


карбуратор г2
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Хвани и размърдай целия карбуратор ,ако променя оборотите значи тампона е за смяна
Ей,така ще го скъсате ако е здрав....най безболезнения начин е със спрей на спиртна основа се пръска по тампона(при загрял двигател).Ако смуче оттам оборотите се вдигат,съответно тампона се сменя-за 1 час работа,почти всеки може да го смени,има и една гарнитура отдолу-хубаво е и тя да се смени.За мойта(2Е2) ми струваше 20 лева (vaico)

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
kav4o написа:Хвани и размърдай целия карбуратор ,ако променя оборотите значи тампона е за смяна
Ей,така ще го скъсате ако е здрав....най безболезнения начин е със спрей на спиртна основа се пръска по тампона(при загрял двигател).Ако смуче оттам оборотите се вдигат,съответно тампона се сменя-за 1 час работа,почти всеки може да го смени,има и една гарнитура отдолу-хубаво е и тя да се смени.За мойта(2Е2) ми струваше 20 лева (vaico)
Дори аз с кашкавалените пръсти и късата памет го смених без да объркам многото жички кабелчета и вакумчета

Иначе в Ауто+ ме удрусаха с 60 лв. преди година ... за некъв тампон .
Открихме го като пръснахме около карбуратора (по тампона ) с една спринцовка и колата изгасна ... а друг признак е до колкото моята празна глава може да си спомни е че харчеше много и имаше променливи обороти на празен ход.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: карбуратор г2
zwjar_na_putq написа:г2 1.3 карбуратор. забелязах че има изтичане на гориво около карбуратора / всмукателния колектор/. засякох откъде е. тампон/фланец/ или както там се казва под карбуратора. моля ако сте имали подобен теч да кажете дали ако сменя фланеца ще спре.
искам инфо и за магазин откъдето да взема/ в vw е 180 лв.
мерси
Това,че изтича гориво около танпона не означава че непременно танпона трябва да е скъсан.При скъсан танпон двигателя проявява много странен характер и се държи неадекватно.Иначе хубав танпон на FEBI е 60лв.
Причините за изтичане на гориво са комплексни и така от разтояние не мога да кажа каква е точно причината.
До сега не съм чул за доктор който да си лекува пациентите виртуално или по телефона.
Поздрави


-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: карбуратор г2
zwjar_na_putq написа:г2 1.3 карбуратор. забелязах че има изтичане на гориво около карбуратора / всмукателния колектор/. засякох откъде е. тампон/фланец/ или както там се казва под карбуратора. моля ако сте имали подобен теч да кажете дали ако сменя фланеца ще спре.
искам инфо и за магазин откъдето да взема/ в vw е 180 лв.
мерси
Колега, на 1.3 и 2е3 има отпред на карба един тройник пластмасов, който в течение на времето се пуква и почва да сълзи оттам, и се стича - МНОГО ОПАСНО - познат се запали така!!!!!!! иначе другото е да ти се е прецакала иглата, друго няма кво да е , но забравяш за силикони и такива истории, ако не си сменял тампона до сега го смени. По твойта логика в VW карба е около 2000 лв -там не стъпвай освен ако не ти е много дебел джоба!!!!!!
- zexer
- Мнения: 308
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1.3 MH
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Виж тази тема - аз имах теч от тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16113
(както са писали колегите по-горе за тройника - пластмасовото с поплавака)
vaskoto1 ми даде един и сега съм с него, моя е облепен обилно около спуканото с разни лепила, бинт и силикон и стои за резерва
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16113
(както са писали колегите по-горе за тройника - пластмасовото с поплавака)
vaskoto1 ми даде един и сега съм с него, моя е облепен обилно около спуканото с разни лепила, бинт и силикон и стои за резерва

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
zexer написа:Виж тази тема - аз имах теч от тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16113
(както са писали колегите по-горе за тройника - пластмасовото с поплавака)
vaskoto1 ми даде един и сега съм с него, моя е облепен обилно около спуканото с разни лепила, бинт и силикон и стои за резерва
Има опция карбуратора да работи и без този тройник.Иначе на който му трябва имам един такъв.
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Значи аз мойта кола я карам със силикон под карба естествено не червен за 2-3лв. и до сега не съм ползвал пожарогасителя нито пък съм имал някакви други проблеми свързани с тампона. Нека колегата си прецени какво да прави. На мен лично ми писна да копувам едни и същи части по няколко пъти и то все "сносни" и за това се принудих да минавам на алтернативни варианти 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 80 госта