пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Техническа и сервизна информация за Passat
mitako68
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот mitako68 » Пет 10 фев 2017 20:58


здравейте колеги,колата ми е пасат б3 1800 90 коня 1993 г..проблема е следния;при студена кола запалвам на бензин ,пали безгрешно,работи 30 сек.и започва да се дави,щраквам ключето за превключване на газ-бензин на нула за секунди докато свърши бензина 3-4 секунди работи добре и после като включа на бензин пак същата работа,и така 10 минути докато загрее,,,след това работи перфектно. Сега за газта;там пък обратното,студена ли е гасне та кине ,,за обороти въобще не може и да се говори.Загрее ли горе долу си работи добре. казаха ми че може би е от стъпковото моторче, ,,,от там ли да започна :icon_sad :icon_sad все някой е имал същия проблем,ще съм благодарен ако ми подскажете.Четох във форума но точно същите признаци и проблеми не открих




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот Iezekil » Пет 10 фев 2017 22:17


Къв е изпаритела-вакуумен или ел,кво е копчето,на 0 нищо не работи,така ли?Не е автоматично обръщането?На газ изключва ли помпата,ресет има ли,или ламда контрол,кви обороти държи,играят ли...


mitako68
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот mitako68 » Съб 11 фев 2017 18:46


изпаритела е ел.,копчето е обикновено превключва се на ръка ,точно така има средно положение което затваря и бензин и газ,на газ помпата не изключва а прави кръговрат(но като извадя бошончето за помпата я изключвам) ,ресет и ламда контрол незная какво е след като загрее оборотите са перфектни(на газта малко понякога спадат и се вдигат по бавно ,) Но не разбирам част от въпросите ти какво общо може да имат с оборотите на празен ход .


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот Iezekil » Съб 11 фев 2017 21:06


Ако можеш да мериш с мултицет,качвам ти кво да мериш.
Практическа проверка-даваш контакт,с едната ръка завърташ вртката на моното за да отвориш дросел клапата и докато я държиш отворена,с някой от пръстите на същата ръка/или с другата/ натискаш стъпковото по върха на щока.Ако е здраво,щока ще се прибере назад и ще го чуеш.
Прикачени файлове
Без име3.jpg
Без име4.jpg


mitako68
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот mitako68 » Съб 11 мар 2017 0:37


здр.lezekil по темата ,,смениха ми топлинна сонда ,която струва 106 лв бош,на бензин се подобри значително ,но ще видим на минусови температури...на газ един изпарител нов за 60 лв. и е пушка..длъжен бях да ти отговоря защото съм ти благодарен че ти единствен даде някакъв съвет във форума


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот Iezekil » Съб 11 мар 2017 7:25


Какво да кажа...ламбда сондата работи,като загрее,на студена кола не участва...а ти писа,че топла няма проблем...А когато си на газ,сондата си отива доста по-бързо,заради топлото.Повечето тук караме с изключени ламбди,за да не трупа грешки ЕКУ.За това и питах имаш ли ресет на ЕКУ.Във всеки случай аз на твое място вместо жива ламбда бих си купил ламбда симулатор.Та търки проблема с давенето по бензиновия регулатор и температурния датчик.Другия ми съвет към теб е да си сложиш реле на бензиновата помпа и на ЕКУ.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 12 мар 2017 22:11


Пасат б3 абс, 92г. Същия проблем, същото давене. Колата е с вакумен изпарител без ресет, пали от раз и започва давене на 0 заработва докато изгори бензина. При загряла кола на бензин няма проблем с давене и обороти. Поради това давене се пали потчти винаги на газ,там проблеми няма нито студена нито топла. Проверени температурен датчик на водата само този на монито е прекъснат, колата е така от както е купена 5год. Пробвал сам и с откачена ламда разлика няма. Кабели,свещи и палец чисто нови. Два пъти сменям бензинова помпа, последната незнам от какав мотор е,просто я имах(от голф 3 от морга си я свалих в германия но незнам от какав мотор), и сега с нея забелязвам при рязко подаване на газ до към 2200-2500об има едно зачудване претреперване и след това тръгва. Единствено бензиновия филтър не сам сменял, не сам мерил налягането на помпата. Миналата година смених двата маркуча за гориво при моното. Преди 2 год смених само горната част на моното (диузата) за проба разлика няма, пак се дави и на нея също е прекъснат темп.датчик. Колата е с климатик които работи и при пускне си вдига оборотите. Колата работи добре с изключения на бензин студена. Брат ми има б4 адз, няма нищо общо в вървежа, абс го бие на 100% няма значение от горивото, и двете са комбита с еднакви скорости.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот Iezekil » Нед 12 мар 2017 22:34


Значи бензин влиза от дюзата и в частност при скъсан регулатор.
Дюза-нещо кара компа да лее повече от нужното.И понеже нямаш ресет,почваме с проба-откачаме акуто за малко,закачаме и палим сутринта на бензин.Ако не е грешка в ЕКУ,остава датчика за темп.Чел съм че оказва влияние и датчика за входящ въздух/аз не съм сигурен/,може би има варианти и за други дреболии.Най-сигурно е да се пробва с работеща кола,например да се смени цялото моно,ЕКУ,датчик...само за проба.Това при положение,че сме елиминирали варианта за грешка чрез ресет.
АДЗ е АБС,не трябва да има разлика.


petiop
Мнения: 207
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г 4х4
Местоположение: софия

Re: пасат б3 1800 90 коня 1993 г. може би стъпково моторче

Мнениеот petiop » Вто 14 мар 2017 13:58


Извинявам се но да ползвам темата на колегата . Имам проблем прекъсва студена, пасата е 1.8 ABS има ГАЗ проблема ми е че пали нормално работи добре и след малко мисля че към 30-40гр до към 70гр прекъсва и ми се струва че се дави някои път гасне и като завъртя на стартер все едно е изместена центровката едва върти но пали и работи лошо но след като загрее няма и помен работи и пали супер. Сменявал съм свещи, бобина, капачка, палец, темперетурен датчик, екуто и няма полза. Откачил съм ланда сондата . Прекъсва и на ГАЗ и на бензин без разлика и също така след като загрее работи супер и на ГАЗ и на бензин.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта