Честита Нова Година Колеги!
Проблема с вакуума беше решен за 4-5 дни, не можех да си позная колата и не ми се слизаше от нея. Всяко чудо за 3 дни ( в моя случай 5 ). Оказа се, че маркучите които бях сложил изобщо не вършат работа, макар стегнат с опашки. Поръчах силиконови, на 3мм и 4 мм, напъхах ги с много зор, сложих шлаух на 4мм към турбото защото ЕГР ми е изолиран почти на цяло, и 4-5 дни колата беше много добре, няма вибрации, спирачките идеални не дава да и дадеш газ. Взех турбо 1749va, и отивам за маркуч с бърза връзка, и усетих че нещо не е като хората, натискам и точно като преди, бучи и не върви, а бууста ( имам бууст метър в купето ) отива до 1 бар, пада на 0.6 и тръгва бавно към 0.9

Смених турбото, но както и със старото бууста се " клати ", днес рових пак няма, от никъде не се вижда да и 1мм дупка и да изпуска, всичките маркучета влизат плътно, и със зор, и не знам къде да търся проблема. Ползвам си моя актуатор, пробвах го със голяма спринцовка и маркуче, не помръдва надоло като издърпам със спринцовката.

Сервото също ме съмнява, педала на спирачките е мек, 3-4 дни не карам колата, и си стои мек.. Ако някои има идеи ще съм благодарен да сподели, отвратително гадно е като знам със старото турбо как вървеше, искам да я чипвам скоро, а това как ми вързва ръцете....
