


Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Не съм си сменял ремъка а е на 25000 км. На колко км. се сменя?има ли вариант да се провери дали е за смяна? И последно колко струва смяната му
-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Аз сменям на 60000,завода препоръчва на 90000.
Или пет години.
За смяна може да те жулнат със сто лева.
Или пет години.
За смяна може да те жулнат със сто лева.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Ако си сигурен, че наистина е на 25 хил.км(тоест си го сменял ти) може да изкара още, стига да не са минали повече от 5 години. Аз го сменям на 50хил.км. Може да го погледнеш външно в какво състояние, но със сигурност не можеш да определиш колко още ще изкара. За смяната. Нали знаеш, че при този мотор има една ролка и водната помпа също се върти от ангренажа или иначе казано е добре да смениш и нея — на мен ми излезе 170лв — ремък, ролка, водна помпа и труда.
Ремъка не е от нещата с които можем да правим компромис, не е твърде скъп, за да го пренебрегваме и е хубаво да се сменя редовно — на 50-60хил.км или на 5 години. Не че има гаранция за новите, но поне няма да те е яд ако стане някоя беля, че си опитал да спестиш 150-200лв.
Ремъка не е от нещата с които можем да правим компромис, не е твърде скъп, за да го пренебрегваме и е хубаво да се сменя редовно — на 50-60хил.км или на 5 години. Не че има гаранция за новите, но поне няма да те е яд ако стане някоя беля, че си опитал да спестиш 150-200лв.
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Не съм го сменял аЗ,така купих колата има лепенка че е сменян преди 25000 км края на 2014г.Задължително ли и водната помпа трябва да сменя
-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Бих я сменил.
Ако текне ще платиш труд отново.
Ако текне ще платиш труд отново.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Ами хубаво е, тя струва 60-70лв. Както казах, тя се върти от ангренажния ремък, ти ако сложиш нов ремък и ролка, ако помпата блокира след 10км, ще скъса ремъка и жалко за парите, които си дал за труд, ремък и ролка.
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Моята преди 2 години я взех нов внос,имаше 7-8 хилки до смяната но аз го смених ! Contiteh мисля ,че ми е ремъка,имам лепенка на капака ,от тогава 24 хилки и голфа си пори без проблеми 

Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Инструкторът, при който карах шофьорските курсове имаше едни Астри 1.6, които имат жлеб за клапаните и не е проблем да се карат до скъсване (и така си ги караше, докато се скъса ремъкът - после си ги изтегля и го сменява.) Използвах случая да разбера колко наистина изкарва един ремък - каза, че към 110-120 хиляди км. му се късали.
Производителят дава 90 хиляди, но разбира се е правилно да сменяваме ремъка на по-малко - защото не знаем на какъв ремък ще попаднем, колко е седял по складовете и т.н. А също и другите части, които се въртят вече имат някакво износване, не е същото като при нов двигател от завода. Затова никой няма да ти препоръча да го въртиш до 90 хиляди, ако двигателят няма защита против скъсване на ремъка.
(- обаче пък вижте, че според опита на инструктора ми си изкарват 90-те хиляди.)
За водните помпи - някои си ги сменяват на два ремъка, някои на всяка смяна. Но наистина ако помпата направи проблем, ще стане много по-скъпо и сложно от спестените 60 лв. -- и повечето май ги сменяват винаги, при всяка смяна на ремък.
Производителят дава 90 хиляди, но разбира се е правилно да сменяваме ремъка на по-малко - защото не знаем на какъв ремък ще попаднем, колко е седял по складовете и т.н. А също и другите части, които се въртят вече имат някакво износване, не е същото като при нов двигател от завода. Затова никой няма да ти препоръча да го въртиш до 90 хиляди, ако двигателят няма защита против скъсване на ремъка.
(- обаче пък вижте, че според опита на инструктора ми си изкарват 90-те хиляди.)
За водните помпи - някои си ги сменяват на два ремъка, някои на всяка смяна. Но наистина ако помпата направи проблем, ще стане много по-скъпо и сложно от спестените 60 лв. -- и повечето май ги сменяват винаги, при всяка смяна на ремък.
-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Два ремъка, 120000км, помпата протече на 100000км.
Изводите за вас.
Изводите за вас.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Производителят дава този пробег при ползуване на оригинален ОЕМ ремък. 

- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Като ОЕМ ремъка в 99% е Contitech. За пробега наистина е 90к км., но след 60те на всеки 10 в сервиза за инспекция(течове от семеринг или водна помпа и шум в ролките). Същото пише и в бюлетина на Schaefler( фирмата майка на INA и LUK).
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: RE: Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
wasntmeer написа:Ако отида в сервиз ,могат ли да ми го проверят
Не виждам какво ще го проверяваш.Сменяш на 50-60 хил. +водна помпа(нея пък въобще не знаеш на колко е) и си свиркаш. Ще констатират дали е нацепен...и нищо друго.Може и да е видимо здрав,но губи еластичност и се къса
Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Да, дори и да изглежда добре, не разчитай външен вид - в случая не е показателно за това колко може да изкара ремъкът.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 ангренажен ремък
Аз точно това написах по-горе — първо, че някъде пише, че е сменян преди 25хил.км — нямай вяра на това, километри се връщат, хората лъжат. Можеш да си сигурен ако ти си го сменял. На външен вид можеш да видиш дали има някакви износвания, в какво общо състояние е, но няма как да определиш колко може да изкара — чисто нови ремъци се късат, та тоя ли. За водната помпа казахме по-горе. По-принцип е хубаво да се сменя на всяка смяна на ремъка, аз преди на Голфа я сменях на 2 ремъка или иначе казано на около 90-100хил.км.. Хубавото при нея е, че повечето пъти, преди да блокира, започва да тече и можеш да я хванеш, но пак стигаме до там, че ти не си сигурен дали тя е сменяна и кога, за това е сменяй. Пак ще кажа, макар че се повтарям, по-добре сега да дадеш 200лв за обслужване, отколкото много повече после за ремонт.
Иначе, някъде може и да излезе по-скъпо точно за тия неща. На мен тук в Карнобат ми искаха 300 — за ремък, ролка и водна помпа. Ходих в Айтос и там за ремък, ролка и водна помпа дадох 200лв, като ремъка има гаранция мисля 60хил.км, ама дано не се стига до там да я търся, защото едва ли някой ще я признае :D.
Иначе, някъде може и да излезе по-скъпо точно за тия неща. На мен тук в Карнобат ми искаха 300 — за ремък, ролка и водна помпа. Ходих в Айтос и там за ремък, ролка и водна помпа дадох 200лв, като ремъка има гаранция мисля 60хил.км, ама дано не се стига до там да я търся, защото едва ли някой ще я признае :D.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта