Кой ,как запали тази сутрин?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот gancho » Нед 08 яну 2017 11:11


vanesto написа:Акумулатора се възбужда по-добре в студа и развърта по-бързо стартера. Аз го правя много рядко, под -10гр във Варна кога става - 2-3 дни в годината, нищо няма да им стане толкова на свещите. При изправен акумулатор това не трябва да го събаря.


Това е най-правилният отговор за двойното подгряване.
Доскоро бях с 10годишен акумулатор и си правех експерименти една седмица. С мултицета мерех преди да сложа ключа, подгряване, цъкане на релето , въртене и тн. Следях напрежението.
Мерих с мултицета в буксата на запалката, няма да мръзна отвън, естествено. Знам има пад по веригата, но го вземам впредвид.
И винаги палех от първия път :)

Съвет: Ако аку-то ви е слабичко-изчакайте 1сек след като цъкне релето за свещите и въртете.
След гасненето на пружинката минават 2-3сек и релето цъква. Веднага напрежението скочи с 0.5в

За читав акумулатор няма нужда от повече подгряване.

Последна промяна от gancho на Нед 08 яну 2017 12:13, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот milmar » Нед 08 яну 2017 11:15


Нямах проблем с паленето, но преди студовете ''случайно'' се сетих да почистя клемите и да сменя акумулатора. :-)
А за китайските волтметри за запалка мога до ви кажа, че са нещо много добро, перфектно :-). Купил съм до сега 10-на и всичките са били с допустима точност. Не изключвам волтметъра въобще. Що се отнася до точна измевателна апаратура, имам достъп и работя с такава. И какво, при минус 15 ще отворя замръзналия капак да меря на клемите на акумулатора директно, при условие че няма друга причина? Да бе-е ...


Потребителски аватар
andy_z
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 30 ное 2016 21:21
Автомобил: Каравеле 2и4 и Голф 1и9
Двигател: 1994
Местоположение: Плевен

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот andy_z » Нед 08 яну 2017 11:17


Обикновена нафта от Ромпетрол, без добавки, 2 подгрявания (второто за всеки случай) запали на първата секунда.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот gergeto » Нед 08 яну 2017 11:38


https://fakti.bg/avto/29292-saveti-za-s ... t-ot-rusia
Мисля че е коментирано нещо такова в форума,ама все пак-как е тази теория на руснаците според вас-доказала ли се е във времето или...


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот powerade » Нед 08 яну 2017 11:57


Запали без проблем, минах 1 км и умря в движение. А изрично го питах тоя на бензиностанцията дали са сложили добавка или да сипя литър 2 бензин. Вика ми - няма нужда бе сложил съм доволно добавка. Като е студено повече на GoPetroleum Житница НЕ. Умрях от студ докато ми донесат гореща вода да полея дюзите и ГНП-то и да запали пак.

ПП: Довечера на Круиз си отивам и си сипвам бензинец и 10 кила нафта, па ако ще минус 20 да става вече.


Потребителски аватар
bombina
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот bombina » Нед 08 яну 2017 12:23


Сутринта в Перник беше - 22 запалих с малко задържане на ключа,батерията ми 7 годишен "еас" обикновена нафта,без добавки.пасат авф.палих и Буда който имам насан дци запали от два оборота но батерията е нова


Потребителски аватар
vannkkata
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
Автомобил: Passat 1996
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот vannkkata » Нед 08 яну 2017 12:27


Не запалих... първия път. След това един час на зарядното и от раз. Обикновена нафта без никакви добавки. В купето беше -8.


Потребителски аватар
VW_passatOR
Мнения: 229
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот VW_passatOR » Нед 08 яну 2017 12:27


От линка по-горе за опита на руснаците, още един начин когато няма ток и няма кой да бута споделен от същите :eek
fb6f7a7ea0b03f0412cf5588485f1968_big.jpg


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот lion_heart002 » Нед 08 яну 2017 13:04


Това е старо като света, но е леко неприложимо за дизел, поради простата причина, че трябва да имаш добър заряд за подгрева и някой да върти в подходящия момент колелото... а и с високата компресия не знам колко трябва да си як...


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Нед 08 яну 2017 13:08


Тази сутрин запалих от първия път-12 гр. Не съм слагал добавка и нямах проблеми, но преди години и аз като колегата угаснах след 5 км при -19 гр и ми се разказа играта. След този случай преправих системата и туба 5 л от мазата излишната нафта в нея и така изкарах зимата на къси разстояния.Нафтата криво ляво я лъжем а дали двг. масло не върви на фиде. При ниски температури съм виждал масло , което не иска да течее през пробката.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот gergeto » Нед 08 яну 2017 14:23


bombina написа:Сутринта в Перник беше - 22 запалих с малко задържане на ключа,батерията ми 7 годишен "еас" обикновена нафта,без добавки


Браво ,засега си номер 1 в темата за тая година,че и без добавки.... :screwy

Рекорда тая сутрин е Кюстендил-26 минус,някой колега оттам да каже как е запалил?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Stivi » Нед 08 яну 2017 14:35


bombina написа:Сутринта в Перник беше - 22

Според националните измервания най-ниската темп. е била -16 за периода който цитираш,ама може и да не съм чел както трябва !

Последна промяна от Stivi на Нед 08 яну 2017 17:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Водния дух1 » Нед 08 яну 2017 15:15


Мен ми се струва,че една кола ако не ще да запали на минус 12,13 ,то още на минус 3-4 прави маймунджилъци.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот gancho » Нед 08 яну 2017 15:20


AFN, -13,5° по табло(-14° по сайтовете) с първото подгряване, гаснене на пружинката ( без да чакам цъкването на релето) и запали нормално.
Вдигна 1100об и ги държа 1-2мин.
Аку- нов, нафта-Круиз, без добавки.
Покарах 30 мин, без проблеми.

П.п Педала на съединителя се връщаше мудно в началото......голям студ.... :scare3


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот valiosport » Нед 08 яну 2017 15:40


Stivi написа:Според националните измервания най-ниската темп. е била -16 :mhihi

Колегата е по Фаренхайт :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта