СПЕШНО проблем с алармата

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Myth
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 30 ное 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

СПЕШНО проблем с алармата

Мнениеот Myth » Чет 15 фев 2007 22:35


Значи днес си забравих, фаровете включени съответно ми падна акумулатора, викам един колега да дава ток, но явно алармата беше включена, не пискаше, модела Saturn M40, като се даде на контакт трябва да се натисне 2-рото копче на дистанционното за да може да запали. До тук добре ама тя изобщо не реагира на дистанционното, като се зареди мъничко акумулатора, като дам на контакт и почва да писка, палене няма. Има си и ключ за изключване на сирената ли е, на цялата аларма ли е не знам, но ключалката се намира на сирената. Ама ефект от връткането на това ключе никакъв и алармата все така не реагира по никакъв начин на дистанционното :-(. Моля помогнете, че без кола съм за никъде.
моля попълни си полето местоживеене в профила! mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 15 фев 2007 22:43


Щом ключето ти е на сирената то изключва цялата аларма, дистанционното няма да работи при това положение но колата трябва да си пали.Да не би да имаш някакъв допълнителен имобилайзер който да не сработва при паднал акумолатор.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 15 фев 2007 23:00


по старите БСМ изискват всички врати и капаци да са затворени (бутона на предния капак се натиска с ръка) подава се захранване и алармата се третира като включена, т.е. изключваш я-независимо че преди това е била изключена. би трябвало дистанционното да сработи.


Myth
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 30 ное 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myth » Чет 15 фев 2007 23:04


teodor6769 написа:Щом ключето ти е на сирената то изключва цялата аларма, дистанционното няма да работи при това положение но колата трябва да си пали.Да не би да имаш някакъв допълнителен имобилайзер който да не сработва при паднал акумолатор.


Ами доколкото знам не, ролята на имобилайзер играе самата аларма, давам на контакт, чува се шум (избучаване някакво от бензиновата помпа предполагам, натискам едното копче на алармата, чува се същият шум отново и паля) доколкото знам три пъти ако се опиташ да запалиш без да натиснеш копчето и нещо се блокирало запалването. В упътването пише, че с това ключе се влиза в сервизен режим, когато алармата не е в охранителен режим (демек изключена) но нищо не пише ако е била в охранителен режим и падне акумулатора и какво става ако завъртиш ключето, когато е включена алармата. Само разбрах, че ефекта е нулев, когато си има тоци и в двете позиции на ключето тая аларма си пищи. Колата ми е Голф2 1,8 моноинжекция, доколкото знам няма компютри и темподобни разни електроники.
Пише нещо в упътването, за обучение на дистанционно, в режим на неохрана се окъсява някакъв жъмпер и......с дистанционното, но това утре ще го пробвам щото алармата ми е някъде под корите и около бушоните и..........
Тази вечер съм свалил акумолатора, какво става с алрмата при това положение?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 15 фев 2007 23:09


Е да ама при паднал акумулатор не се изтрива дистанционното. А този режим служи за обучаване на други дистанционни. :idea:
Нищо не ти става с алармата. Слагаш акумулатора и както каза Васко затваряш всичко и датчика на капака, изключваш от дистанционното и палиш.


Myth
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 30 ное 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myth » Чет 15 фев 2007 23:10


vaskoto1 написа:по старите БСМ изискват всички врати и капаци да са затворени (бутона на предния капак се натиска с ръка) подава се захранване и алармата се третира като включена, т.е. изключваш я-независимо че преди това е била изключена. би трябвало дистанционното да сработи.

Значи да попитам дали правилно съм разбрал, отварям си предният капак натискам с нещо бутона на предният капак, все едно, че е затворен тогава слагам акумулатора изключвам алармата с ключето и би трябвало да е изключена при обратно завъртане на ключето би трябвало дистанционното ми да сработи така ли?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 15 фев 2007 23:11


включи си ключето, и после след подаване на ток-алармата трябва да мълчи-изключи я с дистанционното.


Myth
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 30 ное 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myth » Чет 15 фев 2007 23:20


vaskoto1 написа:включи си ключето, и после след подаване на ток-алармата трябва да мълчи-изключи я с дистанционното.

Е да де ама днес все пак по някое време имаше достатъчно ток в акумулатора да направя една две врътки, предполагам това е достатъчно и за захрани алармата, а тя изобщо не ми реагира на дистанционното :-(. Но утре на зареден акумулатор ще пробвам пак дано да стане, ако имате още идеи давайте, ще съм ви благодарен.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 15 фев 2007 23:34


Провери си батерийката в дистанционното - може и тя да е сдала багажа в същия момент (малко вероятно, ама знаеш ли - има хора късметлии).
Успех !


Myth
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 30 ное 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myth » Пет 16 фев 2007 0:11


gr_kanev написа:Провери си батерийката в дистанционното - може и тя да е сдала багажа в същия момент (малко вероятно, ама знаеш ли - има хора късметлии).
Успех !


Ми и това ще пробвам :-) бе дано да се оправи.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 16 фев 2007 9:25


Понеже и мен ме е страх, че понякога и моята аларма се шашка, няма ли чалъм да се запали колата като се игнорира алармата-по филмите крадците допират две жички и отлитат...


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 16 фев 2007 9:54


Има чалъм.. прескачаш вградения имобилайзер.. най-лесно е ако знаеш какво точно ебава имобилайзера... тогава работиш направо при засегнатия елемент.
Ако не знаеш тогава си намираш упътването на алармата, разкачаш я и работиш с кабелаците.


Myth
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 30 ное 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myth » Пет 16 фев 2007 10:20


vaskoto1 написа:включи си ключето, и после след подаване на ток-алармата трябва да мълчи-изключи я с дистанционното.


Пробвах но при подаване на ток, алармата започва да пищи, всички датчици са затворени и съответно не реагира на дистанционното


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 16 фев 2007 10:31


Ако й спреш захранването няма ли да се елиминира влиянието на алармата/имобилайзера й.Поне при мен е така - имам си авариен бушон,махам го и няма аларма,няма имобилайзер.Алармаджията каза,че това е в случай ако си изпусна дистанционното в морето или някоя тоалетна mhihi mhihi mhihi.


Myth
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 30 ное 2005 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myth » Пет 16 фев 2007 10:39


andro_v написа:Ако й спреш захранването няма ли да се елиминира влиянието на алармата/имобилайзера й.Поне при мен е така - имам си авариен бушон,махам го и няма аларма,няма имобилайзер.Алармаджията каза,че това е в случай ако си изпусна дистанционното в морето или някоя тоалетна mhihi mhihi mhihi.

Ми това още не съм го пробвал. Сигурно е вързана към някой, от бушоните но не знам кой.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта