Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Техническа и сервизна информация за Passat

Имате тръбичка с два края или тръба с 3 края за картертната вентилация?

Имам тръба с 2 края между главата и капака на моното
1
33%
Имам тръба с 3 края, единият отива към главата, вторият капака на моното, третият слиза долу до делкото на щуцер
2
67%
 
Общо гласове: 3
Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7924
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот goppa » Нед 26 мар 2017 13:32


Означава, че мотора ти не е RP.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 13:33


goppa написа:мотора ти не е RP.

Как да не е RP? В талона какво пише според теб? А какво пише на лепенката отзад до резервната гума под кората на багажника? :gruebel Значи има моно на RP, има периферия на RP, има жило за скорости като на RP, ама не е RP? :gruebel?
Или искаш да кажеш, че на паркинга, докато си върша работата..са ми свалили целия двигател и са го откраднали, а после са решили да запълнят дупката с друг? :gruebel :11 Ето снимка на целия двигател тогава - :death :death
Изображение


Потребителски аватар
ангелчо77
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: RP 1990
Местоположение: ловеч

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот ангелчо77 » Нед 26 мар 2017 14:25


Интересно,при мен на блока го нямам щуцера,просто си е плочка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот kris11 » Нед 26 мар 2017 14:52


Защо ще го сменяш ? Ако е напукан Обезмасли го хубаво и удари 1 слой бандаж с презастъпване с W962 маслоустойчив е. Отгоре може да сложиш 1 слой алуминиево самозалепавщо фолио / има го на ролки.
Така ще те изкaра повече отколкото 1 нов маркуч, който след 1-2 години ще е нацепен на паяжина.

Последна промяна от kris11 на Пон 27 мар 2017 9:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 15:07


kris11 написа:Защо ще го сменяш ? Ако е напукан...

Защото маркучът се разпада на парчета. Ако някога е бил гумен, вече е станал като камък. Натроши се на парчета. Аз го увивах с термоустойчива алуминиева лента, но тя не уплътнява перфектно.
За момента съм сложил тия силиконови маслоустойчиви, които имах у нас, само взех един газаджийски тройник, за да ги снадя. Не мога да намеря такъв маркуч по номера. А и да намеря, сигурно е много скъп.
При първа възможност ще взема черни, маслоустойчиви маркучи и ще махна тоя силиконовия.
А пък маслоустойчив български е 4лв метъра. За 6лв ще подменя всички.Ако ме изкара 2 години както ти казваш - на печалба съм. След 2 години я камилата, я камиларя.
И ако на снимката изглежда циганско, по-циганско е да пусна маркуча от картера да виси и да тровя всички около мен и себе си с канцерогенни изпарения от маслото.
П.П Проверих номера на блока. Започва с RP - двигателят задължително е RP.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот stefan4o » Нед 26 мар 2017 19:27


Да не бъркам, ама там дето му е захванат маркуча при карбураторните коли е механичната горивна помпа. При РП оригинално там е запушено с плочка (понеже е с ел.помпа). Така че и да го запуши с плочка няма да сбърка, според мен :beer
Не зная от какъв зор някой е решил да сложи там щуцер за горещите изпарения на маслото, може и да има причина някаква ама не се сещам за такава.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 19:53


stefan4o написа:Не зная от какъв зор някой е решил да сложи там щуцер за горещите изпарения на маслото, може и да има причина някаква ама не се сещам за такава.

Аз не мога да разбера каква е работата на механична горивна помпа при картерните изпарения?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот ktamen » Нед 26 мар 2017 19:59


Кой е казвал, че горивната помпа има нещо общо с картерната вентилация :rolleyes


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 20:04


Няма. Ама всеки вика там трябва да е бензинова помпа на карба. И какво, като е бензинова помпа на карба?
На мен ми е интересно защо е маркуча на вентилацията там.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7924
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот goppa » Нед 26 мар 2017 20:16


инжектопляктор написа:На мен ми е интересно защо е маркуча на вентилацията там.

За да проветрява картера, очевидно.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Bai Sando » Нед 26 мар 2017 20:17


Аз вече 3-та година карам с маркуч за вода 16мм,просто такъв имах под ръка тогава.Все още е здрав и има пукнатини в начален стадий.Сигурен съм,че ще изкара поне още 3,оригиналния е един пластмасов и се разпадаше.
По едно време се бях навил да си направя от пвц тръба за водопровод и разните му там колена със лепачката и един черен спрей,но не ми се занимава.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот stefan4o » Нед 26 мар 2017 20:19


инжектопляктор написа:Аз не мога да разбера каква е работата на механична горивна помпа при картерните изпарения?

По-скоро каква е работата на тая вентилация там, дето на другите мотори има планка :mhihi
Не мога да ти отговоря на въпроса. Само тоя, дето го е слагал там този маркуч - той може.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 20:48


stefan4o написа:По-скоро каква е работата на тая вентилация там, дето на другите мотори има планка.

Точно това е въпроса. :th_up И понеже има щуцер, аз не искам да го затапвам, защото не знам какво може да стане!? :gruebel
А не виждам как някой ще вземе един маркуч, който не е за модела, но пасва и ще махне планката, за да сложи щуцери. По-скоро ще сложи обикновен маркуч между главата и моното, отколкото да прави всички тия модификации.
Което ме навежда на мисълта, че това оригинално си е така. Но защо?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот stefan4o » Нед 26 мар 2017 20:53


Викаш не може да вземе планка с щуцер и да забие там маркуч за изпаренията?
Оригинално НЕ е така, а защо е така - казах ти вече - не зная лирическият герой, какво е искал да постигне.
Твърде е вероятно, някой мислител като теб, да е видял, че на някои двигатели там има маркуч и да е поискал и неговото моно да има маркуч :mhihi


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 20:59


stefan4o написа:Викаш не може да вземе планка с щуцер и да забие там маркуч за изпаренията?

Ако на някой му се скъса маркуча за картерната вентилация, сигурно би сложил до моното, нямаше да купува цял голям и да слага щуцер. Имаш ли си идея тоя щуцер къде седи и колко трябва да разглобиш, за да го стигнеш с ключа-шестограм? Аз не знам дали съм мислител, но никога няма да направя подобна модификация. А то в България никой не би направил такава модификация с оригинални части. :gruebel



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта