МК 4 АХФ Проблем с турбо
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
МК 4 АХФ Проблем с турбо
Има следния въпрос възможно ли е геометрията да забива без да вкарва колата в авариен режим??? Няколко пъти ми се случва при висока скорост турбината да изключи както при зацепена геометрия, но колата не влиза в авариен реим и продължава да ускорява и след 3000 оборота но осезаемо много по тегаво. След гасене и палене се оправя /типично за спекла геометрия/,но ме учудва че не влиза в авариен режим! Възможно ли е това да се случва от проблеми с вакумите и EKЮ - то да не хваща проблема?
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Напълно възможно преди време колата ми Пасат б5 АФН пренадуваше и гаснеше в движение и не записваше дори грешка така че всичко е възможно
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Трябва да провериш за грешки, възможно е да го прави и от недостатъчно налягане на помпата, тогава също не влиза в авариен, ама и не набира хубаво.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Е да де, ама той има предвид, когато забива за момент и след това пак ускорява, макар и по-бавно. При авариен режим, като забий веднъж, трябва да спираш да гасиш, иначе не включва повече.
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Ама пък пали и гаси, и всичко се оправя.
Или пък усещането му за продължаващо ускорение е илюзорно.
Без лаптоп, най-сигурния признак за неработеща турбина е промяната на звука.
Или пък усещането му за продължаващо ускорение е илюзорно.
Без лаптоп, най-сигурния признак за неработеща турбина е промяната на звука.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Така е, най-добре с лаптопа диагностика в движение, щото понякога си мислиш, че не ускорява, а то е баир, или обратното при спускане. По звука също е трудно, моята почти не се чува, а уж съм добре с ушите 

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
В конкретния случей турбината си изключи но колата продължи да набира и след 3000 оборота но осезаемо много тегаво! Преди когато забиваше стигаше 3000 и край и ми набиваше грешка! Сега няма грешка след рестарт се оправи но ми е странно! Почвам пак да проверявам вакумите! Даже сега забелязах че предния собатвеник е шунтирал ЕГР а като директно е спрял вакума към Н18 което е доста тъпо но .......
Последна промяна от xxx_man на Пон 10 апр 2017 17:35, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
А горивния филтър кога е сменян за последно?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
10 к! Преди месец чистих геометрията защото тогава си забиваше както е нормално и влизаше в авариен! След процедурата със спрея за фурни се оправи! Днес разгледах вакумите и се хванах за главата миналата година ги сменях уж с Гейтс с външна оплетка и тази година пак всички са мармалат!!! Случайно си запазих оригиналния вакум маркуч в багажника и сега го загледах че макар и на 16 години е в много по добро състояние от тия скапани мемнтета от нашите магазини! Така и никой не сподели проблем ли е че ЕГР а е шутиран директно от вакума на Н18??
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
xxx_man написа: Така и никой не сподели проблем ли е че ЕГР а е шутиран директно от вакума на Н18??
И при мен е "изолиран" ЕГР по същия начин, направено във Варна при Иво!
До сега не не съм усетил проблеми от интевенцията.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Какъв проблем да има, и моя е така.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Днес направих логове на 3, 4, 11 и 10 канал. Ако някой повече разбира да сподели как са ми стойностите!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Оправи си форматирането на клетките в ексела. В някои колонки вместо стойности пише дати.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: МК 4 АХФ Проблем с турбо
Ето ги редактирани
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта