въпроса може би е глупав:
но адски много ми се потят стъклата отвътре като сме няколко човека и колкото и да духам с парното топло или студено нищо не оправя, а ме притеснява щото ми отнема цялата видимост и и повече бърша прозорци отколкото да държа волан примерно.....
дали нещо във филтъра не е наред и пропуска всичката влага или какво да направя по въпроса?



смяна на въздущен филтър на Г3
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
DEKSTAR написа:Колега парното изобщо духа ли топло или го няма никакво/за да видим каква може да е причината/?Поглеждал ли си какво е нивото на охладителната течност да не ти е пробито радиаторчето на парното и от там да се потят.
Филтърът е да предотврати влизането на прах и други твърди частици в купето.
Другите неща е хубаво да се проверят,но не си прав за филтъра.Аз бях със запушен и духаше слабо и от там се потяха.Колега смени филтара и ако е мръсен го смени-10ина лева е.Може и да не е от него ,но първо го изключи като възможност.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Rabbit_TDI написа: филтара и ако е мръсен го смени-10ина лева е.
По повод този филтър (тъй като на В3 няма фабричен (говоря, ако си без клими)) вчера се загледах в един филтър за фритюрници, двуслоен, един бял и един черен слой, за който твърдяха, че е обогатен с активен въглен. Цената му беше 2.20 лв и е производство на фирма "ТОНИ" Те произвеждат всякакви филтри за аспиратори, прахосмукачки и др. По рамер мисля, че спокойно може да се отреже и ползва за 2 пъти.
Не е конкретно за колегата с испотяването на стъклото, при все, че и той може да го ползва. Аз не можах да го купя, но смятам скоро да дам отзиви.
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Аз за това попитах колега да каже как му духа парното.Най добре да изчакаме колегата да каже как стоят нещата и тогава да търсим възможните причини.
Колега Rabbit_TDI при теб като имаше проблем с филтъра как ти духаше парното при различните степени.Имаше ли голяма разлика в силата на въздушния поток между различните степени?Извинявам се на колегата,че се отклонявам от темата.
Колега Rabbit_TDI при теб като имаше проблем с филтъра как ти духаше парното при различните степени.Имаше ли голяма разлика в силата на въздушния поток между различните степени?Извинявам се на колегата,че се отклонявам от темата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
DEKSTAR написа:Аз за това попитах колега да каже как му духа парното.Най добре да изчакаме колегата да каже как стоят нещата и тогава да търсим възможните причини.
Колега Rabbit_TDI при теб като имаше проблем с филтъра как ти духаше парното при различните степени.Имаше ли голяма разлика в силата на въздушния поток между различните степени?Извинявам се на колегата,че се отклонявам от темата.
Ми чак такива подробности не се сещам,но просто духаше смешно малко.Май наистина нямаше голяма разлика в степените.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:Rabbit_TDI написа: филтара и ако е мръсен го смени-10ина лева е.
По повод този филтър (тъй като на В3 няма фабричен (говоря, ако си без клими)) вчера се загледах в един филтър за фритюрници, двуслоен, един бял и един черен слой, за който твърдяха, че е обогатен с активен въглен. Цената му беше 2.20 лв и е производство на фирма "ТОНИ" Те произвеждат всякакви филтри за аспиратори, прахосмукачки и др. По рамер мисля, че спокойно може да се отреже и ползва за 2 пъти.
Не е конкретно за колегата с испотяването на стъклото, при все, че и той може да го ползва. Аз не можах да го купя, но смятам скоро да дам отзиви.
колегата от пловдив, кажи ако може къде точно има такива от 2лв!? ще пробвам и аз!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kiik написа:Парното си е ОК и духа с пълна сила и топло и студено..... проблема е, 4е влагата в колата става ненормално жестока, когато сме повече хора и това ме навежда на мисълта, че вероятно филтъра не си върпи работата нещо......
а и малко м е е срам да си приазня, че нито го знам къде е, нито как се сменя
Ако парното найстина духа силно няма да е филтара.Иначе се намира под пласмасат под чистачките като отвориш предния капак.Пада се от страната на пасажерското място.Пласмасата е на ени кофти дюбели-внимавай да не ги чупиш.
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колега извинявай,че пак те питам но как ти е охладителната течност и омазняват ли ти се стъклата като се запотят.
Сняната на филтъра няма да ти коства кой знаи колко време а и така ще се увериш дали е от него или да търсиш проблема на друго място.Ето една снимка на която е отбелязана кората под чистачките където се намира филтъра демонтираш/не се сещам точно как беше захваната но на място ще се оправиш/ я сменяш филтъра и отново я монтираш.
Успех!Ако нещо не можеш да се оправиш питай.
Сняната на филтъра няма да ти коства кой знаи колко време а и така ще се увериш дали е от него или да търсиш проблема на друго място.Ето една снимка на която е отбелязана кората под чистачките където се намира филтъра демонтираш/не се сещам точно как беше захваната но на място ще се оправиш/ я сменяш филтъра и отново я монтираш.

Успех!Ако нещо не можеш да се оправиш питай.
Колега провери също дали не ти е скъсано жилото на кранчето спира въздуха който идва отвън и от вентилатора. То е под жабката и там има едно кранче с въпросното жило което е на главния въздуховод и жилото отива към копчето за степените на вентилатора. И аз имах този проблем и като разглобих панела с врътките за парното видях че жилото се е скъсало и кранчето беше постоянно затворено и затова откачих жилото от кранчето и го отворих и застопорих за да не го затваря като изключвам вентилатора защото дори да е скъсано копчето си ибутва жилото и затваря кранчето!!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта