карбуратор г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 12 фев 2007 23:00


Колега провери си платното на ускорителната помпа




Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 23:01


Хвани и размърдай целия карбуратор ,ако променя оборотите значи тампона е за смяна

не променя


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 12 фев 2007 23:09


sashobas написа:Колега провери си платното на ускорителната помпа


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 23:16


как да го проверя.
не съм много наясно с тая помпа


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 13 фев 2007 0:40


Хвани и размърдай целия карбуратор ,ако променя оборотите значи тампона е за смяна

Ей,така ще го скъсате ако е здрав....най безболезнения начин е със спрей на спиртна основа се пръска по тампона(при загрял двигател).Ако смуче оттам оборотите се вдигат,съответно тампона се сменя-за 1 час работа,почти всеки може да го смени,има и една гарнитура отдолу-хубаво е и тя да се смени.За мойта(2Е2) ми струваше 20 лева (vaico) :D


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Вто 13 фев 2007 1:10


kav4o написа:
Хвани и размърдай целия карбуратор ,ако променя оборотите значи тампона е за смяна

Ей,така ще го скъсате ако е здрав....най безболезнения начин е със спрей на спиртна основа се пръска по тампона(при загрял двигател).Ако смуче оттам оборотите се вдигат,съответно тампона се сменя-за 1 час работа,почти всеки може да го смени,има и една гарнитура отдолу-хубаво е и тя да се смени.За мойта(2Е2) ми струваше 20 лева (vaico) :D


Дори аз с кашкавалените пръсти и късата памет го смених без да объркам многото жички кабелчета и вакумчета :)
Иначе в Ауто+ ме удрусаха с 60 лв. преди година ... за некъв тампон .
Открихме го като пръснахме около карбуратора (по тампона ) с една спринцовка и колата изгасна ... а друг признак е до колкото моята празна глава може да си спомни е че харчеше много и имаше променливи обороти на празен ход.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 13 фев 2007 1:18


ако решиш да го бориш със силикон, си вземи по-як пожарогасител..
знае ли човек...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: карбуратор г2

Мнениеот vit_autosofia » Вто 13 фев 2007 5:18


zwjar_na_putq написа:г2 1.3 карбуратор. забелязах че има изтичане на гориво около карбуратора / всмукателния колектор/. засякох откъде е. тампон/фланец/ или както там се казва под карбуратора. моля ако сте имали подобен теч да кажете дали ако сменя фланеца ще спре.
искам инфо и за магазин откъдето да взема/ в vw е 180 лв.
мерси

Това,че изтича гориво около танпона не означава че непременно танпона трябва да е скъсан.При скъсан танпон двигателя проявява много странен характер и се държи неадекватно.Иначе хубав танпон на FEBI е 60лв.
Причините за изтичане на гориво са комплексни и така от разтояние не мога да кажа каква е точно причината.
До сега не съм чул за доктор който да си лекува пациентите виртуално или по телефона.
Поздрави :wink: :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: карбуратор г2

Мнениеот hristian37 » Вто 13 фев 2007 9:39


zwjar_na_putq написа:г2 1.3 карбуратор. забелязах че има изтичане на гориво около карбуратора / всмукателния колектор/. засякох откъде е. тампон/фланец/ или както там се казва под карбуратора. моля ако сте имали подобен теч да кажете дали ако сменя фланеца ще спре.
искам инфо и за магазин откъдето да взема/ в vw е 180 лв.
мерси

Колега, на 1.3 и 2е3 има отпред на карба един тройник пластмасов, който в течение на времето се пуква и почва да сълзи оттам, и се стича - МНОГО ОПАСНО - познат се запали така!!!!!!! иначе другото е да ти се е прецакала иглата, друго няма кво да е , но забравяш за силикони и такива истории, ако не си сменял тампона до сега го смени. По твойта логика в VW карба е около 2000 лв -там не стъпвай освен ако не ти е много дебел джоба!!!!!!


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Вто 13 фев 2007 9:42


На мен в аутоплюс ми обявахи около 1500 за нов 2Е2 :065: :ihihih:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 13 фев 2007 10:22


ох тоз пластмасовият тройник наистина е болка, и е скъл кат нова част..
локализирай от къде тече.. избягвай да караш така да не направиш белята и сменяй.. за предпочитане ново.. ако не втора злоупотреба..


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Вто 13 фев 2007 17:16


Виж тази тема - аз имах теч от тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16113

(както са писали колегите по-горе за тройника - пластмасовото с поплавака)
vaskoto1 ми даде един и сега съм с него, моя е облепен обилно около спуканото с разни лепила, бинт и силикон и стои за резерва :)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 13 фев 2007 18:28


zexer написа:Виж тази тема - аз имах теч от тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16113

(както са писали колегите по-горе за тройника - пластмасовото с поплавака)
vaskoto1 ми даде един и сега съм с него, моя е облепен обилно около спуканото с разни лепила, бинт и силикон и стои за резерва :)

Има опция карбуратора да работи и без този тройник.Иначе на който му трябва имам един такъв.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Вто 13 фев 2007 20:45


значи много благодаря на всички. тече от тампона - между него и всмукателния колектор. предполагам, че е остарял и вече не е еластичен материала. има логика. взех си фланец . като го сменя ше пиша дали е от това


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 14 фев 2007 14:36


Значи аз мойта кола я карам със силикон под карба естествено не червен за 2-3лв. и до сега не съм ползвал пожарогасителя нито пък съм имал някакви други проблеми свързани с тампона. Нека колегата си прецени какво да прави. На мен лично ми писна да копувам едни и същи части по няколко пъти и то все "сносни" и за това се принудих да минавам на алтернативни варианти :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта