на 2г да заварти все едно "на ръка" :mhihi


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7922
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот goppa » Съб 07 яну 2017 20:02


pa4o_ivanov61 написа:Според мен втората подгрявка ----- мамата на акумулатора. силата му пада , започва да върти мудно и няма палене. ако всичко е наред по колата образно казано, макар че не винаги може да е така трябва да пали от първия път.От моят опит с дизелите, който не е малък в годините не помня да съм подгрявал два пъти един след друг. Преди карах джета 2 и съм палил при - 25 градуса.Така поне мисля аз.

:th_up Подкрепям напълно. Двойното подгряване само харчи ток и скъсява живота на свещите. Немските инженери са го направили толкова да е подгряването при тая температура и това гарантира запалване /при изправен двигател и течно гориво естествено/. Останалите дивотий с двойно подгряване, чакане на цъкване и т.н. са бабини деветини за успокоение на водача, че е сторил нещо и той за подобряване на стартирането :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта