Здравейте, след едногодишна драма с консумация на ток, появяваща се когато си поиска, най накрая реших проблема. Миналата зима започна проблема и си купих и нов акумулатор, но и той падаше, а никой майстор от тези, при които ходих не можеше да открие от къде идва, казват като стане постоянна тогава. След мн четене из форума вкл. и тази тема (за което благодаря на автора), монтирах външни бутони на предните врати, да заместят неработещите микроключета, които "събуждат" комфорт модула. Уж се реши проблема, но лятото пак започна да пада акумулатора. Няколко месеца мерих и винаги нямаше консумация, колата беше в спящ режим 30мин, 2 часа, 3 часа но пак нямаше. Докато една сутрин едва запали колата и си викам сега е момента. Гася връзвам пак мултицента, след няколко минути показа 0,41А. Метода с миливилтове и проверка на бушоните не стана с моя "криминален" мултицет за 8лв. и реших да пробвам с вадене на предпазителите. Стигнах до бушон №14 (комфорт модула) и хоп 0,02А, слагам го пак и отново 0,41А. Тъй като отпред бях коригирал проблема, свалих буксите на задните врати и пак 0,02А. Мултицета беше настроен на 10А, прикачам и снимка, която може да е полезна на някой.
