Г3 свети лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 14 фев 2007 22:46


Даскала™ написа:
Даскала™ написа:А налягането с какви показания ти е :roll:

800 оборота кам 1.5 3000 2.5




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 14 фев 2007 22:48


Ако тези показания са при 90 градуса е добре :roll:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 14 фев 2007 22:51


колеги сменяйте датчиците че аз ми течеше единия и го смених и познайте както си карам и светва лампата на маслото :shock :? спирам гася след малко паля няма проблем карам и пак светва
.смених тоз датчик пак досега нема проблем!


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 14 фев 2007 22:55


Даскала™ написа:Ако тези показания са при 90 градуса е добре :roll:

Добре даскале гледаи сега моя случаи.Ако имаш интерес де
:lol:
Значи карам си примерно градско или изванградско.По принцип обичам да давам повече газ :wink: .Лампата не свети всичко е ок.Колата варви мн добре.Изван градско карам 160 170 няма проблем.Но не ги поддаржам заштото трафик знаеш как е.Пак няма проблем с лампата.Обаче като я кача на магистралата и я надупа 170 180 по продалжително време и забележи след като сляза от магистралата,Не когато карам с 170 180 след като сляза от магистралата и оборотите паднат под 2500 започва да пишти зумера.давам газ спира.оставя ли я под 2500 пак пишти.гася паля и всичко е ок. :?: АИДЕ КАЖИ ДЕ КАКВО Е СПОРЕД ТЕБ


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 15 фев 2007 1:41


slavcata написа:800 оборота кам 1.5 3000 2.5

тва не е нормално..
на 800 си горе долу добре.. ама на високи да си само 2.5 не е добре...

кажи на загряла при 1800, 1900, 2000, 2200
как е налягането..
ако си около 1.8 бара.. маи имаш проблем
и виж http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
има теми за маслото


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10099
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 15 фев 2007 11:17


Само още една идея от опита ми:
Подобно(да не казвам същото) нещо ми се случваше когато ми бяха заминали четките на алтернатора :shock И Ваското се приплесна по челото, но след смяната спря да свети. Оди разбери ... ;)


Потребителски аватар
mityomityo
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 13 окт 2006 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mityomityo » Чет 15 фев 2007 14:26


Благодаря на всички за мненията и предложенията!Мисля че при мене е варианта за биелните лагери да са се скапали,защото на таблото няма видими причини за нещо нередно.И все пак в сервиза при замерване на компресията на маслото показваше нормално налягане на ниските и на високите обороти.Явно в интервала между 2500-3000 об/мин не е достатъчно налягането на маслото и датчика го отчита.Ако е от таблото мисля че щеше да свети лампата във всички случаи а не само в този интервал.Ще пробвам някой от вариантите които дадоха колегите,дано да помогне. :?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 15 фев 2007 16:51


mityomityo написа:Ако е от таблото мисля че щеше да свети лампата във всички случаи а не само в този интервал.

Не точно, защото системата за диагностика ти следи и оборотите и тогава писка, ако открие несъответствие. За това lilo поменава за проблем с табло. Но го казвам само като идея! Тази система при мен още работи, така, че не съм я разучил. Да кажат препатилите :)


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 15 фев 2007 18:50


slavcata написа:АИДЕ КАЖИ ДЕ КАКВО Е СПОРЕД ТЕБ

Вили ти каза,че има неща които не са нормални :!:
Според мен са биелни,основни лагери + маслена помпа :roll:


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Чет 15 фев 2007 19:08


Даскала™ написа:
slavcata написа:АИДЕ КАЖИ ДЕ КАКВО Е СПОРЕД ТЕБ

Вили ти каза,че има неща които не са нормални :!:
Според мен са биелни,основни лагери + маслена помпа :roll:

Утре ште ходя пак да меря налягането,заштото аз нямам манометар.И ште видим какво ште правим.Интересното е,че сам сявалял лагерите преди 5к и си бяха супер без чертичка даже.Утре ште се разбере :shock


_GTI_
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот _GTI_ » Чет 15 фев 2007 19:26


Колега кога за последно си сменил маслото?Ако е на мн.километри гаранция е от него,смени си маслото преди да предприемеш други мерки.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Чет 15 фев 2007 19:28


_GTI_ написа:Колега кога за последно си сменил маслото?Ако е на мн.километри гаранция е от него,смени си маслото преди да предприемеш други мерки.

точно на 5к е.Маслото е мн добро.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 15 фев 2007 20:16


slavcata написа:лагерите преди 5к и си бяха супер без чертичка даже

Абе мери там с шублер,на око не си е работа :wink:
И виж клапана на маслената помпа да не е останал в отворено положение :roll:


Потребителски аватар
PasatVN
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот PasatVN » Пет 16 фев 2007 19:38


Първо да питам дали си сменил масления филтър. Ако е заял клапана на филтъра също свети лампата на маслото.


Потребителски аватар
Anelia
Мнения: 360
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Anelia » Съб 17 фев 2007 14:07


Този проблем и аз го имам, но интересното е, че се проявява само при топло време, някъде над 20 градуса температура на въздуха. Пробвах със смяна на датчика и на маслото, но няма ефект.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Красимир Паров и 66 госта