моля попълни си полето местоживеене в профила! mod edit: vaskoto1
СПЕШНО проблем с алармата
СПЕШНО проблем с алармата
Значи днес си забравих, фаровете включени съответно ми падна акумулатора, викам един колега да дава ток, но явно алармата беше включена, не пискаше, модела Saturn M40, като се даде на контакт трябва да се натисне 2-рото копче на дистанционното за да може да запали. До тук добре ама тя изобщо не реагира на дистанционното, като се зареди мъничко акумулатора, като дам на контакт и почва да писка, палене няма. Има си и ключ за изключване на сирената ли е, на цялата аларма ли е не знам, но ключалката се намира на сирената. Ама ефект от връткането на това ключе никакъв и алармата все така не реагира по никакъв начин на дистанционното
. Моля помогнете, че без кола съм за никъде.
моля попълни си полето местоживеене в профила! mod edit: vaskoto1
моля попълни си полето местоживеене в профила! mod edit: vaskoto1
teodor6769 написа:Щом ключето ти е на сирената то изключва цялата аларма, дистанционното няма да работи при това положение но колата трябва да си пали.Да не би да имаш някакъв допълнителен имобилайзер който да не сработва при паднал акумолатор.
Ами доколкото знам не, ролята на имобилайзер играе самата аларма, давам на контакт, чува се шум (избучаване някакво от бензиновата помпа предполагам, натискам едното копче на алармата, чува се същият шум отново и паля) доколкото знам три пъти ако се опиташ да запалиш без да натиснеш копчето и нещо се блокирало запалването. В упътването пише, че с това ключе се влиза в сервизен режим, когато алармата не е в охранителен режим (демек изключена) но нищо не пише ако е била в охранителен режим и падне акумулатора и какво става ако завъртиш ключето, когато е включена алармата. Само разбрах, че ефекта е нулев, когато си има тоци и в двете позиции на ключето тая аларма си пищи. Колата ми е Голф2 1,8 моноинжекция, доколкото знам няма компютри и темподобни разни електроники.
Пише нещо в упътването, за обучение на дистанционно, в режим на неохрана се окъсява някакъв жъмпер и......с дистанционното, но това утре ще го пробвам щото алармата ми е някъде под корите и около бушоните и..........
Тази вечер съм свалил акумолатора, какво става с алрмата при това положение?
vaskoto1 написа:по старите БСМ изискват всички врати и капаци да са затворени (бутона на предния капак се натиска с ръка) подава се захранване и алармата се третира като включена, т.е. изключваш я-независимо че преди това е била изключена. би трябвало дистанционното да сработи.
Значи да попитам дали правилно съм разбрал, отварям си предният капак натискам с нещо бутона на предният капак, все едно, че е затворен тогава слагам акумулатора изключвам алармата с ключето и би трябвало да е изключена при обратно завъртане на ключето би трябвало дистанционното ми да сработи така ли?
vaskoto1 написа:включи си ключето, и после след подаване на ток-алармата трябва да мълчи-изключи я с дистанционното.
Е да де ама днес все пак по някое време имаше достатъчно ток в акумулатора да направя една две врътки, предполагам това е достатъчно и за захрани алармата, а тя изобщо не ми реагира на дистанционното
andro_v написа:Ако й спреш захранването няма ли да се елиминира влиянието на алармата/имобилайзера й.Поне при мен е така - имам си авариен бушон,махам го и няма аларма,няма имобилайзер.Алармаджията каза,че това е в случай ако си изпусна дистанционното в морето или някоя тоалетна![]()
![]()
.
Ми това още не съм го пробвал. Сигурно е вързана към някой, от бушоните но не знам кой.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта

