Здравейте момчета. Преди две седмици си купих Поло 6NS(е модела) 1.4 бензин. Когато отидох в "София Газ Комерс" да слагам газова уредба ми казаха, че за този модел газовата с монтажа ще струва 1800 лева, защото входящите колектори билиу пластмасови.
Та въпроса ми е: Имате ли информация, дали има по евтин вариант за газова уредба за този модел (Polo 6NS 1.4)?
Газова уредба за Поло 6NS 1.4 бензин
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Колега, аз също съм с 1,4 AEX с пластмасови колектори и съм с обикновенна газова уредба но с Ламбда контрол. Така купих колата и газовата е слагана в Италия. Досега никакъв проблем не съм имал - на газ върви че се къса. Само във високите обороти не дърпа както бензина но не вярвам да караш постоянно над 4000 оборота, а и разхода ми е приличен- смесено гори 8-9/100. Като имала ламбда контрол опастноста от детонации намалява, а можеш да си сложиш и така наречените кихалки. Но все пак колата си е твоя и ти вземш решението 

- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Йонко, ако се получи детонация последствията са или ти грамва капачката на възд филтър или ти се спукват колекторите. Но тази детонация се получава когато газта в цилиндрите е твърде много и в даден момент се възпламенява и се получава детонация демек богата слес. Но ламбда контрола взема данни от ламбда сондата, а тя следи точно това да не се случи. Но ти трябва ламбда контрол , а не ламбда емулатор!!! Емулатора само лъже компа и не ти върши работа. Ако си подържаш свещите, кабелите и капачката в добро състояние и сложиш ламбда контрол възможноста за детонация спадат драстично. Мисля че проблем няма да имаш никакъв. Но ако те притесняват тез детонации все още, газаджиите слагат едни клапи дето им викат кихалки. При евентуална детонация те обират налягането и опастноста още повече намалява. Но аз такива кихалки нямам. Италиянеца е преценил че не са нужни - газовата ми е слагана в Италия. Но къде слагат такива газови в БГ не мога да ти кажа. Просто трябва да потърсиш повече, но си заслужава - ще спестиш едно 1200 лева, а такава уредбе като моята повече от 500-600 лв не вярвам да е. Но както ти писах и преди - колата си е твоя и ти решаваш. Това е казано в общи линии. Успех и пиши какво си решил 

- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
embi4a написа:.....................
Това което казва колегата е вярно! И аз съм със подобно газово слагано в Италия, но имам и кихалка. Нямам никакви проблеми досега и аз имам някакви ламбда електронни глупости дето не ги зная какво правят ама май си ги разясних след поста на "embi4a"

Uneek написа:
Аз лично съм супер доволен от разхода, особено извънградско е доста приятен - около 6 литра
И аз съм доволен от моя извънградско - около 7


Така че колега yonko666 ти решаваш какво газово да си сложиш, както каза embi4a

- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Доколкото съм чувал някои даже правели отливки върху пластмасовия колектор и по този начин го подсилват, но мисля че това е напълно ненужна интервенция като си имаш ламбда контрол. А с ламбда контрола в компа изобщо не се натрупват грешки и няма нужда да се резетва при всяко запалване. Това също е голям + на ламбда контрола.
- keith_flint69
- Мнения: 177
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
36000км ако правилно си ги сметнал не са ак толкова много, даже никак (кажи реи една годинка каране)обаче и аз не бих си сложил газова инсталация!pazaron написа:Ти смятал ли си че колата ти няма да доживее тия километри когато тия 1800лв се изплащат?Няма да пестиш повече от 50лв/1000км, тва прави 36000км за да стигнеш до нулата
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
keith_flint69 написа:36000км ако правилно си ги сметнал не са ак толкова много, даже никак (кажи реи една годинка каране)обаче и аз не бих си сложил газова инсталация!pazaron написа:Ти смятал ли си че колата ти няма да доживее тия километри когато тия 1800лв се изплащат?Няма да пестиш повече от 50лв/1000км, тва прави 36000км за да стигнеш до нулата


-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Колега има специални клапи за пластмасови колектори и те се слагат на самия колектор с цел ако се получи обратна детонация да не се спука колектора *слагат се по няколко бройки обикновено колко цилиндъра толкова клапи*. Колегата по горе е написал за кихалки но те се слагат на кутията на филтъра да не се спука той а не защитават самите коректорни тръби.
С тези клапи можеш да сложиш и обикновена газова без да имаш притиснения за пластмасовите колекторни тръби *аз утре ще сложа на една КСАНТИЯ с такива тръби обикновена газова но с ламбда контрол*. Но е желателно да сложиш и ти ламбда контрол.
С тези клапи можеш да сложиш и обикновена газова без да имаш притиснения за пластмасовите колекторни тръби *аз утре ще сложа на една КСАНТИЯ с такива тръби обикновена газова но с ламбда контрол*. Но е желателно да сложиш и ти ламбда контрол.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта