VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
stoiann
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1Z
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот stoiann » Нед 05 фев 2017 20:30


Благодаря колега. Ще се сваля жабката :)




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Нед 05 фев 2017 21:39


По скоро вадиш отгоре филтъра и там някаде стоеше над перката датчика.

Иначе ще натрошиш жабката и после трябва да свалиш и вентилатора.

Аз и него свалях за да видя дали има боклук и кондензи при изпарителя. Но беше чисто. Та начупих и отворите на жабката и после ги лепих....
Лошото е че не помня този датчик да е бил там. Значи остава да е над вентилатора. Но и там не се сещам къде беше. А винаги сам сменям филтъра..

И на брато го сменям а той е с А4.


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Itsaka » Чет 09 фев 2017 19:46


Колеги, някаква идея какво означава тази грешка за Parking Brake-a на Passat B6?

02844 - Lamp for Automatic Parking Function


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот vlado_tonev » Чет 09 фев 2017 20:11


Ето нещо,което може да опиташ от една тема в чужд форум.Същия проблем се е оправил по този начин.Прегледай буксите и кабелите. I did manage to sort it out !!! The Parking Brake ECU was incorrectly coded after they change the PB module. I used VCDS 10.10.0, I went into the Parking Brake (Address 53) and I changed the value "0000012" - with Auto-Hold function .... to "0000011" - without Auto-Hold function. The light is off and everything works great.
Cheers guys !!!


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Itsaka » Чет 09 фев 2017 23:58


Ще пробвам утре, но дали просто в coding да влезна и да го сменя или трябва и нещо друго?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Пет 10 фев 2017 8:27


Така ще се загуби ауто холд функцията, аз съм много доволен от тази функция и си я ползвам редовно. Ако искаш да я има по-добре търси друг начин, колега!


stoiann
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1Z
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот stoiann » Съб 11 фев 2017 14:45


kossis написа:По скоро вадиш отгоре филтъра и там някаде стоеше над перката датчика.

Иначе ще натрошиш жабката и после трябва да свалиш и вентилатора.

Аз и него свалях за да видя дали има боклук и кондензи при изпарителя. Но беше чисто. Та начупих и отворите на жабката и после ги лепих....
Лошото е че не помня този датчик да е бил там. Значи остава да е над вентилатора. Но и там не се сещам къде беше. А винаги сам сменям филтъра..

И на брато го сменям а той е с А4.


Още веднъж благодарско Колега. Бях една седмица в командировка и чак вчера се зарових. Отгоре не се вижда. Утре пред блока ще свалям жабката. Сега се загледах на 1-ви канал ми изкарва грешки 2.1 и 7.1. Ще я закачам да видя това пък какво е.....


Потребителски аватар
MomchilKolev
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 05 фев 2016 17:21
Автомобил:
Двигател:

moto333

Мнениеот MomchilKolev » Сря 15 фев 2017 17:55


Здравейте!Разбрах ,че може да променя силата на въртене на воланът(усилието) били са 6 степени.
Точно къде да го търся това с промяната колата е Голф 5 1.9 тди 105 коня 2006 година.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13390
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 15 фев 2017 19:50


Zdravko Zankov написа:Здравейте колеги.
Днес пуснахме една диагностика на Шкодата. В мотора имаше три грешки.
Но най - интересна ми е следната
17988
Имам предположения, но ще ми е интересно да и други хора да се изкажат.

След почистване на дросела грешката не излиза.
Мотора държи стабилни обороти на празен ход. С включен климатроник вече не притриса.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Пон 06 мар 2017 8:48


Колеги, опитвам се да си активирам функцията като завивам да святка халогена към която страна завивам, но не става и да бипка като заключвам и също не става. Някой има ли идея как се прави, гледах в нета, но повечето ревюта/за святкането на халогените/ са като отидеш на 23 канал на 46-Central Conv.- Coding - Long coding helper, a аз нямам такъв канал, по-малко са! Дали е заради китаеца VCDS 12.12.0 ? Отмятах разни човки на гарги :icon_lol но не стана нищо, изписва, че е приет кода, но промяна няма, след всичкото това "кодиране" ми спря да се заключва като тръгне колата и си го направих от опциите на таблото пак да се заключва и ме е страх повече да барам. Върнах си всичко както си беше в лонк кодинг, бях си запаметил снимка на оригиналните стойности. Някой правил ли го е на Пасат б6 и ако да, как се прави? Или да си убия кабела :laser


Потребителски аватар
Angel_
Мнения: 78
Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
Автомобил: Golf mk5
Двигател: 1.6i BSE
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Angel_ » Пон 06 мар 2017 22:21


http://www.my-gti.com/2207/enabling-sta ... fog-lights
Тук има как се прави кодиране за Голф 5, но предполагам за пасат ще е същото. Трябва контролния модул да е 30 битов за да може да се активира тази екстра. И аз си купих кабел с тази цел, но се оказа, че модулът не го поддържа...


i.stojanov
Мнения: 556
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Пон 06 мар 2017 23:21


И предполагам предварително не може да се рязбере дали ще стане или не? :/


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Вто 07 мар 2017 8:41


Не ми е 30 битов, но има отметки за такава опция, но след като ги променя, не става. Понякога след махане на акумулатора и после като се сложи минава време и сама си маха грешките от еарбеци и други подобни, да не би да трябва да се чака? Ще търся за с по-малкото битове как става, ако въобще го има някъде.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Вто 07 мар 2017 17:09


Колеги, може ли някой да ми обясни на прост български каква е тая грешка? Карах си извънградско и изведъж светна лампата за подгрева и изписа fault engine workshop/нещо от сорта/ спрях, изгасих я и пак я запалих и всичко 6, на мен ли ми се струва, но е малко спъната колата. Намерих го в гугъл, но не разбрах много.

Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9384
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05314 000 00000
VCID: 6ADB2423458A324E2A7-803F
1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 189195 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.07
Time: 15:01:03

Freeze Frame:
RPM: 3136 /min
Torque: 208.0 Nm
Speed: 132.0 km/h
0.00 %
Voltage: 14.35 V
Pressure: 1874.4 mbar
Pressure: 2236.5 mbar


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот vanesto » Вто 07 мар 2017 17:13


Турбината ти пренадува, виж маркучите, клапан N75, или зацапана геометрия.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта