Газова уредба за Поло 6NS 1.4 бензин

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
yonko666
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Газова уредба за Поло 6NS 1.4 бензин

Мнениеот yonko666 » Вто 13 фев 2007 18:14


Здравейте момчета. Преди две седмици си купих Поло 6NS(е модела) 1.4 бензин. Когато отидох в "София Газ Комерс" да слагам газова уредба ми казаха, че за този модел газовата с монтажа ще струва 1800 лева, защото входящите колектори билиу пластмасови.
Та въпроса ми е: Имате ли информация, дали има по евтин вариант за газова уредба за този модел (Polo 6NS 1.4)?




Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Вто 13 фев 2007 18:55


Абе то има по-евтин вариант, ама от проблемите които ще дойдат с него по-добре да избереш газовия инжекцион за 1800 лв. или да си я караш на бензин. Аз лично съм супер доволен от разхода, особено извънградско е доста приятен - около 6 литра :)


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Вто 13 фев 2007 19:00


плевенския газов инжекцион е 1200лв, а е доста добър - от коментари - не е от лично мнение :)


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Вто 13 фев 2007 19:58


Плевенски имаш предвид че е правен в Плевен, или че го монтират в Плевен? Иначе 1200 е добре за газов, а най добре ще е ако посмъкнат малко цените на тия инсталацийки около 800 примерно :P


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 13 фев 2007 22:20


Колега ако е 1800лв аз никога няма да си сложа газова...тва 1800 са си бая бензин. Попринцип аз винаги съм бил против газовите (лично мнение ама е оферта ако си таксиджия :lol: ) Голфа които карам никога не е имал газова и немисля някога да му слагам 8)


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Сря 14 фев 2007 15:45


Колега, аз също съм с 1,4 AEX с пластмасови колектори и съм с обикновенна газова уредба но с Ламбда контрол. Така купих колата и газовата е слагана в Италия. Досега никакъв проблем не съм имал - на газ върви че се къса. Само във високите обороти не дърпа както бензина но не вярвам да караш постоянно над 4000 оборота, а и разхода ми е приличен- смесено гори 8-9/100. Като имала ламбда контрол опастноста от детонации намалява, а можеш да си сложиш и така наречените кихалки. Но все пак колата си е твоя и ти вземш решението :)


yonko666
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yonko666 » Чет 15 фев 2007 20:33


Ембич, газова с ламбда контрол, ок ама къде ги слагат, че да ида да питам. И това с намаляването на вероятноста за детонация малко притеснява. Имаш ли идея, какви са щетите след евнтуална детонация.
Мерси на всички за мненията и коментарите.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 16 фев 2007 9:07


Йонко, ако се получи детонация последствията са или ти грамва капачката на възд филтър или ти се спукват колекторите. Но тази детонация се получава когато газта в цилиндрите е твърде много и в даден момент се възпламенява и се получава детонация демек богата слес. Но ламбда контрола взема данни от ламбда сондата, а тя следи точно това да не се случи. Но ти трябва ламбда контрол , а не ламбда емулатор!!! Емулатора само лъже компа и не ти върши работа. Ако си подържаш свещите, кабелите и капачката в добро състояние и сложиш ламбда контрол възможноста за детонация спадат драстично. Мисля че проблем няма да имаш никакъв. Но ако те притесняват тез детонации все още, газаджиите слагат едни клапи дето им викат кихалки. При евентуална детонация те обират налягането и опастноста още повече намалява. Но аз такива кихалки нямам. Италиянеца е преценил че не са нужни - газовата ми е слагана в Италия. Но къде слагат такива газови в БГ не мога да ти кажа. Просто трябва да потърсиш повече, но си заслужава - ще спестиш едно 1200 лева, а такава уредбе като моята повече от 500-600 лв не вярвам да е. Но както ти писах и преди - колата си е твоя и ти решаваш. Това е казано в общи линии. Успех и пиши какво си решил :)


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пет 16 фев 2007 11:55


embi4a написа:.....................

Това което казва колегата е вярно! И аз съм със подобно газово слагано в Италия, но имам и кихалка. Нямам никакви проблеми досега и аз имам някакви ламбда електронни глупости дето не ги зная какво правят ама май си ги разясних след поста на "embi4a" :)

Uneek написа:
Аз лично съм супер доволен от разхода, особено извънградско е доста приятен - около 6 литра

И аз съм доволен от моя извънградско - около 7 :lol: 7x0.9лв=6.30, а оставям на вас да го смятате на бензин :wink:
Така че колега yonko666 ти решаваш какво газово да си сложиш, както каза embi4a :)


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 16 фев 2007 15:57


Доколкото съм чувал някои даже правели отливки върху пластмасовия колектор и по този начин го подсилват, но мисля че това е напълно ненужна интервенция като си имаш ламбда контрол. А с ламбда контрола в компа изобщо не се натрупват грешки и няма нужда да се резетва при всяко запалване. Това също е голям + на ламбда контрола.


Потребителски аватар
pazaron
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pazaron » Пет 16 фев 2007 16:12


Ти смятал ли си че колата ти няма да доживее тия километри когато тия 1800лв се изплащат?Няма да пестиш повече от 50лв/1000км, тва прави 36000км за да стигнеш до нулата :!:


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Пет 16 фев 2007 18:25


pazaron написа:Ти смятал ли си че колата ти няма да доживее тия километри когато тия 1800лв се изплащат?Няма да пестиш повече от 50лв/1000км, тва прави 36000км за да стигнеш до нулата :!:
36000км ако правилно си ги сметнал не са ак толкова много, даже никак (кажи реи една годинка каране)обаче и аз не бих си сложил газова инсталация!


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 16 фев 2007 18:46


keith_flint69 написа:
pazaron написа:Ти смятал ли си че колата ти няма да доживее тия километри когато тия 1800лв се изплащат?Няма да пестиш повече от 50лв/1000км, тва прави 36000км за да стигнеш до нулата :!:
36000км ако правилно си ги сметнал не са ак толкова много, даже никак (кажи реи една годинка каране)обаче и аз не бих си сложил газова инсталация!

:да: Ми незнам колега може и да си прав... Ама то ако мотора не се скапваше повече на газ немците щяха да продават колите с газови... Апак и съм карал коли с газови и знам че често имат проблеми с паленето пък и нямат същата мощност както на бензин (и все пак всичко което написах си е лично мнение) :)


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 16 фев 2007 22:48


Колега има специални клапи за пластмасови колектори и те се слагат на самия колектор с цел ако се получи обратна детонация да не се спука колектора *слагат се по няколко бройки обикновено колко цилиндъра толкова клапи*. Колегата по горе е написал за кихалки но те се слагат на кутията на филтъра да не се спука той а не защитават самите коректорни тръби.
С тези клапи можеш да сложиш и обикновена газова без да имаш притиснения за пластмасовите колекторни тръби *аз утре ще сложа на една КСАНТИЯ с такива тръби обикновена газова но с ламбда контрол*. Но е желателно да сложиш и ти ламбда контрол.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта