


Кой ,как запали тази сутрин?
-
- VW експерт
- Мнения: 13398
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Аз я стартирах моята към обяд. Цъкнах "светкавица" два пъти по 4-5 секунди. Натиснах съединителя и завъртя доста мудно, но запали. Като пуснах съединителя, от скоростната кутия се чуха доста странни звуци. Явно маслото е било с консистенция на грес. - 9 беше.
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
И аз към обяд я запалих и показваше минус 9,но на разсъмване е било минус14.Запалих я от второто въртене на ключа,първия път я изтървах и неможах да я запаля.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Stivi написа:bombina написа:Сутринта в Перник беше - 22
Според националните измервания най-ниската темп. е била -16 за периода който цитираш,ти си бил в някаква природна аномалия с локален мащаб
http://www.mirogled.com/bg/news-view/li ... t-oblastta
Не е само той явно.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
valiosport написа:Stivi написа:Според националните измервания най-ниската темп. е била -16
Колегата е по Фаренхайт
По Фаренхай е още по-голям студ. Аз вчера попаднах на този сайт и се позачудих къде и кога са тези положителни температури, пък те били посред София тези дни http://www.accuweather.com/bg/bg/sofia/ ... cast/51097
И за да не съм съвсем офф, запалих след повече 10 секунди много мудно въртене, (на метан) още след първата секунда се отчаях, но задържах ключа и имах късмет. За съжаление късметът ми явно е бил толкова, щото като отидох на работа на другия край на София ме върнаха обратно

- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Вчера при -8 градуса и забравен плафон от предната вечер
(лепих си стикера на застраховката) запалих от първото въртене на ключа, но след около 5 секунди. Днес при -10 градуса отново същата работа. Имайки на впредвид проблемите ми с паленето, даже се удивих колко бързо запали и то от първия път 


- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Сутринта на -17 припали от първия път без да се чуди изобщо но веднага изгасна.
Въртя ключа повторно и вече си запали както трябва и след има няма 10 секунди започна да присецва и усетих че изпарителя замръзна и изгасна.
Въртя трети път припали едвам едвам на много ниски обороти и успях да премина на бензин
но и там не работеше добре и след 10-15сек също изгасна
Въртя отново но вече не ще да пали. Взимам топла вода и размразявам изпарителя
Почвам да въртя ключа но явно се задави и не пожела да запали. После падна и акумулатора
Взех от мазето още един акумулатор, малко е зле но за лятото си е екстра. Сложих кабелите за подаване на ток и пробвах с двата акумулатора. Завъртя го няколко пъти и отново се предадоха. Бегом в студа и вятъра до един приятел за да взема от него читав акумулатор 90Ah.
Сложих го и стартера направо щеше да откъсне като пипнах ключа
После тествах моя Монбат в работата и се оказа че вече си е изпял песента за тези 4г.
Ето така протече моя филм със сутрешното палене
П.П: Да уточня че до сега проблеми с паленето не съм имал но просто тези -17 тази сутрин ми дойдоха в повече
Изпарителя беше замръзнал понеже беше намаляло нивото на антифриза.
Въртя ключа повторно и вече си запали както трябва и след има няма 10 секунди започна да присецва и усетих че изпарителя замръзна и изгасна.
Въртя трети път припали едвам едвам на много ниски обороти и успях да премина на бензин


Въртя отново но вече не ще да пали. Взимам топла вода и размразявам изпарителя

Почвам да въртя ключа но явно се задави и не пожела да запали. После падна и акумулатора

Взех от мазето още един акумулатор, малко е зле но за лятото си е екстра. Сложих кабелите за подаване на ток и пробвах с двата акумулатора. Завъртя го няколко пъти и отново се предадоха. Бегом в студа и вятъра до един приятел за да взема от него читав акумулатор 90Ah.
Сложих го и стартера направо щеше да откъсне като пипнах ключа

Ето така протече моя филм със сутрешното палене

П.П: Да уточня че до сега проблеми с паленето не съм имал но просто тези -17 тази сутрин ми дойдоха в повече

Изпарителя беше замръзнал понеже беше намаляло нивото на антифриза.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
ktamen написа:По Фаренхай е още по-голям студ
Еми точно това имам предвид и аз, колегата пише че в Перник било -22 а най-ниската измерена е -16 и аз казвам че въпросните -22 са по Фаренхайт
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
E за тва-видео,влизаш в колата,даваш контакт,чакаш подгрева да угасне и..въртиш.Междувремено следиш с камерата показанията на външна темп. на дисплея на колата си.Дайте малко видео да се покефя бе.Нямам кола в момента,а имам 4 зимни гуми.Моля ви приятели. 

Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Ето ти видео да се покефиш още малко
Това е от минус 11 от първо завъртане, утре сутрин ще е -15, вероятно ще е същото, без добавки. 


-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Айде кефи се
Ще направя клипове и на по студено. https://youtu.be/vF9Hj0WW25Y

-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Съединителя след палене се отпуска много бавно-това трябва да го знаете.Даже в зависимост от температурата е възможно няколко пъти на положение полусъединител да позадържите за да се разбие маслото в скоростите. Иначе много се товари всичко вътре.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Само на мен ли ми се стори, че двигателят ти е топъл, като палиш на клипчето?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
За да е коректен клипът, трябва да е сниман след поне малко нападал снежец. Камерата тръгва от дясна предна врата, която е посипана със сняг. Минава по задна дясна, отзад, задна лява и отива на шофьорската. Чистене на сняг и отваряне, влизане и палене. Това без прекъсване на кадъра. Всичко останало може да е манипулация.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта