


Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Означава, че мотора ти не е RP.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
goppa написа:мотора ти не е RP.
Как да не е RP? В талона какво пише според теб? А какво пише на лепенката отзад до резервната гума под кората на багажника?


Или искаш да кажеш, че на паркинга, докато си върша работата..са ми свалили целия двигател и са го откраднали, а после са решили да запълнят дупката с друг?





- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Интересно,при мен на блока го нямам щуцера,просто си е плочка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Защо ще го сменяш ? Ако е напукан Обезмасли го хубаво и удари 1 слой бандаж с презастъпване с W962 маслоустойчив е. Отгоре може да сложиш 1 слой алуминиево самозалепавщо фолио / има го на ролки.
Така ще те изкaра повече отколкото 1 нов маркуч, който след 1-2 години ще е нацепен на паяжина.
Така ще те изкaра повече отколкото 1 нов маркуч, който след 1-2 години ще е нацепен на паяжина.
Последна промяна от kris11 на Пон 27 мар 2017 9:18, променено общо 1 път.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
kris11 написа:Защо ще го сменяш ? Ако е напукан...
Защото маркучът се разпада на парчета. Ако някога е бил гумен, вече е станал като камък. Натроши се на парчета. Аз го увивах с термоустойчива алуминиева лента, но тя не уплътнява перфектно.
За момента съм сложил тия силиконови маслоустойчиви, които имах у нас, само взех един газаджийски тройник, за да ги снадя. Не мога да намеря такъв маркуч по номера. А и да намеря, сигурно е много скъп.
При първа възможност ще взема черни, маслоустойчиви маркучи и ще махна тоя силиконовия.
А пък маслоустойчив български е 4лв метъра. За 6лв ще подменя всички.Ако ме изкара 2 години както ти казваш - на печалба съм. След 2 години я камилата, я камиларя.
И ако на снимката изглежда циганско, по-циганско е да пусна маркуча от картера да виси и да тровя всички около мен и себе си с канцерогенни изпарения от маслото.
П.П Проверих номера на блока. Започва с RP - двигателят задължително е RP.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Да не бъркам, ама там дето му е захванат маркуча при карбураторните коли е механичната горивна помпа. При РП оригинално там е запушено с плочка (понеже е с ел.помпа). Така че и да го запуши с плочка няма да сбърка, според мен 
Не зная от какъв зор някой е решил да сложи там щуцер за горещите изпарения на маслото, може и да има причина някаква ама не се сещам за такава.

Не зная от какъв зор някой е решил да сложи там щуцер за горещите изпарения на маслото, може и да има причина някаква ама не се сещам за такава.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
stefan4o написа:Не зная от какъв зор някой е решил да сложи там щуцер за горещите изпарения на маслото, може и да има причина някаква ама не се сещам за такава.
Аз не мога да разбера каква е работата на механична горивна помпа при картерните изпарения?
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Кой е казвал, че горивната помпа има нещо общо с картерната вентилация 

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Няма. Ама всеки вика там трябва да е бензинова помпа на карба. И какво, като е бензинова помпа на карба?
На мен ми е интересно защо е маркуча на вентилацията там.
На мен ми е интересно защо е маркуча на вентилацията там.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
инжектопляктор написа:На мен ми е интересно защо е маркуча на вентилацията там.
За да проветрява картера, очевидно.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Аз вече 3-та година карам с маркуч за вода 16мм,просто такъв имах под ръка тогава.Все още е здрав и има пукнатини в начален стадий.Сигурен съм,че ще изкара поне още 3,оригиналния е един пластмасов и се разпадаше.
По едно време се бях навил да си направя от пвц тръба за водопровод и разните му там колена със лепачката и един черен спрей,но не ми се занимава.
По едно време се бях навил да си направя от пвц тръба за водопровод и разните му там колена със лепачката и един черен спрей,но не ми се занимава.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
инжектопляктор написа:Аз не мога да разбера каква е работата на механична горивна помпа при картерните изпарения?
По-скоро каква е работата на тая вентилация там, дето на другите мотори има планка

Не мога да ти отговоря на въпроса. Само тоя, дето го е слагал там този маркуч - той може.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
stefan4o написа:По-скоро каква е работата на тая вентилация там, дето на другите мотори има планка.
Точно това е въпроса.


А не виждам как някой ще вземе един маркуч, който не е за модела, но пасва и ще махне планката, за да сложи щуцери. По-скоро ще сложи обикновен маркуч между главата и моното, отколкото да прави всички тия модификации.
Което ме навежда на мисълта, че това оригинално си е така. Но защо?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
Викаш не може да вземе планка с щуцер и да забие там маркуч за изпаренията?
Оригинално НЕ е така, а защо е така - казах ти вече - не зная лирическият герой, какво е искал да постигне.
Твърде е вероятно, някой мислител като теб, да е видял, че на някои двигатели там има маркуч и да е поискал и неговото моно да има маркуч
Оригинално НЕ е така, а защо е така - казах ти вече - не зная лирическият герой, какво е искал да постигне.
Твърде е вероятно, някой мислител като теб, да е видял, че на някои двигатели там има маркуч и да е поискал и неговото моно да има маркуч

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация
stefan4o написа:Викаш не може да вземе планка с щуцер и да забие там маркуч за изпаренията?
Ако на някой му се скъса маркуча за картерната вентилация, сигурно би сложил до моното, нямаше да купува цял голям и да слага щуцер. Имаш ли си идея тоя щуцер къде седи и колко трябва да разглобиш, за да го стигнеш с ключа-шестограм? Аз не знам дали съм мислител, но никога няма да направя подобна модификация. А то в България никой не би направил такава модификация с оригинални части.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта