пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
-
mitako68
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
здравейте колеги,колата ми е пасат б3 1800 90 коня 1993 г..проблема е следния;при студена кола запалвам на бензин ,пали безгрешно,работи 30 сек.и започва да се дави,щраквам ключето за превключване на газ-бензин на нула за секунди докато свърши бензина 3-4 секунди работи добре и после като включа на бензин пак същата работа,и така 10 минути докато загрее,,,след това работи перфектно. Сега за газта;там пък обратното,студена ли е гасне та кине ,,за обороти въобще не може и да се говори.Загрее ли горе долу си работи добре. казаха ми че може би е от стъпковото моторче, ,,,от там ли да започна
все някой е имал същия проблем,ще съм благодарен ако ми подскажете.Четох във форума но точно същите признаци и проблеми не открих
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
Къв е изпаритела-вакуумен или ел,кво е копчето,на 0 нищо не работи,така ли?Не е автоматично обръщането?На газ изключва ли помпата,ресет има ли,или ламда контрол,кви обороти държи,играят ли...
-
mitako68
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
изпаритела е ел.,копчето е обикновено превключва се на ръка ,точно така има средно положение което затваря и бензин и газ,на газ помпата не изключва а прави кръговрат(но като извадя бошончето за помпата я изключвам) ,ресет и ламда контрол незная какво е след като загрее оборотите са перфектни(на газта малко понякога спадат и се вдигат по бавно ,) Но не разбирам част от въпросите ти какво общо може да имат с оборотите на празен ход .
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
Ако можеш да мериш с мултицет,качвам ти кво да мериш.
Практическа проверка-даваш контакт,с едната ръка завърташ вртката на моното за да отвориш дросел клапата и докато я държиш отворена,с някой от пръстите на същата ръка/или с другата/ натискаш стъпковото по върха на щока.Ако е здраво,щока ще се прибере назад и ще го чуеш.
Практическа проверка-даваш контакт,с едната ръка завърташ вртката на моното за да отвориш дросел клапата и докато я държиш отворена,с някой от пръстите на същата ръка/или с другата/ натискаш стъпковото по върха на щока.Ако е здраво,щока ще се прибере назад и ще го чуеш.
-
mitako68
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
здр.lezekil по темата ,,смениха ми топлинна сонда ,която струва 106 лв бош,на бензин се подобри значително ,но ще видим на минусови температури...на газ един изпарител нов за 60 лв. и е пушка..длъжен бях да ти отговоря защото съм ти благодарен че ти единствен даде някакъв съвет във форума
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
Какво да кажа...ламбда сондата работи,като загрее,на студена кола не участва...а ти писа,че топла няма проблем...А когато си на газ,сондата си отива доста по-бързо,заради топлото.Повечето тук караме с изключени ламбди,за да не трупа грешки ЕКУ.За това и питах имаш ли ресет на ЕКУ.Във всеки случай аз на твое място вместо жива ламбда бих си купил ламбда симулатор.Та търки проблема с давенето по бензиновия регулатор и температурния датчик.Другия ми съвет към теб е да си сложиш реле на бензиновата помпа и на ЕКУ.
-
Sstefaan84
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
Пасат б3 абс, 92г. Същия проблем, същото давене. Колата е с вакумен изпарител без ресет, пали от раз и започва давене на 0 заработва докато изгори бензина. При загряла кола на бензин няма проблем с давене и обороти. Поради това давене се пали потчти винаги на газ,там проблеми няма нито студена нито топла. Проверени температурен датчик на водата само този на монито е прекъснат, колата е така от както е купена 5год. Пробвал сам и с откачена ламда разлика няма. Кабели,свещи и палец чисто нови. Два пъти сменям бензинова помпа, последната незнам от какав мотор е,просто я имах(от голф 3 от морга си я свалих в германия но незнам от какав мотор), и сега с нея забелязвам при рязко подаване на газ до към 2200-2500об има едно зачудване претреперване и след това тръгва. Единствено бензиновия филтър не сам сменял, не сам мерил налягането на помпата. Миналата година смених двата маркуча за гориво при моното. Преди 2 год смених само горната част на моното (диузата) за проба разлика няма, пак се дави и на нея също е прекъснат темп.датчик. Колата е с климатик които работи и при пускне си вдига оборотите. Колата работи добре с изключения на бензин студена. Брат ми има б4 адз, няма нищо общо в вървежа, абс го бие на 100% няма значение от горивото, и двете са комбита с еднакви скорости.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
Значи бензин влиза от дюзата и в частност при скъсан регулатор.
Дюза-нещо кара компа да лее повече от нужното.И понеже нямаш ресет,почваме с проба-откачаме акуто за малко,закачаме и палим сутринта на бензин.Ако не е грешка в ЕКУ,остава датчика за темп.Чел съм че оказва влияние и датчика за входящ въздух/аз не съм сигурен/,може би има варианти и за други дреболии.Най-сигурно е да се пробва с работеща кола,например да се смени цялото моно,ЕКУ,датчик...само за проба.Това при положение,че сме елиминирали варианта за грешка чрез ресет.
АДЗ е АБС,не трябва да има разлика.
Дюза-нещо кара компа да лее повече от нужното.И понеже нямаш ресет,почваме с проба-откачаме акуто за малко,закачаме и палим сутринта на бензин.Ако не е грешка в ЕКУ,остава датчика за темп.Чел съм че оказва влияние и датчика за входящ въздух/аз не съм сигурен/,може би има варианти и за други дреболии.Най-сигурно е да се пробва с работеща кола,например да се смени цялото моно,ЕКУ,датчик...само за проба.Това при положение,че сме елиминирали варианта за грешка чрез ресет.
АДЗ е АБС,не трябва да има разлика.
-
petiop
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче
Извинявам се но да ползвам темата на колегата . Имам проблем прекъсва студена, пасата е 1.8 ABS има ГАЗ проблема ми е че пали нормално работи добре и след малко мисля че към 30-40гр до към 70гр прекъсва и ми се струва че се дави някои път гасне и като завъртя на стартер все едно е изместена центровката едва върти но пали и работи лошо но след като загрее няма и помен работи и пали супер. Сменявал съм свещи, бобина, капачка, палец, темперетурен датчик, екуто и няма полза. Откачил съм ланда сондата . Прекъсва и на ГАЗ и на бензин без разлика и също така след като загрее работи супер и на ГАЗ и на бензин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта