Случайно открих ето тази дискусия: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1340960
Доколкото разбирам, понеже на почти всички са разбити тези пластмасови пръстени, като се смени това цялото дето е на снимката като болт с ново, вратите се затварят като на нова кола. Или иначе казано вместо "дрън-прас" се чува "шлюп", като затваряш вратата.
Та въпроса ми е някой знае ли къде в България може да се продава това или от къде може да се поръча /без чужбина и Е-bay/ ?
Безшумно затваряне на вратите на В4
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
доколкото се сещам тези пръстени ми приличат на тефлонови,полиамидни или друг вид такъв полимери.Може и да се побългари метода като потърсиш сходен материал,струговаш 4 втулки с размер същия като оригиналния да ги срежеш от едната страна за да може да ги пъхнеш вътре и с лепило на място /най-добре някое качествено от сорта на loctite за пластмаси/ги залепваш и си готов.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
И аз това си помислих като вариант, но дали в тази тема или в друга, прочетох, че всички тези варианти с пластмасови цилиндърчета и ленти нямат същия ефект, а ако има такъв е краткотраен /много бързо се развалят/.georgipass написа:Аз реших този проблем с изолирбанд, мисля че има ефект
Варианта на Danny boy ми се вижда по-дълготраен, но уви труден за изпълнение

По поръчка Юнитрейд дали не могат да доставят такива части /е все пак на разумна цена/?

- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
stilko написа:Цената на оригиналните(357 837 034) трябва да е около 8-10лв, но за добър ефект за затваряне на вратите(като нови) ми се струва че ще трябва да се сменят и уплътнения.
Не е до уплътненията, на едната задна врата ми е почти в отлично състояние това нещо и наистина звука е различен спрямо предните, където дори липсва пластмасата на шофьорската врата.
А това с шлауха е също трудна работа за да стане трябва да е доста дебелостенен а и термосвиваем за да може да го наденеш правилно.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
dmitko написа:stilko написа:Цената на оригиналните(357 837 034) трябва да е около 8-10лв, но за добър ефект за затваряне на вратите(като нови) ми се струва че ще трябва да се сменят и уплътнения.
Не е до уплътненията, на едната задна врата ми е почти в отлично състояние това нещо и наистина звука е различен спрямо предните, където дори липсва пластмасата на шофьорската врата.
А това с шлауха е също трудна работа за да стане трябва да е доста дебелостенен а и термосвиваем за да може да го наденеш правилно.
Прав си колега забравих да доуточня, трябва наистина да е дебелостенен но го разрязваш по дължина за да можеш да го сложиш иначе може и чрез нагряване но е доста несигурно дали ще се свие достатъчно като изстине.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Аз си мисля че не е от пластмасовия пръстен.Като се махне пластмасовата капачка на ръба на вратата се вижда едно щифтче -шестограмче.След като го пораздвижих вратите почнаха да се отварят по-лесно.Като го натискаш нагоре, то задвижва една пластмасова гърбичка отдолу, която освобождава планката.На една от вратите обаче тази гърбичка не иска да потъне достатъчно и е нужно по-силно блъскане на вратата...Мисля че това шестограмче може да се регулира-ако има някой по-смел да опита да видим ефекта.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Току-що говорих с моя човек. Посочените от мен цени (е, може да има малка разлика - все пак съм ползвал някаква отстъпка, а и е минало известно време) са за части от Евро'07. Имало и някакви по-скъпи (пак там, ориентировъчно около 6 лв. за брой) - уж по-близо до оригиналните, т.е. по-качествени. Разликата била че на едните пластмасата е пак жълта, но с леко розов отенък. Тези, които сложих на моята кола си бяха с ярко жълта пластмаса, не си спомням да са имали някакъв отенък. Но както споменах в предишния ми пост, няколко месеца след смяната им продадох колата (това преди 2 години), но не съм чул от купувача да се е оплакал.
Дано съм бил полезен.
Успех !
П.П. За Голф/Джета 2 и Пасат Б3 са еднакви; предполагам че са същите и за Пасат Б4, но не съм сигурен.
Лично аз бих предпочел да си ги сменя с нови - не става въпрос за кой-знае колко пари, а и не бих експериментирал с разни самодейности от типа на шлаух и т.н. Както се спомена малко по-нагоре, с тях се регулира затварянето, така че със смяната им и това ще се оправи (нужно е малко старание и внимание).
Дано съм бил полезен.
Успех !
П.П. За Голф/Джета 2 и Пасат Б3 са еднакви; предполагам че са същите и за Пасат Б4, но не съм сигурен.
Лично аз бих предпочел да си ги сменя с нови - не става въпрос за кой-знае колко пари, а и не бих експериментирал с разни самодейности от типа на шлаух и т.н. Както се спомена малко по-нагоре, с тях се регулира затварянето, така че със смяната им и това ще се оправи (нужно е малко старание и внимание).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта